Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stranden tussen San Francisco-Los Angeles
Stranden tussen San Francisco-Los Angeles
Beste allen,
Tussen SF-LA zijn er prachtige stranden maar vanwege het natuurbehoud is het meestal verboden om te zwemmen. Welke stranden zijn vrij toegestaan om te zwemmen en waar zouden jullie je strandvakantie houden?
Gr.
Eyela
Tussen SF-LA zijn er prachtige stranden maar vanwege het natuurbehoud is het meestal verboden om te zwemmen. Welke stranden zijn vrij toegestaan om te zwemmen en waar zouden jullie je strandvakantie houden?
Gr.
Eyela
Time flies when you're having fun!
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: Stranden tussen San Francisco-Los Angeles
Zo zuidelijk mogelijk zou ik zeggen... In het noorden is het water maar kkkkkoud.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ben het met bovenstaande eens. Ik zou zeggen pak een strand tussen santa barbara en laguna beach bij LA
Enig idee of je nu al in de zee kunt zwemmen bij Santa Monica? Of is het te koud? Wij hebben daar een hotel over anderhalve week.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Een maand geleden was het 30 gr in LA en vroren mn tenen er nog bekant af toen ik alleen maar pootje ging baden, ik denk dat het nu nog steeds vrij koud zal zijn.
Heeft het hotel geen zwembad ?
-
- Amerika-newbie
Hallo allemaal,
Ik ga in juni voor drie weken naar Californie. De laatste dagen wil ik graag een aantal dagen relaxen in een leuke kustplaats?
Heeft iemand hier ervaring mee? Een leuke badplaats met mooie stranden en gezellige restaurantjes/winkeltjes etc?
Ik ga in juni voor drie weken naar Californie. De laatste dagen wil ik graag een aantal dagen relaxen in een leuke kustplaats?
Heeft iemand hier ervaring mee? Een leuke badplaats met mooie stranden en gezellige restaurantjes/winkeltjes etc?
Hier ben ik ook benieuwd naar...leonienelisse schreef:Hallo allemaal,
Zo krijg je natuurlijk nooit een antwoord. Californië is geen Nederland waar alles op een steenworp afstand ligt en de temperatuur voorspelbaar is. Er is veel meer infomatie nodig.
Dus, vanaf waar vertrekken jullie, wil je gaan zwemmen in de oceaan en wanneer gaan jullie?
Dus, vanaf waar vertrekken jullie, wil je gaan zwemmen in de oceaan en wanneer gaan jullie?
Hockey, je hebt gelijk, ik had wat meer informatie moeten geven.
Wij rijden begin augustus van SF naar LA. We willen dan graag een paar dagen aan het strand liggen, relaxen en eventueel zwemmen in de zee.
Welk strand zou hiervoor goed zijn?
Wij rijden begin augustus van SF naar LA. We willen dan graag een paar dagen aan het strand liggen, relaxen en eventueel zwemmen in de zee.
Welk strand zou hiervoor goed zijn?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor de stranden bij LA zie dit topic.
En vergeet niet dat een dagje strand wel leuk is, maar dat het zuidwesten veel mooiere en unieke dingen te bieden heeft.
Marianne
En vergeet niet dat een dagje strand wel leuk is, maar dat het zuidwesten veel mooiere en unieke dingen te bieden heeft.
Marianne
Ben nu in santa Monica en heb gisterenmiddag heerlijk even op het strand gelegen. Was gigantisch druk en gezellig bij het strand en de pier want was memorial day. Water is vrij koud nog, je kunt als je een beetje doorzet wel zwemmen.
Sorry, ik zie dat ik ook een foutje heb gemaakt. Met vanaf waar vertrek ik bedoelde ik, vanaf waar vertrek je weer naar NL/België. Dan weten we ook welke stranden het dichtstbij zijn.
Helaas echter heb ik geen antwoord op welk strand het beste is. Ik heb weinig ervaring met stranden in Californië, enkel dat het behoorlijk koud kan zijn het water. Laguna Beach en Malibu heb ik wel wat ervaring mee, maar ik weet niet of er betere stranden zijn. Laguna Beach was in juli goed te doen qua zowel strand als stadje als temperatuur van het water.
Helaas echter heb ik geen antwoord op welk strand het beste is. Ik heb weinig ervaring met stranden in Californië, enkel dat het behoorlijk koud kan zijn het water. Laguna Beach en Malibu heb ik wel wat ervaring mee, maar ik weet niet of er betere stranden zijn. Laguna Beach was in juli goed te doen qua zowel strand als stadje als temperatuur van het water.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 3156 Weergaves
-
Laatste bericht door Old Faithful
-
- 6 Reacties