Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ook ik zoek geschikte route...
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Nee niet echt. Wij hebben voor deze volgorde gekozen omdat we aan het begin van de vakantie de pretparken in L.A. wilden bezoeken.
We waren bang dat we daar aan het einde van zo'n vermoeiende reis niet zo'n fut meer voor zouden hebben. En als ik erop terug kijk denk ik dat dat een juiste keuze is geweest want we waren aan het einde van de reis echt aan wat rust toe.
Marjon
We waren bang dat we daar aan het einde van zo'n vermoeiende reis niet zo'n fut meer voor zouden hebben. En als ik erop terug kijk denk ik dat dat een juiste keuze is geweest want we waren aan het einde van de reis echt aan wat rust toe.
Marjon
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
SPAM!Kotbat schreef:Sick.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij hadden het om dezelfde reden gedaan als Vana. Aan het einde vd reis begin je het echt wel te voelen, en elke dag vroeg opstaan en druk bezig zijn begint wel te wegen na een tijdje. Het ging nog wel, maar een paar dagen strandvakantie er tussendoor zou wel leuk geweest zijn.
+ Dat je van San Francisco naar Los Angeles dan aan de juiste kant van de baan rijdt. (Het rijvak het dichtst bij de oceaan)
+ Dat je van San Francisco naar Los Angeles dan aan de juiste kant van de baan rijdt. (Het rijvak het dichtst bij de oceaan)
Ik vind het jammer dat je Zion en Bryce Canyon niet hebt meegenomen in je planning.
Als je niet de grand canyon in gaat lopen en op de bodem gaat overnachten lijkt 1 hele dag mij ook ruim voldoende.
Wie weet kun je dan vanaf las vegas 1 nacht bij Zion en 1 nacht bij Bryce en dan door naar de Grand Canyon
Als je niet de grand canyon in gaat lopen en op de bodem gaat overnachten lijkt 1 hele dag mij ook ruim voldoende.
Wie weet kun je dan vanaf las vegas 1 nacht bij Zion en 1 nacht bij Bryce en dan door naar de Grand Canyon

Nou, ik ben nu wat verder en die zitten inderdaad ook in de planning.
Ben bezig met een planning en heb de eerste 15 dgn al af.
Voorlopige planning is:
15 september dag 1, aankomst vliegveld. Overnachten in motel bij vliegveld.
16 september, dag 2, San Francisco
17 september, dag 3, San Francisco
18 september dag 4, San Francisco
19 september, dag 5, via Sacramento naar Lake Tahoe
20 september, dag 6, via Tioga Pass door Yosemite National Park, overnachten Fresno
21 september, dag 7, via Kings Canyon en Sequoia Nattional Park,overnachten in Bakersfield
22 september, dag 8, via Death Valley naar Las Vegas
23 september, dag 9, Las Vegas
24 september, dag 10, Bryce Canyon en Zion, overnachten st. George?
25 september, dag 11, Grand Canyon, overnachten Sedona
26 september, dag 12, Grand Canyon
27 september, dag 13, San Diego
28 september, dag 14, San Diego
29 september, dag 15 San Diego
Ben bezig met een planning en heb de eerste 15 dgn al af.
Voorlopige planning is:
15 september dag 1, aankomst vliegveld. Overnachten in motel bij vliegveld.
16 september, dag 2, San Francisco
17 september, dag 3, San Francisco
18 september dag 4, San Francisco
19 september, dag 5, via Sacramento naar Lake Tahoe
20 september, dag 6, via Tioga Pass door Yosemite National Park, overnachten Fresno
21 september, dag 7, via Kings Canyon en Sequoia Nattional Park,overnachten in Bakersfield
22 september, dag 8, via Death Valley naar Las Vegas
23 september, dag 9, Las Vegas
24 september, dag 10, Bryce Canyon en Zion, overnachten st. George?
25 september, dag 11, Grand Canyon, overnachten Sedona
26 september, dag 12, Grand Canyon
27 september, dag 13, San Diego
28 september, dag 14, San Diego
29 september, dag 15 San Diego
Hoi Marielle,
als je het over Highway 1 hebt en die wilt volgen langs de kust...die weg loopt kun je ook van zuid naar noord volgen hoor. Dan rijd je ook langs de kust. Chi Sin X bedoelde alleen dat als je van noord naar zuid rijdt, je (uiteraard) aan de rechterkant van de weg rijdt en dan het dichtste bij de kust bent.
Wij hebben hem in 2003 van zuid naar noord gereden en vonden dat ook erg mooi hoor, dus als het lastig is in je planning is dat m.i. ook een goede optie.
Groetjes, Marije
als je het over Highway 1 hebt en die wilt volgen langs de kust...die weg loopt kun je ook van zuid naar noord volgen hoor. Dan rijd je ook langs de kust. Chi Sin X bedoelde alleen dat als je van noord naar zuid rijdt, je (uiteraard) aan de rechterkant van de weg rijdt en dan het dichtste bij de kust bent.
Wij hebben hem in 2003 van zuid naar noord gereden en vonden dat ook erg mooi hoor, dus als het lastig is in je planning is dat m.i. ook een goede optie.
Groetjes, Marije
2003: SF - Yosemite - Las Vegas - Bryce - Zion - Canyon the Chelly - San Diego - LA - Highway 1
2004: Alberta - British Columbia (C) & NY + St Louis
2005: Philadelphia + Boston
2006: SF - Seattle - Glacier - Yellowstone - Arches - Bryce - Las Vegas
2004: Alberta - British Columbia (C) & NY + St Louis
2005: Philadelphia + Boston
2006: SF - Seattle - Glacier - Yellowstone - Arches - Bryce - Las Vegas
Nou lastig in de planning, dat maakt niet zoveel uit, maar we willen graag het eerste gedeelte van de vakantie de natuur gaan aanschouwen en het 2e gedeelte beetje naar het strand gaan enz.
Weet iemand overigens wat leuker is? Santa Barbara of Santa Cruz? Zoeken een leuk strand, lekker eten en sávonds een leuk terras of kroeg!
Weet iemand overigens wat leuker is? Santa Barbara of Santa Cruz? Zoeken een leuk strand, lekker eten en sávonds een leuk terras of kroeg!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1179 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties