Bedankt allemaal, we gaan die wandeling dus zeker doen, we zijn met zijn drieën en dat geeft toch ook al een groter gevoel van veiligheid dan alleen... Ik zie er naar uit !
Minstens net zo mooi uitzicht heb je vanaf de (gratis) ferry naar Staten Island. Vond ik ook echt geweldig om 's avonds de skyline van Manhattan vanaf te bewonderen!
2003: SF - Yosemite - Las Vegas - Bryce - Zion - Canyon the Chelly - San Diego - LA - Highway 1
2004: Alberta - British Columbia (C) & NY + St Louis
2005: Philadelphia + Boston
2006: SF - Seattle - Glacier - Yellowstone - Arches - Bryce - Las Vegas
Iris_1982 schreef:ik heb ook over de BB gelopen, maar die brug loopt nog zo ver door de straat op zeg maar. Ik wil zo graag eens naar die " boulevard" waarvandaan ze altijd die foto's maken van de skyline....kan je daarheen lopen? Of is dat weer niet veilig 's avonds?
Je moet toch best een stukje teruglopen geloof ik.
Da's de Brooklyn Heights Promenade. Zeker gaaf. Als je ook naar de lokatie wilt waar ze de beroemde foto's nemen (van de Brooklyn Bridge met het voormalige WTC op de achtergrond): neem subway A/C naar High Street en vervolgens teruglopen naar de rivier. Bij de oever is een aardig parkje, met het prachtige uitzicht met de brug dus op de voorgrond en de skyline van Lower Manhattan erachter.
Je kan ook een boottocht nemen rondom Manhattan. Dan vaar je onder de Brooklyn Bridge door. Net als vele andere bruggen. Zeker de moeite waard om te doen.
's Avonds laat met de gratis ferry naar Staten Island is ook super! Wij wisten in eerste instantie ook niet of dit wel veilig was maar inderdaad ik voelde me veiliger dan in Nederland. Er zat zelfs politie aan boord en iedereen is superrelaxed.
2003: SF - Yosemite - Las Vegas - Bryce - Zion - Canyon the Chelly - San Diego - LA - Highway 1
2004: Alberta - British Columbia (C) & NY + St Louis
2005: Philadelphia + Boston
2006: SF - Seattle - Glacier - Yellowstone - Arches - Bryce - Las Vegas
vandermeij schreef:Je kan ook een boottocht nemen rondom Manhattan. Dan vaar je onder de Brooklyn Bridge door. Net als vele andere bruggen. Zeker de moeite waard om te doen.
Ja, met Circle Line tours bijvoorbeeld. Kost je wel $30 pp, maar is zeer zeker de moeite waard!
Wij zijn vanaf Manhattan met de metro naar Brooklyn gegaan en van daaruit teruggelopen over de brug. Geweldig!
vandermeij schreef:Je kan ook een boottocht nemen rondom Manhattan. Dan vaar je onder de Brooklyn Bridge door. Net als vele andere bruggen. Zeker de moeite waard om te doen.
Ja, met Circle Line tours bijvoorbeeld. Kost je wel $30 pp, maar is zeer zeker de moeite waard!
Wij zijn vanaf Manhattan met de metro naar Brooklyn gegaan en van daaruit teruggelopen over de brug. Geweldig!
Wij hebben ook beide gedaan in 2005 echt de moeite waard, als je een boottour wil doen neem dan de tour die helemaal rond Manhatten gaatdat is de mooiste tour.
Brooklyn Bridge tegen dat het donker wordt met de sub, zorg dat je tegen het donker worden bij de brug bent in het donker is het moeilijk zoeken.
Rob
Ik ga nu ook vanaf Manhattan met de metro naar High st. en terug loopend over de brug doen. Heb in 2000 de Circle Line Tours gemaakt in mei. Ik ga nu eind november. Dan lijkt het me toch niet zo aangenaam om op het dek van een boot te gaan staan. (binnen zitten kan ook maar is minder leuk).
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.