Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Op zoek naar Converse, of niet?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
jagieXK
Amerika-ontdekker

Op zoek naar Converse, of niet?

Bericht door jagieXK »

Hallo

Ik ben nieuw hier, ben wel aardig Amerikagek, niet dat ik er ooit geweest ben, wel 2x Canada (2005 en 2009) én ik rij Harley Davidson..Reden genoeg om toch iets te vragen hiero, niet dan :wink:

Ben al een tijdje opzoek naar een bepaalde schoen, via een filmpje van youtube heb ik ze gezien, ff printscreen gemaakt:

Hoop dat iemand wat nuttigs kan melden hierover, in eerste instantie dacht ik aan Converse, maar kan helaas niet precies dezelfde vinden..helaas is er ook geen Converse forum te vinden op het wereld wijde web.

Grts Anton
schoen.png
Laatst gewijzigd door markro op 24 apr 2012, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar afbeelding verwijderd i.v.m. niet relevante informatie. Afbeelding van schoen herplaatst.
Ziva
Amerika-expert

Re: Op zoek naar Converse, of niet?

Bericht door Ziva »

Is dit em http://www.google.com/search?tbm=isch&s ... h=416#i=12?

Wat voor materiaal enzo? Link naar filmpje?
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Deze lijken er wel op maar ik kan niet zien wat de neus voor kleur heeft http://www.landaustore.co.uk/images/foo ... -22289.jpg
jagieXK
Amerika-ontdekker

Bericht door jagieXK »

Bedankt voor je reactie tot zover, had ff printscreen gedaan voor de makkelijkheid.

De schoenen op de 14e seconde.

[youtube]s2aJN_FUeF0[/youtube]

http://www.youtube.com/watch?v=s2aJN_FUeF0
Volgens mij is de neus zwart, en er zit een grijzig biesje in de zool. Echt veel meer zie je ook niet, de naaisels kun je wel vrij goed zien en de chromen ringen van de ''veters'' zitten vrij dicht bij elkaar! :blink:
Mark & Martine
Amerikakenner

Bericht door Mark & Martine »

Volgens mij zijn het van dit soort Converses...mijn zoon heeft ze ook zonder veters..Maar ik kan ze niet in leer vinden op internet; alleen in stof.

http://www.shoes.com/en-US/Product/EC12 ... 0Slip.aspx
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

ze lijken wel heel veel op de UGG's Laela: http://www.uggaustralia.com/womens-lael ... =2&q=laela
jagieXK
Amerika-ontdekker

Bericht door jagieXK »

De link van Mark en Martine, lijken er nog het meeste op, maar het is het allemaal niet (vooral als je naar de stiksels kijkt)

Denk dat het lastig wordt om erachter te komen helaas.. :(
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Ik heb een duidelijkere foto kunnen maken van de schoen maar heb even geen locatie om hem te uploaden :(

Stiksels leken op schoenen van D&G overigens.
Gast

Bericht door Gast »

En als je nou contact opneemt met Dallas Harley Davidson? http://www.dallashd.com/

Zij hebben het filmpje op Youtube gezet en kunnen je misschien wel verder helpen.
jagieXK
Amerika-ontdekker

Bericht door jagieXK »

Denk geen D&G, kan amper wat vinden wat er op lijkt..en de prijs lijkt me ook niet hahaha

Zal eens proberen wbt Dallas :thumbup: ..als ik mail terug krijg tenminste.
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Okay heb een duidelijkere foto kunnen uploaden:

Schoen

Dat stukje aan de zijkant lijkt duidelijk leer te zijn.
jagieXK
Amerika-ontdekker

Bericht door jagieXK »

Wow Ziva, top!!! op youtube kan je natuurlijk ook beeld vergroten :oops: , trouwens op dat stuk leer, lijkt wel ster..van Converse?

Daarnaast heb ik al mail gehad van Dallas, super snel dat verwacht je niet. Hij heeft een mail gedaan aan zijn collega die meer over de kleding gaat, ben benieuwd :)
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Wow jij hebt supergoede ogen! Lijkt inderdaad op de ster van Converse. Ik zat al te denken aan een "Chuck Taylor" versie van Converse maar ik kan niet de schoen vinden in deze combinatie. Er zijn er echter heel veel combicaties (leer, stof) dus het zou heel goed kunnen.

Ik heb al gezocht op "waxed", "distressed" vanwege de kleur van het stof gedeelte maar je ziet toch duidelijk en stof en leerachtig stuk. Alleen ik twijfel over de stiksels.

Ben benieuwd! Nu wil ik het ook weten want ik heb me rotgezocht haha. Ik kan soms ook zo "obessief" bezig zien met iets zoeken en het niet loslaten als ik het niet kan vinden ;)
jagieXK
Amerika-ontdekker

Bericht door jagieXK »

Heb zelf ook te pletter gezocht, allerlei merken gehad hahaha..zelfs merken waar ik weinig mee heb eigenlijk.

Maar goed, had Dallas nog bedankt voor de snelle reactie van ze, toen kreeg ik nog een berichtje terug:
''I am sure we will be able to figure it out even if we need to go to the producers from Harley.''

We zullen zien :P
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

ik ben ook benieuwd nu, heb nog gezocht want elk stiksel is anders, maar ik kom het maar niet tegen
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

Ik denk dat het stukje leer een stukje plakband is om de ster af te schermen (reclame blockout ?)
Ik heb diverse Converses (overigens gekocht bij Zappo's, Converse US doet nog al moeilijk over NL CC's), en zelfs het leer is altijd gestikt, nooit gelijmd.
Vandaar mijn vermoeden over een stukje plakband. Ik denk dat de schoen in bovenstaand bericht dan in de buurt komt.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Inderdaad, het zijn de schoenen van mijn vorige post. Want als je als merk je eigen merk gaat verbergen ben je niet lekker.
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Wow Deja, jij bent echt goed! Dat zijn inderdaad de schoenen en er zit inderdaad een stukje plakband overheen als je goed kijkt.

Super gevonden. Ben benieuwd wat Harley Davidson zegt maar dit moet haast wel goed zijn :D
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ze staan volgens mij nergens op een Converse website, alleen op ebay.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer