Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

mar75 stelt zich voor..

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
mar75
Amerika-ontdekker

mar75 stelt zich voor..

Bericht door mar75 »

Hi there,..........ik zal mij even voorstellen. Ik ben Miranda, 31 jr. moeder van 3 kids en....heb een vriend in minneapolis. We hebben elkaar via een christelijke datingsite leren kennen. De eerste IM ..hebben we 2 uur met elkaar gesproken....het klikte meteen. Daarna onze persoonlijke adressen uitgewisseld en sindsdien houden we contact door mail of we bellen. Zoals het er naar uit ziet komt hij in januari en zullen we elkaar voor het eerst ontmoeten. Ik vind deze site geweldig en hoop dat we af en toe een babbeltje kunnen houden. So long....
orlandotina
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door orlandotina »

Welkom hier, Miranda. Wat spannend dat je je vriend in januari voor het eerst gaat ontmoet. Het is nog wel ver weg, maar voordat je het weet is het zover! :D

Groetjes Tina
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Ik ben een buur van je vriend, in St. Paul, de 'twin' van Twin Cities.

Al gaan wij vanuit St. Paul vaker naar Minneapolis dan dat Minneapolites naar St. Paul Komen. Maar WIJ hebben het staatscapitool, dus ze moeten af en toe wel.

Minneapolis/St. Paul zijn in ieder geval makkelijk te bereiken vanuit Nederland: rechtstreeks met Northwest Airlines (hoewel daar nu stakingen dreigen van het cabinepersoneel) of via Icelandair, overstappen in IJsland.
Laatst gewijzigd door Bennogr op 05 aug 2006, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

:welcome: op het forum Miranda!

Groetjes van Marloes
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

:welcome: op dit forum en veel leesplezier gewenst!
Carola
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer