Ik zal het volgende keer ook eens proberen; maar door Biddingfortravel en Betterbidding heel goed in de gaten te houden, heb ik ook altijd erg grote zekerheid welk hotel ik krijg. Ik heb tot nu toe altijd begrepen (van genoemde websites) dat de reguliere hotels op priceline.com, die jij op jouw besproken manier te zien krijgt, gewoon hetzelfde zijn als de expedia.com, hotels.com, etc, etc en dat dit geen enkele garantie geeft dat je die via priceline krijgt. Als jij dus ergens 7 hotels te zien krijgt, dan zijn er waarschijnlijk maar 2, 3 of 4 die aan het systeem van 'Bidding' mee doen. Er zijn ook, wat ik begrepen heb, hotels die niet op de reguliere expedia.com, priceline.com en dergelijke websites voorkomen, maar wel aan het 'Bid your own price' meedoen. Of dat nog steeds zo is, weet ik niet.
Ik denk wel dat dit ook weer extra kan helpen, in combinatie met alle andere methoden, om je kansen nog groter te maken. Als je bij Biddingfortravel.com op Cincinnatie East kijk bij 3ster, zie je overigens ook alleen dit hotel staan. Dus ook dan weet je al zo goed als zeker dat je die krijgt. Ik kijk vaak speciaal naar gebieden waar maar 1 hotel genoemd staat, die aan mijn 'eisen' voldoet; ik wil ook graag zoveel mogelijk zekerheid

!
Dus dank voor het delen ! Maar laat je ook niet verrassen; ook dit geeft naar mijn inschatting echt nog niet 100% zekerheid over het hotel dat je krijgt. Ik zou altijd goed checken op de andere websites of dit inderdaad het hotel is wat mensen de laatste tijd gewonnen hebben, hier kunnen best nog anderen tussen staan !