Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen en opmerkingen AA-meeting 2006
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ontzettend leuk alle reacties.
Zo te zien kunnen we rekenen op een hoop "oude bekenden" maar zullen er ook een groot aantal nieuwe gezichten aanwezig zijn.
Zodra de definitieve datum en locatie bekend is, zullen we een emailadres bekend maken waarop iedereen zich officieel kan aanmelden. Als ik de lijst met belangstellenden zo bekijk kunnen we ook dit jaar rekenen op een mooi aantal en wordt het vast net zo gezellig als vorig jaar.
Roland

Zo te zien kunnen we rekenen op een hoop "oude bekenden" maar zullen er ook een groot aantal nieuwe gezichten aanwezig zijn.
Zodra de definitieve datum en locatie bekend is, zullen we een emailadres bekend maken waarop iedereen zich officieel kan aanmelden. Als ik de lijst met belangstellenden zo bekijk kunnen we ook dit jaar rekenen op een mooi aantal en wordt het vast net zo gezellig als vorig jaar.

Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wat bedoel je precies Sandy met niet te vroeg? Wat later in het jaar, wat later in het (winter)seizoen of dat het wat later op de middag/avond begint?Sandy schreef:Ik beloof bij deze dat ik naar de meeting kom, mits deze niet te vroeg gepland wordt en wij volgend jaar naar Amerika gaan. En dat laatste zit er best in : ))
Leuk trouwens als het lukt om volgend jaar naar Amerika te kunnen.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ook wij zullen 25 november waarschijnlijk van de partij zijn. Ik zag net wel in m'n agenda dat ik dan een thuiswedstrijd van PSV moet missen
maar dan mag m'n zoon Tim in mijn plaats mee en dan is die ook weer blij.
Groetjes Elly

Groetjes Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- phillybilly
- Amerika-expert
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Daarom komen we ook :beerchug:phillybilly schreef:Zijn wij niet veel gezelliger dan PSV ??michelly schreef:Ik zag net wel in m'n agenda dat ik dan een thuiswedstrijd van PSV moet missen![]()
![]()
![]()
:dance:
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- phillybilly
- Amerika-expert
Jaaaaa, ik kom ookSandy schreef:Kom je ook Phillybilly? Ben je dan in Nederland?
Ik las overigens net op jouw log dat een 'Sandy' wat reacties heeft geschreven. Maar dat ben ik niet hoor .. maar dat wist je waarschijnlijk al : ))

Die Sandy is iemand van stal... Maar jij mag ook wel schrijven hoor

Met AA-Sandy ben ik bang dat ik misschien word geassocieerd met de Anonieme Alcoholisten gemeenschapphillybilly schreef: Jaaaaa, ik kom ookAls ik vrij kan krijgen van mijn werk...en anders gewoon wat later
Ik werk tot 14.00 normaal gesproken op zaterdag en zondag. Ik ben 27 aug alweer back in Holland....school begint de 28e weer
![]()
Die Sandy is iemand van stal... Maar jij mag ook wel schrijven hoorBen jij de AA-Sandy

Leuk als je ook kan komen : ))
Sandy
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wat leuk, kunnen we toch nog met z'n allen in het hooi overnachtenhekkie schreef: Van de "Nieuwenoordstal" (Monique en Albert) kregen we een fantastisch aanbod, waar we zeker na hun vakantie naar gaan kijken en overleggen hoe we een en ander kunnen regelen. Waar die mensen al niet aan denken in hun vakantie. Geweldig!!![]()
![]()

25 november is onze trouwdag en zijn Fred en ik 18 jaar getrouwd, maken we er meteen een leuk weekend van!
groetjes uit San Francisco,
Carola
-
- Amerika-expert
Wat mijzelf betreft zou het moeten lukken dat weekend.
Maar wat onwijs leuk dat mensen er zoveel moeite voor doen en vooral dat zelfs mensen uit Amerika de moeite willen nemen om hun reisschema om te gooien of iets aan te passen !!!
Toppie !!!
Maar wat onwijs leuk dat mensen er zoveel moeite voor doen en vooral dat zelfs mensen uit Amerika de moeite willen nemen om hun reisschema om te gooien of iets aan te passen !!!
Toppie !!!
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert