Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lijst boodschappen Walmart.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: lijst boodschappen walmart

Bericht door Jasmino »

Ons boodschappenlijkstje voor de aanschaf na aankomst:

• Koelbox
• Plaid(s)
• Off! (Deep Woods) (muggenmelk)
• plastic bordjes en bestek
• plastic bekers
• plastic tafelkleedje
• ziplocs (plastic zakjes)
• plastic bakjes (om dingen droog te houden in de koelbox)
• servetjes
• vochtige doekjes (handig om je handen te reinigen onderweg)
• tissues (ik ben een grootverbruiker)
• eten voor ontbijt en lunch

Wij kopen overigens niet alles bij walmart, maar ook veel bij een dollar store. Dat is nog goedkoper!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
lauwie
Amerika-ontdekker

Bericht door lauwie »

bedankt allemaal voor alle lijstjes/adviezen!
Maarten-Annique
Amerikakenner

Bericht door Maarten-Annique »

Een traditie op elke USA reis; zo snel mogelijk naar de Walmart voor de eerste inkopen. Thuis gaan we via Google maps al op zoek naar de dichtstbijzijnde Supercenter. Dit jaar een kleine vier weken van Houston naar LA, met de auto. Overnachten doen we in Motels.
  • Coolbox
    plastic bekers
    plastic bestek
    speelgoed (emmer/schepje)
    schilmes
    bier
    wijn
    veel water
    Mountain Dew
    diet Coke
    brood
    beleg
    koekjes
    chips
    roadmap
bartdierckx
Amerikafan

Bericht door bartdierckx »

Wij gaan kamperen in de nationale parken en daar staat blijkbaar ook steeds een bbq.

Welke spullen kopen jullie om hier het beste gebruik van te maken?

En waar kopen jullie dit?
Afbeelding
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

BBQ spullen kan je bij elke supermarkt kopen. Tinfoil om over het rek te doen omdat die dingen vaak niet schoon te krijgen zijn, lange vorken en zo'n grijpertje om het vlees te keren/op te pakken, natuurlijk houtskool en starterfluid. En vlees, ananas, enz. Eigenlijk gewoon hetzelfde als je thuis gebruikt.
En vuilniszakken, is makkelijker om op te ruimen en de vuilnisbakken die er staan zijn soms helemaal vol.
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Voor de camper heb ik maar een ding dit keer (onze truckcamper is behoorlijk compleet uitgerust)

Een wok :-)....nee, geen geintje ik doe alles met de wok ik maak er zelf pastasauzen in. Ik heb eigenlijk maar 2 pannen nodig op vakantie een kookpan en een wok :-).

:lol: :lol: Ik denk dat ik een van de weinige vakantiegangers ben die dagelijks kookt :lol: :lol:
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Het rek van BBQ is goed schoon te houden als je na bakken in gras legt (als dat er is) en schoonmaken met prop alu folie.

We kopen ook van die visserstoeltjes bij walmart
en wasmiddel. Soms moet je wasmiddel bij de camping kopen maar of ik neem mee (indien plek) in kleine verpakking of ik koop daar en laat bij camperverhuur achter. Vraag bij de verhuruder of zij nog spullen van andere reizigers hebben staan... dingen als Alu enzo kun je gewoon gebruiken. Ze staan vaak ergens bij elkaar. Etenswaar zou ik niet snel meenemen maar andere zaken? Waarom niet. In 2010 hebben we aan einde ook halve voorraad aan mensen gegeven die nog vertrokken. Ook de stoelen want die pasten niet in de speciaal gekochte koffer... suuufffff
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

wij wassen niet veel meestal maar 2x en dan ga ik geen dure wasmiddel kopen uit de supermarkt. Dat kopen we altijd bij de wasserette.
Go T@bbing!!!!

toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Een wok ....nee, geen geintje ik doe alles met de wok ik maak er zelf pastasauzen in. Ik heb eigenlijk maar 2 pannen nodig op vakantie een kookpan en een wok .
Oh...dat komt mij bekend voor, en om de paar jaar laat ik deze ook achter op het vakantie-adres, want de anti-aanbaklaag (ook van de Tefal) raakt door de afwasmachine toch wat beschadigd, op den duur! Of hebben jullie ook soortgelijke wokken bij de Walmart gezien?

Ander wasmiddel zorgt hier vaak voor allergische reacties...

Isis@Snap je ook gelijk waarom ik wat meer gewicht mee wil nemen qua bagage :wink:

Leuk dit topic..Ik volg het voor volgend jaar alvast..want ik ben al voor-amerika verslaafd 8) .
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Isis schreef:Het rek van BBQ is goed schoon te houden als je na bakken in gras legt (als dat er is) en schoonmaken met prop alu folie.

We kopen ook van die visserstoeltjes bij walmart
Wees in hemelsnaam voorzichtig met hete dingen in het gras leggen! Zoals Smokey bromt: Only you can prevent wildfires.

En wat zijn visserstoeltjes? Folding chairs?
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

toetjero schreef: Oh...dat komt mij bekend voor, en om de paar jaar laat ik deze ook achter op het vakantie-adres, want de anti-aanbaklaag (ook van de Tefal) raakt door de afwasmachine toch wat beschadigd, op den duur! Of hebben jullie ook soortgelijke wokken bij de Walmart gezien?
Ik koop altijd de goedkoopste :-) iets van $10-12 . Ook thuis betaal ik nooit veel voor een wok. Ik doe jaren met een wok, maar die gaan ook nooit in de afwasser.
Go T@bbing!!!!

lauwie
Amerika-ontdekker

Bericht door lauwie »

Soms kun je bbq-en op een rekje van de firepit. Dat rekje is wel heel moeilijk schoon te krijgen, dan had ik ook liever alufolie gebruikt!
Wij waren blij met de gasbbq! We hebben m veel gebruikt. Het viel alleen tegen hoe snel de gasflesjes leeg waren.

Oh en ook voorzichtig met bbq afval (kolen) en een vuilniszak! Ook de dag erna kan dit nog brand opleveren! De schuur van onze buren heeft op die manier in brand gestaan!

Ik was blij dat wij bij de walmart wasmiddel gehaald hadden! We hebben 2x gewassen op de camping en beide keren was er geen wasmiddel te koop. De eerste keer (ca halverwege de vakantie) heb ik ook meteen 3 wassen tegelijk gedraaid.

Aankopen waar ik blij mee was:
* Wegwerpservies (niet milieubewust, maar wat scheelt heteen afwas!)
* Gasbbq (snel klaar na een dag op stap, handig met kleine kinderen
* stoeltjes
* Zwembadje met harde rand dat je op kunt vouwen (geen blazen/leeg laten lopen)

Wat ik volgende keer anders zou doen:
* tafelkleed heb ik wel gemist, die tafels zijn niet even fris (geen tijd meer bij de walmart)
* navigatie, op zich is het goed te doen zonder maar het is altijd net ingewikkeld aan het eind als de kinderen het ook zat zijn
* autostoeltjes die wat verder achterover kunnen (ze hingen echt voorover te slapen)
* kinderstoel voor aan tafel werkte niet (hij zat zijwaarts en de stoel paste vaak niet op de bankjes)
* Pam spray vet voor in de pan, misschien had ik verkeerde, maar er zat een zoet smaakje aan
* een lichtje voor 's avondspits buiten. We hebben niet gelezen buiten en anders hadden we ook gewoon het buitenlicht van de camper aan kunnen doen.
* wij hadden geen blikopener, volgende keer zou ik er of 1kopen of meenemen of goed opletten dat je alleen maar blikjes koopt die zonder open te maken zijn. We hadden overigens ook geen flesopener.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

lauwie schreef:Wat ik volgende keer anders zou doen:
* autostoeltjes die wat verder achterover kunnen (ze hingen echt voorover te slapen)
Dat probleem ligt vaak niet aan de autostoel, maar aan de rechttoe rechtaan bankjes die in campers zitten. Wij propten aan de onderkant altijd een extra bankkussen achter de stoel (dat bedoeld was om te gebruiken als je van de bank een breed bed wilde maken) als 'ie wat meer in ligstand moest. We hebben ook wel eens een anderhalf-liter petfles achter de stoel geklemd.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

lauwie schreef: * wij hadden geen blikopener, volgende keer zou ik er of 1kopen of meenemen of goed opletten dat je alleen maar blikjes koopt die zonder open te maken zijn. We hadden overigens ook geen flesopener.
Wij nemen altijd zonder Zwitsers zakmes mee. Heel handig.
Overigens kopen wij ook een wok. Aan het einde van de vakantie gaat ie de vuilnisbak in.
Afbeelding
YVK81
Amerikafan

Bericht door YVK81 »

Vraagje in het verlengde...als je van SF via Oakland naar Yosemite vertrekt...welke Walmart is dan geschikt om je 1e boodschappen te doen?

Walmart
8400 Edgewater Dr
Oakland, CA 94621
?

Ik heb nog 0,0 ervaring met deze stores...
Maarten-Annique
Amerikakenner

Bericht door Maarten-Annique »

Ik zou gewoon even op Google maps kijken. Daar kun je dicht nabij je bestemming zoeken naar een Walmart. Ik zou gewoon de Walmart nemen die het dichts bij ligt. Bij voorkeur een Supercenter.
YVK81
Amerikafan

Bericht door YVK81 »

Tja.. ;) http://www.walmart.com/storeLocator/ca_ ... isco%2C+CA

Wat is een superstore? Of zijn alle 3 de opties een prima shop voor dagelijkse benodigdheden? Ik verwacht van wel?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Als er niet expliciet op de website bij staat "Supercenter" is het een gewone, kleinere Walmart, zonder supermarktdeel met versafdeling. De kleinere Walmarts hebben wel iets van levensmiddelen, maar dat is echt heel beperkt (veelal tot frisdrank en chips en wat ingeblikt spul). Bij deze Walmarts zul je ook geen auto-afdeling of tuincentrum vinden.

Wil je bij Walmart dus echt je supermarktboodschappen doen dan zul je op zoek moeten naar een Supercenter.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Petticoat
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door Petticoat »

We zijn tussen San Francisco en Yosemite naar de Walmart in Manteca geweest. Ligt op de route en is meteen een goede tussenstop om de benen even te strekken en een plaspauze in te lassen. Dit is een Supercenter en mocht je toch nog iets van etenswaren missen, de Safeway ligt ernaast :thumbup:
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
YVK81
Amerikafan

Bericht door YVK81 »

Petticoat schreef:We zijn tussen San Francisco en Yosemite naar de Walmart in Manteca geweest. Ligt op de route en is meteen een goede tussenstop om de benen even te strekken en een plaspauze in te lassen. Dit is een Supercenter en mocht je toch nog iets van etenswaren missen, de Safeway ligt ernaast :thumbup:
Thnx, opgenomen in de planning! Beetje offtopic, wat is de mooiste route daarna richting Yosemite Village? De 120 of de 140?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer