Wat ze bij Eautohuur van te voren niet vertellen is dat er nog zo'n $100 tax bijkomt als je de auto ophaalt en dat als je de auto in Nevada of Arizona inleverd je ook 'verplicht' wordt roadbear service te nemen. Ik mocht bij dollar de auto niet meenemen zonder roadbear iig. Ik ben daarover trouwens nog in afwachting op een antwoord van dollar, want ik vind dat ik niet verplicht mag worden dat te nemen als dat nergens vermeldt staat. Dat was ook zo'n $100 dollar trouwens.Bij eautohuur werken ze ook zo, daar kan je ook kiezen uit 't "normale" pakket of het "premium" pakket.
Bij premium krijg je dan een volle tank, extra bestuur boven 25 erbij.
Zij hebben dan ook nog eens "Premium GPS", dan krijg je volle tank, extra bestuurder & GPS apparaat erbij.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur: economy en welke verzekering?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Autohuur: economy en welke verzekering?
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Ik heb vorig jaar ook een auto gehurd met eAutohuur bij Dollar maar dan in Ft Myers (Florida), en de taks was inbegrepen in de prijs van eAutohuur.
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het lijkt me dat ze je gewoon iets aangesmeerd hebben, die tax... dat zou kunnen, maar ik blijf erbij. Ik betaal alles op voorhand, ik krijg dus ook een Voucher van Eautohuur na de betaling & moet dus ook niets meer betalen. Ze moeten mij niets extra proberen aan te smeren, gewoon meteen zeggen dat je al betaald hebt & voor de rest geen interesse hebt in bijkomende pakketten of opties.PSVwally schreef:Wat ze bij Eautohuur van te voren niet vertellen is dat er nog zo'n $100 tax bijkomt als je de auto ophaalt en dat als je de auto in Nevada of Arizona inleverd je ook 'verplicht' wordt roadbear service te nemen. Ik mocht bij dollar de auto niet meenemen zonder roadbear iig. Ik ben daarover trouwens nog in afwachting op een antwoord van dollar, want ik vind dat ik niet verplicht mag worden dat te nemen als dat nergens vermeldt staat. Dat was ook zo'n $100 dollar trouwens.Bij eautohuur werken ze ook zo, daar kan je ook kiezen uit 't "normale" pakket of het "premium" pakket.
Bij premium krijg je dan een volle tank, extra bestuur boven 25 erbij.
Zij hebben dan ook nog eens "Premium GPS", dan krijg je volle tank, extra bestuurder & GPS apparaat erbij.
Laatst gewijzigd door Fraa op 14 mei 2012, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reisblog: thisisfraa.be
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik heb ook nog nooit nog iets extra's bijbetaald tenzij ik er zelf om had gevraagd (tenzij die ene verkeersboete...). En toch ook al 4 keer bij eautohuur gehuurd.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Ik had mijn vraag ook al in het andere topic gesteld, maar bij deze ook nog maar even hier
Hadden de mensen die bij eautohuur gehuurd hebben het idee dat het 'standaard' pakket verzekeringen dat erbij zat goed was, of heb je alsnog extra verzekeringen genomen omdat je safe wilde spelen?

Hadden de mensen die bij eautohuur gehuurd hebben het idee dat het 'standaard' pakket verzekeringen dat erbij zat goed was, of heb je alsnog extra verzekeringen genomen omdat je safe wilde spelen?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je geen gekke dingen van plan bent is het gewoon voldoende!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 4906 Weergaves
-
Laatste bericht door Trom
-
- 26 Reacties