Steve gaf aan dit normaal te vinden; wij hadden immers ook allerlei kado's voor hem gekocht over de jaren heen (hij trouwens ook voor ons, maar dat scheen er niet toe te doen

Ik heb, na lang aandringen, uiteindelijk een aantal keer "mogen" betalen.
Inderdaad hier net zo. Wij hebben behalve forumleden ook een aantal Nederlandse jongeren te logeren gehad, die ik van tevoren nooit had ontmoet. Altijd erg leuk geweest (op een keer na, maar dat was pas achteraf en doet er niet toe). Wat betreft logeren bij Amerikanen, wij zijn een paar jaren geleden ontzettend gastvrij onthaald in Michigan door een jeugdvriend van mijn man. Echt kennen deden we hem en zijn gezin niet, maar wat voelden we ons welkom! Ik zou het ook zeker doen.ned in MO schreef:Je moet het ook eens van de andere kant bekijken. Ik heb al een aantal keren wildvreemde Nederlanders over de vloer gehad waarvan er een aantal zijn blijven slapenKende ik ook alleen maar via "een forum"
Coyote en de hekkies zijn zelfs twee keer geweest. Dat zullen mijn kookkunsten wel zijn geweest.die de terugkomst hebben verklaard.