Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips voor reizen met kinderen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
lovely_laura
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tips voor reizen met kinderen

Bericht door lovely_laura »

Tja je moet er iets voor over hebben. Wij vertrekken vrijdag met de instelling dat het niet de leukste dag word van de vakantie maar dat het erbij hoort :thumbup:
Wel vervelend dat jullie 2 spugers hadden! Ik hoop dat wij dat niet hebben! Als ik het me goed herinner hadden jullie toch ook een zieke de eerste dagen? Lijkt me helemaal jammer! Gelukkig nog maar een weekje tot ik mijn eerste blogje kan schrijven over dat de vliegreis erop zit :D
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Jeetje zo snel al!! Doe me nog even je linkje van je blog (of staat deze in je onderschrift?? :roll: zal zo even kijken :lol: )

En net wat je zegt, je stelt je er op in, je overleeft het wel wee hoor. En ook als ze ziek zijn is het vervelend, maar ook toen hebben wij er wat leuks van kunnen maken. Als pessimist kom je niet ver, maar als optimist dan kan je overal wat gezelligs/leuks van maken.

Ik denk dat pessimisten uberhaupt niet met kleine kinderen zouden gaan rondreizen in USA :lol:

Ik ben heel benieuwd hoe jullie het gaan vinden!
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Wanneer trouw je eigenlijk? Of ben je al getrouwd?? Heb ik gemist........ :| sorry.
lovely_laura
Amerikakenner

Wat leuk dat je het vraagt! We zijn afgelopen woensdag getrouwd en het was een hele mooie dag. Gelukkig was het droog op de momenten dat het droog moest zijn :thumbup:

Wat je zegt is helemaal waar. Er zijn een boel mensen die ons voor gek verklaren omdat we gaan maar die mensen komen misschien nooit verder dan de camping in Nederland.... Niet dat dat niet leuk kan zijn maar ik ben daar gewoon het type niet voor denk ik.

Even een oproepen aan iedereen die het leuk vind vanaf volgende week zaterdag kan je onze blog volgen over onze reis :thumbup: Ik ga proberen net zo getrouw te bloggen als Marjol!! :D

Gr. Laura
SteViS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door SteViS »

Wij vertrekken vrijdag...
Lovely-Lauren, Héél veel plezier :thumbup:

Wij vertrekken volgende week zondag en gaan met dezelfde instelling op pad. 1 dag afzien (de terugweg tel ik nog niet mee, is nog ver weg en wil ik niet aan denken) en dan genieten van de vakantie. En ja, ook hier begint het te kriebelen!

En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd :occasion7:
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

En nog even een tip voor spugers: neem een paar grote Ziplocks mee. Werkt echt heel goed, de opening is groot genoeg dat je er makkelijk in kan mikken en als je klaar bent zip je de zak dicht.
lovely_laura
Amerikakenner

Altijd handig zo'n spuuzak :thumbup:
@ steVIS jullie ook alvast veel plezier! Staat hier ergens jullie route? Misschien komen we elkaar wel ergens tegen :D
Rondje-SF-met-gezin
Amerika-ontdekker

Bericht door Rondje-SF-met-gezin »

Ter aanvulling op wat hiervoor geschreven werd over schoenen:

Wij gaan met onze twee zonen, 13 en 10 jaar, deze zomer naar de US. Omdat beiden nog in de groei zijn, zie ik het niet zitten om hele dure wandelschoenen voor ze te kopen. Zelf heb ik die wel gekocht, maar het vorige paar heeft 15 jaar dienst gedaan, dus per jaar omgerekend waren ze spotgoedkoop.

Nu was ik vanmiddag toevallig met de jongste bij Perry Sport. Hij heeft maat 38 en ze hadden daar verschillende wandelschoenen in de junior-collectie voor 50 euro. Bovendien geven ze op dit moment ook nog eens 20% korting op alle outdoor-spullen, ook online. Uiteindelijk heb ik dus een paar Timberlandschoenen, waterdicht en al, voor 40 euro. Hij vindt ze geweldig en gaat ze dus de komende paar weken alvast flink inlopen (4daagse!).
Reisverslag eerste reis westkust 2012:https://naardestates2012.wordpress.com/
Reisverslag reis west-Canada/USA 2016: https://verteleensoverjereizen.wordpress.com/
Inkie
Amerika-ontdekker

Bericht door Inkie »

@lovely-laura, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik ga jullie log ook zeker volgen.
En ook hier weten manlief en ik van elkaar dat de eerste dag niet de basis van ons huwelijk is ;-)
Ik heb overigens tijdens reisdag altijd plastice zak met washandje bij de hand (voor evt. spugers)

@Rondje sf met gezin, leuke tip van de Perry sport. Ga zo eens online kijken of er nog iets leuks is.
2012 Zuid-Westen
2015 Rondje Denver
http://vlietjesgo2usa.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
SteViS
Amerikafan

Bericht door SteViS »

Staat hier ergens jullie route? Misschien komen we elkaar wel ergens tegen
Ja hoor, hier staat onze route. In de post van 11 mei staat onze def. route (4-na laatste post). Ik ga gelijk even zoeken of ik die van jullie kan vinden.

Bij ons weliswaar geen spugers, maar ik heb altijd 'gewone' plastic zakken bij me. Manlief lachte me altijd uit, totdat hij er zelf 1 nodig had vlak voor we het vliegtuig in gingen. Met dank aan de saté die blijkbaar niet helemaal jofel was :mrgreen: Oh ja, en dan bij voorkeur niet doorzichtige, maar een beetje donkergekleurde tasjes :blink:
En de natte washandjes gaan ook altijd mee. ZIjn niet alleen handig bij spugen, kunnen ook wel eens handig zijn voor andere lekkages. (wat een lekkere praatjes!)
lovely_laura
Amerikakenner

@ steVIS heb net even gekeken maar zijn nergens tegelijk :(
In Yosemite komen jullie aan als wij net weg zijn en SF hetzelfde. Ik kan wel een speurtocht uitzetten in Yosemite dan kunnen jullie die doen als jullie aankomen :lol:

Goede tip van de niet doorzichtige spuug zakjes. Heel dom maar ik had zo pedaalemmer zakjes meegenomen en ik denk niet dat iemand daar vrolijk van was geworden.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Natte washandjes vind ik persoonlijk minder prettig dan babywipes (sorry, kan niet op het Nederlandse woord komen). Helemaal na het overgeven heb ik liever een pak babywipes ter beschikking dan een washandje dat ik misschien later weer nodig heb. (maar ik ben helaas zelf een spuger, kan helemaal niet tegen vliegen en al helemaal niet tegen landen!). En heb ook altijd een toilettasje met tandpasta + tandenborstel en een reisflesje Listerine. En uit ervaring met een refluxbaby weet ik ook dat babywipes beter helpen om de geur van braaksel uit je haar te krijgen. Bovendien werken babywipes ook goed als vermaak voor kleine kinderen. Tijdens onze laatste reis van Utah naar Texas heeft onze zoon van 2 regelmatig met een babywipe gespeeld. Eerst lekker z'n gezicht en handen boenen en als het doekje opgedroogd was werd het ineens een canvas om met crayons op te werken. Geeft blijkbaar een veel beter effect dan papier.

In de auto heb ik ook altijd Ziplocks en babywipes bij me en nog een rol pedaalemmerzakken met vanille geur (omdat dat de enige soort is die ik kan vinden bij de plaatselijke Walmart). Kwam nog goed te pas toen we onze Girl Scouts naar kamp brachten: in de auto voor ons werd een meisje misselijk van het geschommel op de bergwegen en zowel het meisje als de eigenaar van de auto en de andere meiden in die auto waren errug blij met ons noodgevallenpakket. Ook nog een fleecedeken zodat het meisje tenminste warm bleef want het was winter en al haar kleding was nat van het overgeven. Tegenwoordig heeft die man dus altijd Ziplocks bij zich als hij Girl Scouts vervoert :lol:
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Die luier-afvalzakjes werken ook prima als spuugzakken. goed dichtknopen en je ruikt het niet meer.
Terug in Texas!
SteViS
Amerikafan

Bericht door SteViS »

Oh LittlePhoenix, wat een verhaal...en wat een drama als je dan niets bij je hebt :cry: .
Met natte washandjes bedoel ik ook van die vochtige washandjes van bijv. Zwitsal (of inderdaad een pak luierdoekjes/snoetepoetsers etc). Want met 1 washandje kom je anders niet zo ver. En je zal maar de hele weg met zuur haar moeten zitten :mrgreen:

Wij zijn geen spugers, maar voor de zekerheid neem ik toch een schoon setje mee. Het zal je maar gebeuren...en dan helpt een heel pak natte luierdoekjes ook niet...

@Lovely_Lauren, ik had ook al zitten kijken naar jullie reis. Dat van die speurtocht vind ik wel een leuk idee, ik zou alleen niet voor de broodkruimels gaan :lol:

Weet iemand trouwens of in Amerika ook zoiets als een pyama-papje te koop is (zoals bijv. Nestlé)? Die van ons vind dat namelijk heerlijk voor 's morgens.
Ik heb al op de site van Walmart zitten kijken, maar kan het zo snel niet vinden. En anders heeft ie gewoon pech. Heb ik hem al op voorbereid!
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Onze kids vinden dit wel lekker:

http://www.gerber.com/sitter/products/c ... wheat.aspx
SteViS
Amerikafan

Bericht door SteViS »

Dimona,
Ik kan helaas die link niet openen. Ik kom dan op een site voor NON US Residents en moet dan een adres in de VS invullen om verder te mogen kijken.
Maar uit jouw reactie begrijp ik dat zoiets dergelijks dus wel te krijgen is?
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Blijft toch een geheimzinnige branche, die voedingsindustrie :?

Misschien dat deze link werkt?

http://www.walmart.com/ip/Whole-Wheat-M ... C/13908070

Ik zag dat ze ook organische pap hebben, die was ik zelf nog niet tegengekomen.
lovely_laura
Amerikakenner

@ dimona dat is gewoon pap voor op een bord toch? Onze dochter drinkt savonds nog graag een pyjama papje maar dan uit een flesje. Hebben jullie niks wat daar op lijkt?
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Laura, vrijdag al op pad!!! cool!!

Vicky, bij jou gaat het ook super snel zeg! Ik ga jullie blogs even als favo's aanmerken want dan kan ik jullie volgen. Super.

Zijn er al foto's van woensdag Laura? Ben benieuwd hoe jullie er uit zagen. En was het een groots feest of klein gevierd? wel super gaaf deze huwelijks reis.

En terugweg nog zeker niet aan denken, maar ik moet zeggen.........dat verloopt vast super. Vol herinneringen aan de vakantie, vaak aan nachtvlucht dus komt helemaal goed.

Maar voorlopig NIET aan denken hoor! :lol:
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Vicky, geen blog zit ik me nu te bedenken??
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer