Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

werkvisum voor Belgische wafelbakkers

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: werkvisum voor Belgische wafelbakkers

Bericht door Dento »

Anderhalf jaar kan volgens mij wel, hoor. Toen ik bij Road Bear werkte, waren de monteurs allemaal Zwitsers, die anderhalf jaar daar kwamen werken (RB is opgericht door een Zwitser, vandaar). Anderhalf jaar was de maximum duur van het visum, en zij zaten volgens mij allemaal op een J1 hier.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

kastelke schreef:ik heb hen in ieder geval laten weten dat hun antwoord niet het antwoord op mijn vraag is...
Waarop ze mij weer een standaad mailke hebben gestuurd, dat het blablabl en hen spijt dat ze mijn kandidatuur niet mee in overweging hebben genomen blablabla.
0/10 voor de PR van die mensen! Ik had in mijn mail namelijk gezegd dat ik enkele vragen had, en dat ik lid was van het grootste Nederlandstalige Amerika forum...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ik lees op mijn nicht haar FB dat die wafelbakker op dinsdagavond naar hier komt (lees ons dorp)

Ik zal bij haar eens informeren hoe dat ik elkaar zit.
Groetjes,
Carine
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

de 14de en de 15de hebben ze sollicitatiegesprekken gepland.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

kastelke schreef:Waarop ze mij weer een standaad mailke hebben gestuurd, dat het blablabl en hen spijt dat ze mijn kandidatuur niet mee in overweging hebben genomen blablabla.
Ik durf met redelijke stelligheid te zeggen dat als ze de emails op die wijze afhandelen je dit bedrijf beter kan mijden. Want dan zullen ze je qua visum ook een oor gaan aannaaien.
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Oy, dat komt nu van dat emigreren Kastelke, niet Belgisch genoeg meer ? althans niet voor wafels bakken zo te lezen....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer