Ik ben hier al een tijdje aan het meelezen en heb daardoor al heel veel info kunnen inwinnen, dank iedereen!
Nu heb ik echter een vrij specifieke vraag waarvan ik het antwoord niet goed kan vinden.. Sorry dus als de vraag al eens is langsgekomen en beantwoord.
Mijn vriend en ik gaan in augustus/september 19 dagen rondtrekken (SF-LA). We zijn in NL (en vakantie in Europa) gewend om te rijden met een Toyota Aygo, dus eigenlijk is alles al groot voor ons

Bovendien heb ik zo af en toe hier gelezen, dat economy klasse vaak amper beschikbaar is bij verhuurbedrijven, dus dat een (gratis?) upgrade naar een iets betere auto niet heel raar is. Dát zou natuurlijk het mooiste zijn, dubbeltje en eerste rang, maar kan iemand er iets zinnigs over zeggen of dat inderdaad een reële kans is?
Verder zat ik zojuist te kijken bij usareisen.de voor de verzekeringen, waar ik dus kan kiezen uit 2 pakketten: Super-Spar-PLUS of Super-Inklusiv-PLUS. Ik stel de vraag voor de zekerheid omdat ik denk dat ik het antwoord al weet:
De verschillen zijn dus alleen:
- bagage verzekerd (wat waarschijnlijk al in reisverzekering zit)
- extra bestuurder verzekerd (wat voor ons automatisch al geldt omdat we de auto in Californie ophalen en inleveren)
- tank leeg/vol
De enige reden om voor het Inklusiv pakket te kiezen, is in ons geval dus de tank?
Zijn we verder bij het Spar pakket al voldoende verzekerd tegen schade etc?
Dank alvast voor de hulp!