Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ArkeFly vliegt vanaf juni 2012 ook naar LA, LV en SF

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
inge67
Amerikakenner
Contacteer:

Re: ArkeFly vliegt vanaf juni 2012 ook naar LA, LV en SF

Bericht door inge67 »

Een nachtje San Francisco vind ik niet zo'n grote straf :)
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Coyote schreef:Hebben ze een code sharing agreement met andere maatschappijen? ArkeFly vliegt immers niet meerdere keren per dag van AMS via SFO naar LAX.
Ze vliegen helemaal niet naar San Francisco (SFO), maar naar Oakland (OAK).
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Oké, OAK dan.

Slip of the tongue. :wink:

@ Inge: als jij er niet zo'n probleem van maakt dan is er immers niets aan de hand. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Als er al problemen kunnen ontstaan bij jullie emigratie, dan zal dat al op Schiphol zijn. Daar zal je ArkeFly de nodige documenten moeten overleggen. Jullie zullen alles vast keurig op orde hebben, maar documenten niet in orde, geen instapkaart. Je vliegt immers niet onder ESTA.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
inge67
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door inge67 »

@Ruud, we hebben alle 5 een immigration visa in ons paspoort dat geldig is tot 15 oktober 2012. Dus geen ESTA nodig
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Naar Curacao met Arkefly was het een tussenstop waar we moesten blijven zitten. In ons geval op st.Maarten. In de USA zal het er veiligheidtechnisch wel wat strenger aan toe gaan, maar weet je of je met hetzelfde toestel doorvliegt?
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Ja, met Arkefly vlieg je in hetzelfde toestel door, er gaat er nl. maar 1.
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Hoe moet ik dat in dit geval zien? Vliegen naar SF(oak),dan naar LA (is dat dan wel lax?) en dan via LV terug naar Amsterdam? In dat geval neem ik nl aan dat ze gewoon op je wachten! Natuurlijk geen uren, maar aangezien je wrs op dezelfde gate blijft zal er een bepaalde tujd voor staan. Volgens mij is Oak nou niet zo'n heel groot intrrnationaal airport dat die dingen veel tijd gaan kosten
Stijn
Amerika-newbie

Bericht door Stijn »

Ik vlieg zelf ook naar LA (10 juni), en heb dus ook een stop in SF/OAK.
Wat ik heb gehoord tot nu toe is dat we alleen even het vliegtuig uit moeten en meer niet,
Maar we zullen gewoon zien neem ik aan.
Free Bird
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Free Bird »

Wellicht heb ik er overheen gelezen (dan alvast mijn excuses :-)), maar ik lees voornamelijk over LA, dus even ter bevestiging: Als ik via ArkeFly een vlucht boek naar Las Vegas dan is dit in principe dus niet rechtstreeks maar vlieg je via San Francisco. Ik neem aan dat je wel zekerheid hebt dat je de aansluitende vlucht haalt (is hetzelfde vliegtuig toch?), of is dat ook maar afwachten?

Voor onze volgende trip naar de USA willen we starten en eindigen in Las Vegas. Maar door vervelende ervaringen in het verleden met aansluitende vluchten in de USA wil ik persé rechtstreeks vliegen danwel zekerheid hebben dat de aansluitende vlucht gehaald gaat worden. Dus dan kunnen we wellicht beter ons plan iets aanpassen en "echt" rechtstreeks vliegen op SFO of LAX... Of zijn er andere maatschappijen die daadwerkelijk rechtstreeks op Las Vegas vliegen? (Brussel of Dusseldorf zou ook kunnen, en betaal "graag" meer voor een non-stop vlucht :-))
bamboo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door bamboo »

Via Londen, met British Airways,rechtstreeks naar Las Vegas. Dus alleen overstap in Londen op de koop toenemen. Bevalt ons goed.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Er zijn vluchten vanaf Düsseldorf met Air Berlin, vanaf Frankfurt met Condor, vanaf Londen met British Airways en Virgin Atlantic, dat zijn ze volgens mij wel. Deze zijn zeker non-stop (rechtstreeks hoeft niet non-stop te zijn), Air Berlin en Condor vliegen niet dagelijks naar Las Vegas.

Er is weinig te vinden over de routes die Arke fly neemt, volgens de vertrek en aankomst tijd doet het vliegtuig op de heenweg er zo'n 12,5 uur over en op de terugweg ruim 14 uur, de terugweg zal zeker niet non-stop zijn, maar ook de 12,5 uur op de heenweg is aan de lange kant voor een non-stop vlucht.
Free Bird
Amerikafan

Bericht door Free Bird »

Thanks voor de info!

Even voor de duidelijkheid: Ik wil inderdaad non-stop vliegen, met geen enkele tussenstop waar dan ook en opstappen in A'dam, Dusseldorf of Brussel, dus Air Berlin zou dan een optie zijn. En als er geen mogelijkheden zouden zijn dan maar non-stop naar SFO of LAX.

Maaaaar..., zeker gezien de prijs, vlieg ik ook graag met ArkeFly, als ik dan maar de zekerheid heb dat de aansluitende vlucht van San Francisco naar Las Vegas gehaald kan worden, en omdat je met hetzelfde vliegtuig verder vliegt (?) heb je die zekerheid wellicht wel? Evt. vertragingen neem ik dan wel voor lief...

In Amerika alleen maar slechte ervaringen met overstappen, maar dat waren steeds aansluitende ("nieuwe") vluchten in andere vliegtuigen. Paar jaar geleden van Tokyo naar Nieuw-Zeeland gevlogen, dit was een rechtstreekse vlucht naar Auckland, maar wel met tussenstop in Christchurch waar je wel het vliegtuig uit moest maar daarna weer met hetzelfde vliegtuig verder vloog naar Auckland en dat ging wel allemaal goed en relaxed en hoefde je je in het vliegtuig of op het vliegveld geen zorgen te maken of je de aansluitende vlucht wel haalt...
Laatst gewijzigd door Free Bird op 25 mei 2012, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Esprit
Amerikafan

Bericht door Esprit »

Denkend aan Arkefly kan ik me niet voorstellen dat je een ander toestel krijgt naar Las Vegas. Zij hebben nu eenmaal niet heel veel toestellen, dus je kan er bijna vanuit gaan dat het vliegtuig doorvliegt (net als de route Orlando-Miami)
knop
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door knop »

Ik vlieg zelf in september naar Las Vegas met Arkefly.

Als je op een dinsdag vertrek vlieg je NON STOP naar Las Vegas. Als je terug ook vliegt vanaf Vegas, vliegt het toestel eerst naar San Francisco, en dan pas direct naar Amsterdam, met hetzelfde vliegtuig. Arkefly stuurt maar 1 vliegtuig die kant op. Daarom komen wij ook aan op Las Vegas, en vertrekken vanaf San Francisco ( Oakland ). Dan zijn beide vluchten NON STOP. Arke vliegt met de Boeing 767-300 ER met Winglets naar de west kust. Deze kisten kunnen ruim 12.000KM vliegen zonder bij te tanken.
Groet,
Frans
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ik zie steeds een banner van Arkefly op het forum van "vanaf 399 naar Amerika". Nou ik heb geen last vaste data dus kan altijd, maar ik zit te zoeken en ik zie nergens de 399 vluchten staan :/
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

DejaVu schreef:Ik zie steeds een banner van Arkefly op het forum van "vanaf 399 naar Amerika".
Vanaf-prijzen zijn de grootste reclamelokkertjes in o.a. de reiswereld. Zodra ik zo'n aanbieding zie staan weet ik al dat je nooit voor zo'n prijs vliegt of een vakantie kunt boeken. Snap eerlijk gezegd niet dat daar nooit tegen op getreden wordt. :x

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat

Bericht door DVDGuy »

Kreeg toevallig gisteren een op naam gestelde resfolder van Arkefly, waarbij die v.a. Prijs geldt voor een retourvluchticket naar Miami
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Zijn gewoon bedoeld om reizigers lekker te maken. Terwijl je vrijwel nooit deze prijs krijgt. Een beetje legale oplichterij.
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Die stoelen voor aanbiedingen zijn er wel, maar het zijn er meestal maar een paar per vlucht. In 2009 had Air Berlin een aanbieding voor 299 naar Los Angeles. Toen is het ons wel gelukt om voor die prijs te vliegen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer