Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

's Avonds over Brooklyn Bridge ?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Jeepeejee
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Doen we dus zeker !

Bericht door Jeepeejee »

Bedankt allemaal, we gaan die wandeling dus zeker doen, we zijn met zijn drieën en dat geeft toch ook al een groter gevoel van veiligheid dan alleen... Ik zie er naar uit !

Jeepeejee :D
forzaola
Amerika-ontdekker

Bericht door forzaola »

Batman schreef:Het is gelukt :lol:

[img][img]http://img78.imageshack.us/img78/7891/v ... 6ou.th.jpg[/img][/img]

De onderkant van de BB. :D
hih kan je eindelijk foto's plaatsen! :lol: :wink:
Batman
Amerikafan

Bericht door Batman »

Yep, het is eindelijk gelukt.
Marijtje
Amerikafan

Bericht door Marijtje »

Minstens net zo mooi uitzicht heb je vanaf de (gratis) ferry naar Staten Island. Vond ik ook echt geweldig om 's avonds de skyline van Manhattan vanaf te bewonderen!
2003: SF - Yosemite - Las Vegas - Bryce - Zion - Canyon the Chelly - San Diego - LA - Highway 1
2004: Alberta - British Columbia (C) & NY + St Louis
2005: Philadelphia + Boston
2006: SF - Seattle - Glacier - Yellowstone - Arches - Bryce - Las Vegas
cielo
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Brooklyn Bridge

Bericht door cielo »

Iris_1982 schreef:ik heb ook over de BB gelopen, maar die brug loopt nog zo ver door de straat op zeg maar. Ik wil zo graag eens naar die " boulevard" waarvandaan ze altijd die foto's maken van de skyline....kan je daarheen lopen? Of is dat weer niet veilig 's avonds?
Je moet toch best een stukje teruglopen geloof ik.
Da's de Brooklyn Heights Promenade. Zeker gaaf. Als je ook naar de lokatie wilt waar ze de beroemde foto's nemen (van de Brooklyn Bridge met het voormalige WTC op de achtergrond): neem subway A/C naar High Street en vervolgens teruglopen naar de rivier. Bij de oever is een aardig parkje, met het prachtige uitzicht met de brug dus op de voorgrond en de skyline van Lower Manhattan erachter.
vandermeij
Amerika-ontdekker

Bericht door vandermeij »

Je kan ook een boottocht nemen rondom Manhattan. Dan vaar je onder de Brooklyn Bridge door. Net als vele andere bruggen. Zeker de moeite waard om te doen.
luvNY
Amerika-newbie

Bericht door luvNY »

's Avonds laat met de gratis ferry naar Staten Island is ook super! Wij wisten in eerste instantie ook niet of dit wel veilig was maar inderdaad ik voelde me veiliger dan in Nederland. Er zat zelfs politie aan boord en iedereen is superrelaxed.
Marijtje
Amerikafan

Bericht door Marijtje »

we zijn het helemaal eens luvNY :D
2003: SF - Yosemite - Las Vegas - Bryce - Zion - Canyon the Chelly - San Diego - LA - Highway 1
2004: Alberta - British Columbia (C) & NY + St Louis
2005: Philadelphia + Boston
2006: SF - Seattle - Glacier - Yellowstone - Arches - Bryce - Las Vegas
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Ben 1x over die brug heen gereden en toen besloten om ooit terug te keren.

Onze planning is medio herfst die kant opgaan, vlak voor Kerst misschien....
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

vandermeij schreef:Je kan ook een boottocht nemen rondom Manhattan. Dan vaar je onder de Brooklyn Bridge door. Net als vele andere bruggen. Zeker de moeite waard om te doen.
Ja, met Circle Line tours bijvoorbeeld. Kost je wel $30 pp, maar is zeer zeker de moeite waard!

Wij zijn vanaf Manhattan met de metro naar Brooklyn gegaan en van daaruit teruggelopen over de brug. Geweldig!
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Marjol schreef:
vandermeij schreef:Je kan ook een boottocht nemen rondom Manhattan. Dan vaar je onder de Brooklyn Bridge door. Net als vele andere bruggen. Zeker de moeite waard om te doen.
Ja, met Circle Line tours bijvoorbeeld. Kost je wel $30 pp, maar is zeer zeker de moeite waard!

Wij zijn vanaf Manhattan met de metro naar Brooklyn gegaan en van daaruit teruggelopen over de brug. Geweldig!
Wij hebben ook beide gedaan in 2005 echt de moeite waard, als je een boottour wil doen neem dan de tour die helemaal rond Manhatten gaatdat is de mooiste tour.
Brooklyn Bridge tegen dat het donker wordt met de sub, zorg dat je tegen het donker worden bij de brug bent in het donker is het moeilijk zoeken.
Rob
vandermeij
Amerika-ontdekker

Bericht door vandermeij »

Marjol schreef:

Ik ga nu ook vanaf Manhattan met de metro naar High st. en terug loopend over de brug doen. Heb in 2000 de Circle Line Tours gemaakt in mei. Ik ga nu eind november. Dan lijkt het me toch niet zo aangenaam om op het dek van een boot te gaan staan. (binnen zitten kan ook maar is minder leuk).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer