Groetjes,
Davy.
Wij hadden een bonnetje voor een Best Western. Toen we bij het hotel aankwamen vonden we het al een hele vage buurt. Er hadden twee tankstations in de buurt gezeten maar die waren beide helemaal verlaten en gesloopt. Voor de rest stond er ook niks. Het hotel zag er aan de buitenkant uit alsof het in geen jaren meer geschilderd was. De gordijntjes voor de ramen waren helemaal geel. Er zat ook een vage karaoke bar bij.houstonwehaveaproblem schreef:Alleen al daarom ben ik heel voorzchtig geworden in het vooruit boeken van een hotel. Je zou verwachten dat de Days Inn toch een redelijk betrouwbare keten is.
Hier enkele beoordelingen op Tripadvisor van mensen die daar hebben gelogeerd.niels schreef: wij verblijven begin september 3 nachten in het adante hotel in san francisco
Niet alleen dat, maar op Hoog Catharijne is de enige keer in mijn leven, dat ik ook inderdaad aangevallen benMightyMaus schreef:Op De Wallen, in Hoog Katherijnen, de Schilderswijk, Oud-Krispijn en Hoogvliet bijvoorbeeld kun je je ook behoorlijk onveilig voelen!