Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bagage in Ford Mustang
-
- Amerika-newbie
Re: Bagage in Ford Mustang
Wij gaan het doen! bevestiging ontvangen we vandaag nog. Vetrek 1e week in juni. Ik heb er ontzettend veel zin in. Natuurlijk zal de kap op sommige trajecten dicht moeten (hitte, regen, neervalen puin etc.) maar dat is ook een beetje de lol ervan. Nu allen nog twee grote tassen zien te vinden, misschien met wieltjes. Ik kan Ford/Hertz America eens bellen naar de binnenafmetingen van de Mustang-trunk. Met de dienstverlenende instelling van de Amerikanen moeten zij mij toch het antwoord kunnen geven?

- Color01
- Amerika-expert
ik heb ook een Convertible ..maar als het regent, en ik zit op de snelweg ..dan laat ik m'n dak naar beneden ..zolang je over de 50 rijd dan blijf je gewoon droog.Peter goes america schreef:Wij gaan het doen! bevestiging ontvangen we vandaag nog. Vetrek 1e week in juni. Ik heb er ontzettend veel zin in. Natuurlijk zal de kap op sommige trajecten dicht moeten (hitte, regen, neervalen puin etc.)
Past een koffer van 70cm lang in de kofferbak? Ik heb namelijk 1 harde koffer van 70cm lang en een reistas van 55 cm lang.
Iemand een idee of dit gaat passen?
Iemand een idee of dit gaat passen?
Ik heb (als het goed is) ook een Ford Mustang gehuurd bij Dollar car rental in Las Vegas Mcarran international airport.
Ik hoop echt zooooooooo dat het een Mustang gaat worden en niet een of ander cabrio die Dollar heeft. Ik heb op de website een beetje rondgezocht naar meegekregen convertibles bij Dollar maar ben er niet echt heel wijs van geworden. meestal lees ik alleen de Ford Mustang, maar ik hoorde ook iets van Sebring, maar die zijn nu toch al een beetje oud? Ook zei iemand dat de Sebring is vervangen voor een Chrysler met een nummer die ik nu even niet heb onthouden, in ieder geval een convertible die erg lijkt op de Sebring maar dan een nieuwer model. Ik hoop dat ik die in ieder geval niet meekrijg.
Ik reis in mijn eentje en heb een aardig grote koffer. Nu ik dit zo lees hoop ik dat deze koffer in de achterbak past. Anders dan maar op de achterbank. Maar reizen in mijn eentje zal denk ik niet veel plaatsgebrek opleveren.
Ik weet trouwens niet of de V6 van tegenwoordig echt een PK heeft van 305. Een vriend van me heeft een Mustang vorig jaar september gehuurd, en die had niet zoveel PK's. Je kunt het ook zien aan de uitlaten.
Als het goed is heeft de 305PK mustang twee uitlaten, links 1 en rechts 1, en de slomere versie heeft maar 1 uitlaat.
Ook hierbij hoop ik dat ik de 305 PK mustang ga krijgen, aangezien ik een Chevrolet Camaro V6 gewend ben van 304 PK.
Ik hoop echt zooooooooo dat het een Mustang gaat worden en niet een of ander cabrio die Dollar heeft. Ik heb op de website een beetje rondgezocht naar meegekregen convertibles bij Dollar maar ben er niet echt heel wijs van geworden. meestal lees ik alleen de Ford Mustang, maar ik hoorde ook iets van Sebring, maar die zijn nu toch al een beetje oud? Ook zei iemand dat de Sebring is vervangen voor een Chrysler met een nummer die ik nu even niet heb onthouden, in ieder geval een convertible die erg lijkt op de Sebring maar dan een nieuwer model. Ik hoop dat ik die in ieder geval niet meekrijg.
Ik reis in mijn eentje en heb een aardig grote koffer. Nu ik dit zo lees hoop ik dat deze koffer in de achterbak past. Anders dan maar op de achterbank. Maar reizen in mijn eentje zal denk ik niet veel plaatsgebrek opleveren.
Ik weet trouwens niet of de V6 van tegenwoordig echt een PK heeft van 305. Een vriend van me heeft een Mustang vorig jaar september gehuurd, en die had niet zoveel PK's. Je kunt het ook zien aan de uitlaten.
Als het goed is heeft de 305PK mustang twee uitlaten, links 1 en rechts 1, en de slomere versie heeft maar 1 uitlaat.
Ook hierbij hoop ik dat ik de 305 PK mustang ga krijgen, aangezien ik een Chevrolet Camaro V6 gewend ben van 304 PK.
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
@tetouani, Ik had vorig jaar November een categorie Mustang gehuurd bij Alamo in Miami, maar ik kreeg dus een Chrysler Sebring !
Ik heb nog verschillende verhuurstations op de route gebeld of ik hem kon ruilen voor een Mustang, maar nergens in Florida hadden ze een Mustang staan, ik kon hem wel ruilen voor het nieuwe model, de Chrysler 200, maar dat hoefde van mij niet.
Van tevoren had ik op een Mustang forum, foto`s gezien dat een grote koffer in de kofferbak van de Mustang paste, dus ik had leuk mijn grote koffer mee op reis.
Maar in de Sebring paste mijn koffer dus absoluut niet ! Dan maar op de achterbank, alleen is dat in sommige buurten en als je staat te wachten bij het stoplicht niet altijd een veilig gevoel.
Ik zou als ik jou was voor de zekerheid je bagage maar in een grote (sport)tas doen, dat past altijd.
Ik heb nog verschillende verhuurstations op de route gebeld of ik hem kon ruilen voor een Mustang, maar nergens in Florida hadden ze een Mustang staan, ik kon hem wel ruilen voor het nieuwe model, de Chrysler 200, maar dat hoefde van mij niet.
Van tevoren had ik op een Mustang forum, foto`s gezien dat een grote koffer in de kofferbak van de Mustang paste, dus ik had leuk mijn grote koffer mee op reis.
Maar in de Sebring paste mijn koffer dus absoluut niet ! Dan maar op de achterbank, alleen is dat in sommige buurten en als je staat te wachten bij het stoplicht niet altijd een veilig gevoel.
Ik zou als ik jou was voor de zekerheid je bagage maar in een grote (sport)tas doen, dat past altijd.
Crisis ? What Crisis ?
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij de nieuwe mustangs (2012) is het minimum 305 pk. En dat is met een (1)uitlaatpijp
@Bluemoon,
Ik denk dat dat afhankelijk is van de verhuurder. Een maat van mij is naar Florida gegaan en heeft wel een Mustang gekregen. Ik weet alleen niet bij welke verhuurder hij dit heeft gedaan.
Ik heb bij Dollar gehuurd in Las Vegas. Ik hoop echt niet dat ze die Sebrings hebben
Ik ga inderdaad maar zo'n sporttas aanschaffen in geval dat ik toch die Sebring krijg.
@Ned in Mo
V6 Mustangs van 2012 hebben 2 uitlaten.
Ik denk dat dat afhankelijk is van de verhuurder. Een maat van mij is naar Florida gegaan en heeft wel een Mustang gekregen. Ik weet alleen niet bij welke verhuurder hij dit heeft gedaan.
Ik heb bij Dollar gehuurd in Las Vegas. Ik hoop echt niet dat ze die Sebrings hebben

Ik ga inderdaad maar zo'n sporttas aanschaffen in geval dat ik toch die Sebring krijg.
@Ned in Mo
V6 Mustangs van 2012 hebben 2 uitlaten.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt gelijk. Het is de 2011 die er maar een heeft
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hier is een topic van een Mustang-forum met foto`s van de bagageruimte, http://www.mocgb.net/forums/showthread. ... s-please!!
Een grote koffer past dus wel in de Mustang, maar of je de Mustang ook daadwerkelijk krijgt....
Een grote koffer past dus wel in de Mustang, maar of je de Mustang ook daadwerkelijk krijgt....

Crisis ? What Crisis ?
Heb een mustang via hertz gehuurd, fun collection. Dan huur je daadwerkelijk ook een mustang.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij maken ze de Sebring niet meer. De "andere" convertible die je nu mee kunt krijgen is de Chrysler 200

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Dat is toch gewoon een strakgetrokken Sebring? 

Wa heeft iedereen toch met Mustangs ? Laat maar....
Nooit begrepen waarom ze op de 200 zo een gril zetten. Op de 300 past dat wel maar die straalt dan ook wat meer uit. Er is trouwens een hele markt voor de 300 grills. Bij de Chicago autobeurs hebben ze daar aparte stands voor, incl velgen voor de 300.
Een Ford Mustang vind ik gewoon superrrrrrr vetttttt gaaaafff cooool!!oortjes schreef:Wa heeft iedereen toch met Mustangs ? Laat maar....
Interessant topic, blij dat ik alvast dit forum heb gevonden want ook wij twee zouden voor een Ford Mustang gaan voor een maandje westkust volgend jaar en maakte me inderdaad ook zorgen naar de bagage toe! Heeft iemand dan toevallig ook afmetingen van de koffers die ze meenamen en die erin pasten aub? Je wilt echt niet stranden met je koffers bij de autoverhuurder en toch moeten kiezen voor een andere wagen, zeker niet als je al bijna 30 jaar droomt om eens cabrio te rijden. Alvast bedankt voor de info!
Ik heb geen afmetingen van onze 2 grote reistassen die we bij ons hadden, maar je hoeft niet persé te stranden als er 1 koffer/tas niet past.AnnG schreef:Interessant topic, blij dat ik alvast dit forum heb gevonden want ook wij twee zouden voor een Ford Mustang gaan voor een maandje westkust volgend jaar en maakte me inderdaad ook zorgen naar de bagage toe! Heeft iemand dan toevallig ook afmetingen van de koffers die ze meenamen en die erin pasten aub? Je wilt echt niet stranden met je koffers bij de autoverhuurder en toch moeten kiezen voor een andere wagen, zeker niet als je al bijna 30 jaar droomt om eens cabrio te rijden. Alvast bedankt voor de info!
Wij hadden er een op de achterbank staan, gordels vast door de draagriemen voor de zekerheid, een beetje omslachtig maar het ging prima. Alleen even de kap omhoog als je ergens uitstapt

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wij hadden 2 koffers van 70 cm. hoog, 45 cm. breed, en 30 cm. diep bij ons, deze beide van het spinner model met 4 wielen, en in een half zacht uitvoering. Daarvan paste er 1 met een beetje wringen in de kofferbak en de andere moest op de achterbank, dan was er in de kofferbak nog net plaats voor 2 tassen.AnnG schreef:Heeft iemand dan toevallig ook afmetingen van de koffers die ze meenamen en die erin pasten aub?
-
- Amerikafan
Wij hebben een koffer meegenomen van 70x50x30, en een leger tas van 80 x 31 x 23cm. Paste beide in de kofferbak samen met aangekochte goederen:)
Klik eens op die link die Bluemoon geeft.AnnG schreef:Heeft iemand dan toevallig ook afmetingen van de koffers die ze meenamen en die erin pasten aub?
Op die link staan de afmetingen van de kofferruimte duidelijk aangegeven. (oké, in inches, dus je moet even omrekenen)
Er staat zelfs een koffer bij (compleet met afmetingen) en je ziet op foto's hoe die koffer in de kofferruimte past en hoeveel ruimte je dan nog over hebt.
Een beter en duidelijker antwoord is moeilijk te geven .................................... bedankt Bluemoon.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht