Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Jan & Wilma: Onze route vakantie 2012
-
- Amerikafan
Reis Jan & Wilma: Onze route vakantie 2012
Hallo allemaal,
Na heel veel zoeken op het AA forum en internet,reisgidsen lezen en eindeloos overleggen hebben we onze definitieve route samengesteld.
We hebben ervoor gekozen om lange reisdagen in te plannen en vervolgens enkele dagen op dezelfde plek te blijven.
We hebben veel cabins/ cottages geboekt en enkele hotels.
Nu we de route rond hebben, kunnen we rustig gaan bekijken hoe we onze dagen verder gaan invullen.
Als we dat klaar hebben, zullen we dat vermelden op ons weblog.
Ben benieuwd wat jullie van onze route vinden.
Route Noord Oost USA 2012 (16 september t/m 28 oktober)
Dag 1: vlucht Amsterdam – Washington Dulles Airport.
Dag 2: Washington – Trenton. 195 mijl
Dag 3: Trenton – New Haven. 161 mijl
Dag 4: New Haven – Cape Ann ( Danvers) 188 mijl.
Dag 5: Cape Ann.
Dag 6: Cape Ann.
Dag 7: Cape Ann – Acadia NP ( South West Harbor) 248 mijl
Dag 8: Acadia NP
Dag 9: Acadia NP
Dag 10: Acadia NP
Dag 11: Acadia NP – White Mountains SP ( North Conway) 202 mijl
Dag 12: White Mountains SP ( North Conway)
Dag 13: White Mountains SP( North Conway - Thornton) 56 mijl
Dag 14: White Mountains SP
Dag 15: White Mountains SP
Dag 16: White Mountains SP
Dag 17: White Mountains SP – Adirondack SP ( Schroon Lake) 185 mijl
Dag 18: Adirondack SP
Dag 19: Adirondack SP
Dag 20: Adirondack SP
Dag 21: Adirondack SP – Finger Lakes ( Montour Falls) 211 mijl
Dag 22: Finger Lakes
Dag 23: Finger Lakes – Niagara Falls 180 mijl
Dag 24: Niagara Falls
Dag 25: Niagara Falls – Allegany SP 97 mijl
Dag 26: Allegany SP
Dag 27: Allegany SP – Amish Country Ohio ( Sugar Creek) 269 mijl
Dag 28: Amish Country Ohio
Dag 29: Amish Country Ohio
Dag 30: Amish Country Ohio – Clarksburg 171 mijl
Dag 31: Clarksburg – Shenandoah NP (Staunton)170 mijl
Dag 32: Shenandoah NP( Staunton)
Dag 33: Shenandoah NP (Staunton – Rileyville) 70 mijl
Dag 34: Shenandoah NP
Dag 35: Shenandoah NP
Dag 36: Shenandoah NP
Dag 37: Shenandoah – Williamsburg 195 mijl
Dag 38: Williamsburg
Dag 39: Williamsburg – Washington 170 mijl
Dag 40: Washington
Dag 41: Washington
Dag 42: Washington
Dag 43: Washington Dulles Airport – Amsterdam.
Na heel veel zoeken op het AA forum en internet,reisgidsen lezen en eindeloos overleggen hebben we onze definitieve route samengesteld.
We hebben ervoor gekozen om lange reisdagen in te plannen en vervolgens enkele dagen op dezelfde plek te blijven.
We hebben veel cabins/ cottages geboekt en enkele hotels.
Nu we de route rond hebben, kunnen we rustig gaan bekijken hoe we onze dagen verder gaan invullen.
Als we dat klaar hebben, zullen we dat vermelden op ons weblog.
Ben benieuwd wat jullie van onze route vinden.
Route Noord Oost USA 2012 (16 september t/m 28 oktober)
Dag 1: vlucht Amsterdam – Washington Dulles Airport.
Dag 2: Washington – Trenton. 195 mijl
Dag 3: Trenton – New Haven. 161 mijl
Dag 4: New Haven – Cape Ann ( Danvers) 188 mijl.
Dag 5: Cape Ann.
Dag 6: Cape Ann.
Dag 7: Cape Ann – Acadia NP ( South West Harbor) 248 mijl
Dag 8: Acadia NP
Dag 9: Acadia NP
Dag 10: Acadia NP
Dag 11: Acadia NP – White Mountains SP ( North Conway) 202 mijl
Dag 12: White Mountains SP ( North Conway)
Dag 13: White Mountains SP( North Conway - Thornton) 56 mijl
Dag 14: White Mountains SP
Dag 15: White Mountains SP
Dag 16: White Mountains SP
Dag 17: White Mountains SP – Adirondack SP ( Schroon Lake) 185 mijl
Dag 18: Adirondack SP
Dag 19: Adirondack SP
Dag 20: Adirondack SP
Dag 21: Adirondack SP – Finger Lakes ( Montour Falls) 211 mijl
Dag 22: Finger Lakes
Dag 23: Finger Lakes – Niagara Falls 180 mijl
Dag 24: Niagara Falls
Dag 25: Niagara Falls – Allegany SP 97 mijl
Dag 26: Allegany SP
Dag 27: Allegany SP – Amish Country Ohio ( Sugar Creek) 269 mijl
Dag 31: Clarksburg – Shenandoah NP (Staunton)170 mijl
Dag 32: Shenandoah NP( Staunton)
Dag 33: Shenandoah NP (Staunton – Rileyville) 70 mijl
Dag 34: Shenandoah NP
Dag 35: Shenandoah NP
Dag 36: Shenandoah NP
Dag 37: Shenandoah – Williamsburg 195 mijl
Dag 38: Williamsburg
Dag 39: Williamsburg – Washington 170 mijl
Dag 40: Washington
Dag 41: Washington
Dag 42: Washington
Dag 43: Washington Dulles Airport – Amsterdam.
-
- Amerika-ontdekker
Re: Onze route vakantie 2012
Hoi, dat is een mooie route zeg, en lekker lange vakantie wordt het. Deze zomer ga ik een vergelijkbare reis maken maar dan met meer steden (NYC/Washington/Boston/mogelijk Chicago). Veel plezier alvast!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Het ziet er heel goed uit en genoeg tijd om alles te verkennen. Ik zou jullie aanraden om een van de dagen Shenandoah National Park te gebruiken voor Charlottesville. Daar heb je de University of Virginia en de huizen van Thomas Jefferson (derde president) en James Monroe (vijfde president) om te bekijken. Ook is het een mooie weg erheen en liggen er veel wijngaarden, als jullie van wijn houden. Verder is een bezoek aan een van de grotten in de buurt aan te raden en ook het Safaripark bij Natural Bridge. Als jullie voor Washington nog tips nodig hebben, hoor ik het wel.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerikafan
Hallo,
Dank voor de reacties, al hadden we op wat méér respons gehoopt.
Petra, we hebben Luray Caverns op ons lijstje staan, die gaan we zeker bezoeken. Charlotsville , daar gaan we nog verder naar kijken.
We hebben wél een paar vragen aan jou over Washington:
1. We hebben het Best Western Iwo Jima geboekt ( adres 1501 Arlington Boulevard) Is het te doen om lopend naar de Mall te gaan ?
En kun je ons anders uitleggen hoe we er met de metro kunnen komen ? Wat kost een kaartje ongeveer en hoe gaat het kopen ervan bij de automaat?
2. We willen in elk geval de volgende musea bezoeken: National Musaeum of the American Indian, National Museum of Natural History, Holocaust Memorial Museum.
En natuurlijk alle belangrijke gebouwen die aan de Mall liggen. Missen we echt bijzondere dingen?
3. Vanuit ons hotel willen we lopend Arlington bezoeken; kan dat ivm oversteken van wegen en zo?
4. We denken erover om Botanic Garden te bezoeken. Is dat de moeite waard om te doen eind oktober?
We hopen dat je ons hiermee kunt helpen. Alvast heel erg bedankt.
Wilma.
Petra, we hebben Luray Caverns op ons lijstje staan, die gaan we zeker bezoeken. Charlotsville , daar gaan we nog verder naar kijken.
1. We hebben het Best Western Iwo Jima geboekt ( adres 1501 Arlington Boulevard) Is het te doen om lopend naar de Mall te gaan ?
En kun je ons anders uitleggen hoe we er met de metro kunnen komen ? Wat kost een kaartje ongeveer en hoe gaat het kopen ervan bij de automaat?
2. We willen in elk geval de volgende musea bezoeken: National Musaeum of the American Indian, National Museum of Natural History, Holocaust Memorial Museum.
En natuurlijk alle belangrijke gebouwen die aan de Mall liggen. Missen we echt bijzondere dingen?
3. Vanuit ons hotel willen we lopend Arlington bezoeken; kan dat ivm oversteken van wegen en zo?
4. We denken erover om Botanic Garden te bezoeken. Is dat de moeite waard om te doen eind oktober?
We hopen dat je ons hiermee kunt helpen. Alvast heel erg bedankt.
Wilma.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik kan je niet verder helpen met tips, maar het ziet er wel geweldig uit met voldoende gelegenheid/tijd in de grotere parken. Wij hebben een stuk korter de tijd en moeten echt keuzes gaan maken, lastig hoor.
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Volgens mij heb je eenprachtige route, met tijdgenoeg om de dingen goed te bekijken. Enige wat me opvalt is dat je niet of nauwelijks steden gaat bezoeken. Wellicht kun je een bezoek aan Boston inlassen. Zeer de moeite waard. Een deel van je route hebben wij ook gereden 2 jaar geleden.. Wij zijn in North Conway geweest (kanoen en outlet shoppen) en in Lake Placid (leuk -olympisch- stadje). In The Finger Lakes District hebben wij Watkins Glen bezocht. Dit was een van de hoogtepunten.
Ook een whale watch ergens van de kust van Ma of Me is de moeite waarde. Acadia kan ik je nog niet over adviseren, wij zullen daar ergens in juli zijn.
Ook een whale watch ergens van de kust van Ma of Me is de moeite waarde. Acadia kan ik je nog niet over adviseren, wij zullen daar ergens in juli zijn.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
-
- Amerikafan
Het klopt dat we weinig steden bezoeken; dat is bewust gedaan want we zijn geen stedenliefhebbers.
Een whalewatch staat gepland in Glouchester en Watkins Glenn staat ook op de to do list evenals outletshoppen in North Conway.
We moeten het programma nog verder invullen maar dat komt tzt op ons weblog te staan.
Wilma.
Een whalewatch staat gepland in Glouchester en Watkins Glenn staat ook op de to do list evenals outletshoppen in North Conway.
We moeten het programma nog verder invullen maar dat komt tzt op ons weblog te staan.
Wilma.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hallo,
Petra, we hebben Luray Caverns op ons lijstje staan, die gaan we zeker bezoeken (ik vind Skyline Caverns mooier, onbekender, maar unieker). Charlotsville , daar gaan we nog verder naar kijken.
Tja, ik loop heel graag, dus ik vind het zeker te doen. Het is maar wat je gewend bent. Jullie zullen een paar kilometer moeten lopen en dan kunnen jullie de Memorial Bridge over naar de Mall.
Dat hangt allemaal af van wat je wilt doen. Vanaf 9:30 uur kost een dagkaartje $9, maar als je enkel naar een station en terug gaat reizen is het goedkoper.
Ja, ik vind persoonlijk American Indian maar matig, behalve hun cafetaria, want dat is heerlijk. Je "moet" ook naar binnen in Air and Space (Apollo tentoonstelling en drukst bezochte museum ter wereld), American History (Presidenten, First Ladies en Star Spangled Banner), National Archives (Onafhankelijkheidsverklaring, Constitutie en meer), Library of Congress. En hopelijk hebben jullie ook een rondleiding in het Capitool op het programma staan? Als je het mij zou vragen zou ik Holocaust overslaan. Daar heb je in Europa meer dan genoeg van het "echte". Bovenstaande musea in jouw berichtje zijn eerlijk gezegd niet degenen, die ik bij een eerste bezoek aan Washington zou bezoeken, met de mogelijke uitzondering van Natural History, want daar is veel moois te zien.
Dat kan, maar nogmaals verkijk je niet op de afstanden. De begraafplaats is gigantisch en ik weet niet of het makkelijk lopen is naar de hoofdingang.
Als je degene bij het Capitool bedoelt, is die wel mooi, maar planten kun je overal bekijken. Ik zou iets meer speciaals voor Washington gaan bekijken. Hebben jullie Mount Vernon op jullie programma staan? Great Falls? Of zelfs gewoon de buurten van Washington: Georgetown, Dupont Circle, Adams Morgan, om er maar een paar te noemen. Als je nog advies wilt over meer dingen, die je niet in Europa zo zal vinden, vraag het gerust.
Petra, we hebben Luray Caverns op ons lijstje staan, die gaan we zeker bezoeken (ik vind Skyline Caverns mooier, onbekender, maar unieker). Charlotsville , daar gaan we nog verder naar kijken.
Tja, ik loop heel graag, dus ik vind het zeker te doen. Het is maar wat je gewend bent. Jullie zullen een paar kilometer moeten lopen en dan kunnen jullie de Memorial Bridge over naar de Mall.
Dat hangt allemaal af van wat je wilt doen. Vanaf 9:30 uur kost een dagkaartje $9, maar als je enkel naar een station en terug gaat reizen is het goedkoper.
Ja, ik vind persoonlijk American Indian maar matig, behalve hun cafetaria, want dat is heerlijk. Je "moet" ook naar binnen in Air and Space (Apollo tentoonstelling en drukst bezochte museum ter wereld), American History (Presidenten, First Ladies en Star Spangled Banner), National Archives (Onafhankelijkheidsverklaring, Constitutie en meer), Library of Congress. En hopelijk hebben jullie ook een rondleiding in het Capitool op het programma staan? Als je het mij zou vragen zou ik Holocaust overslaan. Daar heb je in Europa meer dan genoeg van het "echte". Bovenstaande musea in jouw berichtje zijn eerlijk gezegd niet degenen, die ik bij een eerste bezoek aan Washington zou bezoeken, met de mogelijke uitzondering van Natural History, want daar is veel moois te zien.
Dat kan, maar nogmaals verkijk je niet op de afstanden. De begraafplaats is gigantisch en ik weet niet of het makkelijk lopen is naar de hoofdingang.
Als je degene bij het Capitool bedoelt, is die wel mooi, maar planten kun je overal bekijken. Ik zou iets meer speciaals voor Washington gaan bekijken. Hebben jullie Mount Vernon op jullie programma staan? Great Falls? Of zelfs gewoon de buurten van Washington: Georgetown, Dupont Circle, Adams Morgan, om er maar een paar te noemen. Als je nog advies wilt over meer dingen, die je niet in Europa zo zal vinden, vraag het gerust.
- Susie one
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Hoi Jan en Wilma,
Wij zijn vorig jaar in Washington DC en omgeving geweest.
Wij hebben oa ook Shenandoah NP, Charlotteville, Williamsburg Chincoteak NP bezocht
Ik mis Chincoteak NP in de route. Dit is klein national park waar wilde pony's staan.
Vanuit Washington DC hebben wij met auto de Great Falls (dagtrip) bezocht.
Vanuit Richmond kan je via byway nr 5 (mooie route) naar Williamsburg rijden.
Je kan uit ons verslag van 2011 nog meer tips vinden. zie onderschrift.
Wij zijn vorig jaar in Washington DC en omgeving geweest.
Wij hebben oa ook Shenandoah NP, Charlotteville, Williamsburg Chincoteak NP bezocht
Ik mis Chincoteak NP in de route. Dit is klein national park waar wilde pony's staan.
Vanuit Washington DC hebben wij met auto de Great Falls (dagtrip) bezocht.
Vanuit Richmond kan je via byway nr 5 (mooie route) naar Williamsburg rijden.
Je kan uit ons verslag van 2011 nog meer tips vinden. zie onderschrift.
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Anjes
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Leuke route, wij gaan komende zomer naar ongeveer het zelfde gebied.
Tips voor jullie heb ik dus niet, maar ik ben wel erg benieuwd naar jullie plannen in de White Mountains.
Wat hebben jullie daar zoal gepland om te doen?
groetjes
Anjes
Tips voor jullie heb ik dus niet, maar ik ben wel erg benieuwd naar jullie plannen in de White Mountains.
Wat hebben jullie daar zoal gepland om te doen?
groetjes
Anjes
2000 CA
2004 CA-NE-AZ-UT-CO
2005 CO-SD-WY-UT-NE-CA
2006 FL
2007 WA-OR-CA
2008 AK
2009 HI-CA
2011 CA-NYC
2012 TN-NC-VA-PA-NY-VT-NH-ME-MA
2013 Route 66
2015 NY-CT-RI-MA-PA-MD-DE-DC
2016 CA-NE
2017 MI-WI-MN-ND-MT-ID-OR-WA
2017-2018 LA-FL
2004 CA-NE-AZ-UT-CO
2005 CO-SD-WY-UT-NE-CA
2006 FL
2007 WA-OR-CA
2008 AK
2009 HI-CA
2011 CA-NYC
2012 TN-NC-VA-PA-NY-VT-NH-ME-MA
2013 Route 66
2015 NY-CT-RI-MA-PA-MD-DE-DC
2016 CA-NE
2017 MI-WI-MN-ND-MT-ID-OR-WA
2017-2018 LA-FL
-
- Amerikafan
Oh, keuzes,keuzes,keuzes! Dank jullie wel voor de tips, vooral Petra.
- Skyline Caverns komt in de plaats van Luray Caverns ( ik ga af op jouw advies Petra)
- Mount Vernon komt op onze lijst. ( heb de website bekeken en het lijkt ons interessant om te zien)
- Capitool doen we met een tour erbij. (klopt het dat je voor oktober nog geen tickets aan kunt vragen?)
- Over de musea denken we nog na ( we hebben in Florida het Kennedy Space Center bezocht dus het Air en Space Museum hoeft niet zo nodig)
- Allegany SP hebben we geskipt; we keren terug naar ons oorspronkelijke plan om via Cuyahoga NP te rijden en een dag eerder in Sugar Creek (Amish Country) aan te
komen. We willen via Berlin rijden om het Amish en Mennonite Heritage Center daar te bezoeken zodat we vooraf de nodige info hebben.
Welke buurt is het leukst om te bekijken in Washington, Petra?
Anjes, we hebben ons programma voor de White Mountains nog niet ingevuld. We gaan in elk geval de Kancamagus Highway rijden, Franconia Notch en Flume Gorge
bezoeken. Natuurlijk gaan we zoveel mogelijk covered bridges bekijken en we willen gaan wandelen.
Wij hebben via http://www.VisitWhiteMountains.com info aangevraagd en ontvangen ( een travelguide en een wegenkaart) Hier staat erg veel info in. Misschien een idee ?
Nogmaals bedankt voor het meedenken en blijf dat vooral doen.
Wilma.
- Skyline Caverns komt in de plaats van Luray Caverns ( ik ga af op jouw advies Petra)
- Mount Vernon komt op onze lijst. ( heb de website bekeken en het lijkt ons interessant om te zien)
- Capitool doen we met een tour erbij. (klopt het dat je voor oktober nog geen tickets aan kunt vragen?)
- Over de musea denken we nog na ( we hebben in Florida het Kennedy Space Center bezocht dus het Air en Space Museum hoeft niet zo nodig)
- Allegany SP hebben we geskipt; we keren terug naar ons oorspronkelijke plan om via Cuyahoga NP te rijden en een dag eerder in Sugar Creek (Amish Country) aan te
komen. We willen via Berlin rijden om het Amish en Mennonite Heritage Center daar te bezoeken zodat we vooraf de nodige info hebben.
Welke buurt is het leukst om te bekijken in Washington, Petra?
Anjes, we hebben ons programma voor de White Mountains nog niet ingevuld. We gaan in elk geval de Kancamagus Highway rijden, Franconia Notch en Flume Gorge
bezoeken. Natuurlijk gaan we zoveel mogelijk covered bridges bekijken en we willen gaan wandelen.
Wij hebben via http://www.VisitWhiteMountains.com info aangevraagd en ontvangen ( een travelguide en een wegenkaart) Hier staat erg veel info in. Misschien een idee ?
Nogmaals bedankt voor het meedenken en blijf dat vooral doen.
Wilma.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Oei, dat is wel een verantwoordelijkheidJan & Wilma schreef: - Skyline Caverns komt in de plaats van Luray Caverns ( ik ga af op jouw advies Petra)

Daar zullen jullie geen spijt van krijgen- Mount Vernon komt op onze lijst. ( heb de website bekeken en het lijkt ons interessant om te zien)

Weet ik niet, maar je hebt geen tickets nodig. Je kunt gewoon in de rij zonder reserveringen aansluiten en dan kun je met een van de volgende rondleidingen mee. Zelfs in de drukste tijd hoefden we niet langer dan een kwartier te wachten.- Capitool doen we met een tour erbij. (klopt het dat je voor oktober nog geen tickets aan kunt vragen?)
Ja, dan kun je je tijd beter aan een van de andere musea besteden.- Over de musea denken we nog na ( we hebben in Florida het Kennedy Space Center bezocht dus het Air en Space Museum hoeft niet zo nodig)
Moeilijke vraag, maar dan zou ik toch Georgetown zeggen. Daar zijn ook een aantal oude huizen te bezoeken, waaronder the Old Stone House, Dumbarton Oaks en Tudor Place. In Adams Morgan is vooral 18th St kleurrijk en Dupont Circle grenst aan Georgetown, dus die twee zou je kunnen combineren.Welke buurt is het leukst om te bekijken in Washington, Petra?
-
- Amerikafan
-
- Amerikafan
Hallo allemaal,
Ons weblog is weer actief.
We hebben een definitieve route met de overnachtingen geplaatst.
Zie de link onderaan dit bericht.
Tips en/of aanvullingen blijven heel welkom.
Wilma.
Ons weblog is weer actief.
We hebben een definitieve route met de overnachtingen geplaatst.
Zie de link onderaan dit bericht.
Tips en/of aanvullingen blijven heel welkom.
Wilma.
Als je de omgeving van Sugar Creek gaat verkennen, zit je wat mij betreft in het mooiste deel van Amish country in Ohio.Jan & Wilma schreef: Dag 27: Allegany SP – Amish Country Ohio ( Sugar Creek) 269 mijl

Rijd ook naar Walnut Creek, middenin Amish land.
Drie kwartier noordelijker, heb je o.a. Apple Creek, Orrville, Kidron (stap even binnen bij Lehman's), ook middenin Amish land.
Leuk om de zien, Warthers museum in Dover, http://www.warthers.com/.
-
- Amerikafan
Hallo allemaal,
Na maanden voorbereiding, overleggen ,lezen en dan toch maar weer de route veranderen, gaan we zondag EINDELIJK beginnen aan onze 6 weekse reis naar het Noord Oosten. We hebben er onwijs veel zin in.
Jullie kunnen onze reis volgen op:
http://janwilmausa2012.blogspot.com.
De route staat er al op.
Groeten Wilma.
Na maanden voorbereiding, overleggen ,lezen en dan toch maar weer de route veranderen, gaan we zondag EINDELIJK beginnen aan onze 6 weekse reis naar het Noord Oosten. We hebben er onwijs veel zin in.
Jullie kunnen onze reis volgen op:
http://janwilmausa2012.blogspot.com.
De route staat er al op.
Groeten Wilma.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 2303 Weergaves