Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Denver/Seattle Tips & Tricks Route en Campgrounds
-
- Amerikafan
- Partner van: Richard
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Denver/Seattle Tips & Tricks Route en Campgrounds
He Martin. wij deden een whalewatch toen de kids 4 en 6 waren. Dat weten ze nu nog! muv onze jongste dochter die de hele tijd lag te slapen
. Het was een ervaring die we nooit hadden willen missen. Het kost inderdaad wel wat maar dan heb je ook wat, ik zou daar niet op bezuinigen.

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Wij hebben een aantal jaren geleden een vergelijkbare route gedaan en het enige wat ik je kan meegeven is: veel te druk en veel te veel kilometers. Wij zijn een halve week eerder naar huis gegaan omdat we het spuug- en spuugzat waren. De parken zie je al helemaal niet meer en je wilt maar 1 ding: rust en ergens langer blijven.
Maar goed, dat is een persoonlijke ervaring. Ik zou nooit meer een route rijden van zoveel kilometer in zo weinig tijd.
Ik zou deze route persoonlijk opsplitsen in een Canada en een VS reis.
Maar goed, dat is een persoonlijke ervaring. Ik zou nooit meer een route rijden van zoveel kilometer in zo weinig tijd.
Ik zou deze route persoonlijk opsplitsen in een Canada en een VS reis.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Goed dat je Tofino uit de route hebt geschrapt, want jullie route is zo nog druk genoeg. Zowel in de VS als in Canada heb je een paar hele lange reisdagen en weinig tijd, om de parken te zien en te beleven. Zeker met kinderen is het handig om een paar rustdagen in je route op te nemen. Rustdagen betekent trouwens niet, dat je op deze dagen niets kunt ondernemen. In tegendeel: je hebt dan tijd voor een wandeling, een boottocht, een paardrijtocht, een bezoek aan een aquarium of iets anders, wat de kinderen leuk vinden.
Tofino en Vancouver Island zijn op zich mooie bestemmingen, waar veel te beleven is. In je oorspronkelijke schema neem je echter zo weinig tijd voor dit eiland, dat het de moeite en de kosten van de overtocht per veerboot echt niet waard is. Je kunt deze dagen beter gebruiken, om in de Rockies (Banff, Lake Louise) nog wat rustdagen in te bouwen en evt. aan het einde nog wat tijd voor Vancouver en / of Seattle over te houden.
Persoonlijk vind ik jullie route zelfs zonder Vancouver Island nog te druk en had ik - zoals al eerder door iemand voorgesteld - voor gekozen, om alleen het Amerikaanse gedeelte van jullie reis te doen en het Canadese gedeelte voor een volgende reis te bewaren. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
Tofino en Vancouver Island zijn op zich mooie bestemmingen, waar veel te beleven is. In je oorspronkelijke schema neem je echter zo weinig tijd voor dit eiland, dat het de moeite en de kosten van de overtocht per veerboot echt niet waard is. Je kunt deze dagen beter gebruiken, om in de Rockies (Banff, Lake Louise) nog wat rustdagen in te bouwen en evt. aan het einde nog wat tijd voor Vancouver en / of Seattle over te houden.
Persoonlijk vind ik jullie route zelfs zonder Vancouver Island nog te druk en had ik - zoals al eerder door iemand voorgesteld - voor gekozen, om alleen het Amerikaanse gedeelte van jullie reis te doen en het Canadese gedeelte voor een volgende reis te bewaren. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ga je daadwerkelijk in Estes Park staan? Er zijn IN rocky Mountains np veel campings meer in de natuur. Estes park is een plaats en er zijn campings met hook ups maar echt in het park sta je meer in de natuur. Juist met de camper kun je daar staan. Alles inslaan en dan lekker vuurtje stoken.
Let op die eerste dag kom je waarschijnlijk pas later in de dag aan bij RMNP en ik zou voor die 2 nachten zeker reserveren. Als je toch weet dat je er wilt staan dan heb je de rust om op je gemak camper op tehalen en boodschappen te doen.
WIj verwachten ook pas rond 1-2 uur bij Road bear weg te rijden... en dan nog boodschappen doen (maak een lijstje). Het is daarna nog 2 uur rijden naar Moraine Park Camprgoudn (in RMNP).
Voor Yellowstone zou ik ook reserveren; het geeft je de rust om wat later aan t ekomen en ook onderweg te genieten van alles dat je ziet.
Bijkomstigheid; campings in parken kosten minder dan de helft van een prive camping (ove rhet algemeen!).
Dit moet je maar meer als idee lezen.. ik was ff vergeten dat je de balck hills overslaat. Geen probleem
Estes Park - Wind Cave (net onder Custer State Park) is te doen in 1 dag, maar wel pittig 335miles 6 uur. Eventueel is Hot Springs (324miles) ook een aardige stop. Ik heb er al wat leuke dingen over gelezen op www.
Let op die eerste dag kom je waarschijnlijk pas later in de dag aan bij RMNP en ik zou voor die 2 nachten zeker reserveren. Als je toch weet dat je er wilt staan dan heb je de rust om op je gemak camper op tehalen en boodschappen te doen.
WIj verwachten ook pas rond 1-2 uur bij Road bear weg te rijden... en dan nog boodschappen doen (maak een lijstje). Het is daarna nog 2 uur rijden naar Moraine Park Camprgoudn (in RMNP).
Voor Yellowstone zou ik ook reserveren; het geeft je de rust om wat later aan t ekomen en ook onderweg te genieten van alles dat je ziet.
Bijkomstigheid; campings in parken kosten minder dan de helft van een prive camping (ove rhet algemeen!).
Dit moet je maar meer als idee lezen.. ik was ff vergeten dat je de balck hills overslaat. Geen probleem
Estes Park - Wind Cave (net onder Custer State Park) is te doen in 1 dag, maar wel pittig 335miles 6 uur. Eventueel is Hot Springs (324miles) ook een aardige stop. Ik heb er al wat leuke dingen over gelezen op www.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4643 Weergaves
-
Laatste bericht door sworkskid
-
- 10 Reacties