Jaydee84 schreef:Ik heb het Florida forum door gespit en daar kwam ik echt van zulke reacties tegen.
Ik vermoedt ook, net als Njit, dat je de Florida sectie van het AA forum bedoelt, want ik spit het
Floridaforum zelf dagelijks door, en kan me zulke vergelijkingen niet voor de geest halen.
Vito schreef:De mensen die Florida geweldig vinden zijn -zoals ik het hier lees- vooral de mensen die alleen naar Florida geweest zijn.
Mijn mening is dat als je eerst naar het ZW bent geweest en je dan pas naar Florida gaat, het gaat tegenvallen.
Wij zeiden zelfs tegen elkaar: jammer, dat we de volgorde niet andersom hebben gedaan.
Dat is dan inderdaad jouw mening. Het rondje ZW hebben we al diverse keren in al zijn variaties gedaan, net als een rondje NW, ZO en MW. En over 6 weken start voor ons een rondje NO. Allemaal geweldig en indrukwekkend, met in ieder gebied zijn eigen charmes, landschappen, hoogte- en dieptepunten. Dat is Amerika !
En toch voelt Florida iedere keer weer als een beetje thuiskomen en blijft het onze favoriete staat. Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Vito schreef:@TAgerrit: je leest mijn bericht niet goed. Idd zijn we meerdere keren naar Florida geweest, maar dat was niet zozeer vanwege het mooie landschap in Florida, maar vanwege a. het feit dat het daar in de winter lekker weer en b. we graag naar de VS wilden. En dan is Florida de enige optie. California is nu eenmaal een stuk minder verzekerd van mooi weer in de winter. Je moet het dus zien als een zonvakantie naar de VS en niet zozeer een vakantie omdat het daar nu zo mooi is.
Neemt niet weg, dat ik Key West wel heel leuk vind ( en duur)
Ik had het wel degelijk goed gelezen, en ook wel begrepen, maar kon het gewoon niet laten, het was zo'n inkoppertje

sorry