Maar ga het thuis toch nog een keer proberen...
Ik heb een Mio Moov S505Liz schreef:@Fraaa:
Welk nav systeem heb je? En hoe voeg je die POI's toe?
Ik heb sinds kort de TomTom 1005 world, maar het toevoegen van POI's krijg ik niet voor elkaar.
Op mijn oude TT Rider (motornavigatie) kon ik via TomTom Home heel gemakkelijk allerlei POI's op het apparaat zetten, maar nu, via My TomTom lukt me dat helemaal niet![]()
Het enige wat wel ging was het overzetten van de POI's van mijn oude naar de nieuwe TT, maar ik wil er zo graag nog wat andere dingen bijzetten.
Tuurlijk staan die dingen er al op, maar zoals ik al eerder zei, ik wil eigenlijk geen zoekwerk meer hebben ter plaatse.Coyote schreef:Is dat echt nodig die allemaal toe te voegen? Hotels, restaurants en tankstations staan standaard op mijn TomTom (GO 720T). Ik maak wel vooraf routes die ik op de TomTom zet.Fraaa schreef:Zelf heb ik in die van mij al enorm veel POI's van hotels, restaurants, tankstations, viewpoints in de nationale parken, etc toegevoegd.
Roland
Ik zat even te kijken op de site van Tioga Tours en ik vroeg me af welke kaart ik nu het beste zou bestellen. We zijn hoofdzakelijk in Californië maar ook een klein stukje in Nevada o.a. in Las Vegas. Welke kaart koop ik dan? Die van Californië, Zuid West of West.Ik vind daarvoor de Hallwag handig, zie ook mijn bericht hierboven.
Je kunt de Hallwag-kaarten bij de betere boekhandel of bij de ANWB krijgen, of online bij bijvoorbeeld Tioga tours (zij hebben ook de Hildebrand-kaarten, die vind ik persoonlijk erg onoverzichtelijk).
Heb zelf net de McNally Road Atlas 2013 gekocht, in groot formaat. Vindt het zelf wel prettig als het iets groter is (is denk ik 1,5 * A4), ze hebben ook een kleiner formaatje. Naast de Navigon app op de iPhone een welkome aanvulling.Harry-Carla schreef:Heeft iemand ervaringen met de AAA Road Atlas en/of Michelin North America Road Atlas?
En is het eventueel beter een bepaald formaat aan te schaffen i.v.m. leesbaarheid of zo?
Tja, we hebben hem al betaald ook. Nuttig zal ie zeker wel zijn.Isis schreef:Een campground directory ligt in principe ook in de camper. Meestal van Good Sam of Woodall.