Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
United Airlines vliegtuig
United Airlines vliegtuig
Hoi,
Ik vlieg 28 mei met UA eerst van Amsterdam naar Houston. Ik meen met een 767-400.
Ik heb economy plus stoelen geboekt en nu vroeg ik me af. Hoe zit het met films kijken enzo. Heb ik een eigen schermpje?
Ik vlieg 28 mei met UA eerst van Amsterdam naar Houston. Ik meen met een 767-400.
Ik heb economy plus stoelen geboekt en nu vroeg ik me af. Hoe zit het met films kijken enzo. Heb ik een eigen schermpje?
-
- Amerikafan
Re: United Airlines vliegtuig
Google is your friend: klik. Ja, dus.
Groet, Gerda
A Journey of a Thousand Miles, Must Begin With a Single Step.
Mijn reisblog: http://gerdagaatnaaramerika.blogspot.nl/ *work in progress*
A Journey of a Thousand Miles, Must Begin With a Single Step.
Mijn reisblog: http://gerdagaatnaaramerika.blogspot.nl/ *work in progress*
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
En afhankelijk van welk toestel je hebt, heb je wrs heel veel films en series.(tot 300 aam toe)
In de meeste united vliegtuigen hebben ze bij ecoplus stoelen al de nieuwe soft en hardware zitten die continental al wat langer had.
In de meeste united vliegtuigen hebben ze bij ecoplus stoelen al de nieuwe soft en hardware zitten die continental al wat langer had.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Het is een ex. Continental toestel, dus heel uitgebreid IFE. 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij vliegen vrijdag met UA naar Houston, met zelfde type. Ben benieuwd, hoopte al dat we de volledige IFE zouden hebben.
Dat kun je hier https://www.united.com/web/en-US/apps/t ... 91E5A3CB86 nakijken. De meesten hebben wel het volledige systeem maar sommigen niet. Vrijdag staat er nog niet op maar als het goed is kun je dat vanaf woensdag bekijken. (wij gaan ook met UA naar Houston, maar pas in oktober)
Hebben we het dan over Economy Plus, of zijn de toestellen ook opgepoetst met uitgebreide IFE voor normale Economy?
Voor zover ik weet is er geen verschil in entertainment systeem tussen Economy en Economy Plus.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Alle Boeing 767-400 zijn ex.Continental toestellen (United had geen 767-400's) en deze hebben allemaal al jaren een uitgebreid entertainment systeem, er is geen enkel verschil tussen economy en economy-plus.
P.S. Dit geldt dus niet voor de 767-200 en 767-300 toestellen.
P.S. Dit geldt dus niet voor de 767-200 en 767-300 toestellen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Onderstaande klopt niet helemaal. Wij vlogen nl terug met een star alliance toestel (boeing 767-400er). Die kwam als vlucht 59 uit amsterdam en ging als vlucht 58 terug retour naar amsterdam. Mocht je die hebben dan zit er nog geen nieuw systeem in en heb je 9keuzes en dan nog verschillende talen en wat muziek!
Verder zit er wel een klein verschil in keus tussen het aanbod, maar dat is bijna verwaarloosbaar. Heeft meer te maken met bv het evt mee kunnen luisteren met de piloten ed.
Verder zit er wel een klein verschil in keus tussen het aanbod, maar dat is bijna verwaarloosbaar. Heeft meer te maken met bv het evt mee kunnen luisteren met de piloten ed.
-
- Amerikakenner
Wij hebben dezelfde vluchtnummers, heb je dan ook automatisch hetzelfde toestel?
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik ga er van uit dat je "type" toestel bedoeld. Ook dat is niet zeker, op onze United vlucht LA-HNL hebben we nu al 3 keer met een ander toestel te maken. Blijft toch een zaak van vraag en aanbod. Eerst een Boeing 737-800, toen een Boeing 757-200 en nu weer (geheel onverwacht) een Boeing 767-300. Vooral van die laatste wijziging baal ik. Ik heb het te laat gezien waardoor alle stoelen aan het raam al bezet waren. Nu zijn we ergens in het midden gezet. Ding is mudje vol, er valt niets meer te wijzigen.Sassya schreef:Wij hebben dezelfde vluchtnummers, heb je dan ook automatisch hetzelfde toestel?
Mijn advies is bij United (bijna) dagelijks even je reservering te checken. Staat er in het rood aangegeven dat er iets veranderd is, dan kan dat de tijd of dus een ander toestel betreffen. Controleer dan direct of je gereserveerd stoelen er nog in staan en naar wens zijn.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
-
- Amerikakenner
Nee, bedoelde echt toestel. Volgens United site hebben we ook een 767-400 net als PSVwally met dezelfde vluchtnummers. Dus daarom vroeg ik me af of het zo is dat je vaak hetzelfde toestel hebt of dat er kans is dat wij een 767-400 hebben die wel full entertainment heeft.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Hou er rekening mee dat slechts 2 van de 12 toestellen in de vloot reeds "omgebouwd" zijn met Economy Plus en dus de overige 10 nog geen economy plus op het toestellen hebben. De kans is dus eigenlijk vrij klein dat je een toestel met Y+ hebt op de route.
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik vloog 4 weken geleden met vlucht UA58 van IAH naar AMS in één van de reeds omgebouwde toestellen. Ik had een economy plus stoel met zeer uitgebreide IFE. Keuze uit meer dan 100 films, talloze serie en heel veel spelletjes. Het scherm in de stoel voor me was groot, bijna over de hele breedte van de rugleuning, en het was een touchscreen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Sassya, vluchtnummers zeggen weinig. Je moet wat geluk ermee hebben. Als je evt een ipad hebt zou je daar ook nog films op kunnen zetten
-
- Amerikakenner
Aha, weet ik dat ook weer. Wel logisch op zich. Heb weinig vliegervaring, al helemaal niet intercontinal. Is inderdaad goed idee om film op de ipad te zetten, kijken of dat nog lukt voor vrijdag.
-
- Amerikakenner
Net gekeken. Volgens de link van Aida hebben wij de volledige entertainment, de vlucht staat er vandaag op. Ben benieuwd.
Laat me maar weten of het wel of niet klopt. Ben zelf ook wel benieuwd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht