Ik ben Marjoo, ik heb mijn verloofde ontmoet via Facebook spelletje (raar maar echt waar).
Na een half jaar mailen, smsen, bellen en veeeeeeeeel facebook besloten om eens te kijken of hij wel die man was die langzaam mijn hoofd op hol bracht op Facebook. Hij was die man en veel meer dan ik had durven hopen.
Na een supervakantie samen wist ik het wel: "This is it". Hoe stom om dan te vergeten om een foto van ons samen te nemen!! Gewoon omdat het thuiskomen is als ik bij hem ben. Alsof je nooit meer bij elkaar weggaat...tot de dag van afscheid nemen op het vliegveld. Een heartbreaker.
Nu hebben we het visum voor verloofde aangevraagd. Eind maart is deze op de post gegaan. Inmiddels al een keer teruggekomen omdat er 1 regel niet volledig was ingevuld en meteen weer teruggestuurd. Het 'geduld' oefenen is een ware kunst. Nog geen nummer ontvangen, de NOA1 heet dat toch?
Hebben jullie enig idee hoelang dat duurt?
Ik hoop dat ik dit jaar nog daarheen kan verhuizen. Vrienden en familie aan beide kanten van de oceaan steunen ons maar ik zou er heel wat voor geven om even die knuffel van hemzelf te krijgen