Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wie heeft vastgoed huizen in amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Re: wie heeft vastgoed huizen in amerika

Bericht door ned in MO »

Als ik wel een huis mag bezitten in de VS, dan mag ik dat ook schilderen, vloeren leggen etc. Anders zou ik ook niet mijn kleren mogen wassen etc en zoals Roland ook niet de tafel bij zijn tante mogen afruimen.
Iedere troerist zou dan ook subiet het land uitgeschopt worden als ie zelf zijn huurauto aftankt (moet ie maar zoeken naar een full service station etc).

Het probleem is te maken hebben met een doorgedraaide immigrations officer
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Er is een verschil tussen 'substantiele arbeid' (zoals een huis schilderen, je dak repareren) of flutdingen zoals de tafel afvegen en de afwas doen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

OK blijft de vraag waarom een andere deelnemer hier ternauwernood mocht vertellen dat zijn spullen te koop - waren vanwege terug naar Ned., maar dat ik hier de ene na de andere bijdrage lees van een commercieel bedrijf dat dit forum heeft ontdekt en real estate waanzin verkoopt !
Mod waar ben je ? weg ermee !!!!

Please mensen geloof de verhalen van snel en makkerlijk winst in RE niet ! If it sounds too good to be true, it usually is !
Ik heb zelf net een huis verkocht, er $ 140,000 dollar op verloren, dat was ong. 35 %. Wordt dat huis nu voor de nieuwe bewoner binnen de kortste keren weer de bezopen prijs die wij er in 2005 voor moesten neertellen ? Naar verwachting niet. Voorlopig zakken huizenprijzen op veel plaatsen nog.

Natuurlijk mag je in je eigen huis schoonmaken - ik die niet anders - en kleine klusjes doen. Wat niet mag is een fixer upper kopen, opknappen en dan voor meer doorverkopen. Ik vraag me ook af of dat als capital gains beschouwd wordt, maar dat is een hele andere diskussie.
Laatst gewijzigd door USInsider op 07 jun 2012, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

ik denk niet dat ie door al onze "bijdragen" nog real estate verkoopt met dank aan het forum :lol:

Je zou wel gek zijn als je daarmee in zee zou gaan. Dan weet ik veel betere en voordelige manieren om dat te doen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

oortjes schreef:OK blijft de vraag waarom een andere deelnemer hier ternauwernood mocht vertellen dat zijn spullen te koop - waren vanwege terug naar Ned., maar dat ik hier de ene na de andere bijdrage lees van een commercieel bedrijf dart dit forum heeft ontdekt en real estate waanzin verkoopt !
Mod waar ben je ? weg ermee !!!!
Met die persoon is door ons moderators gehandeld volgens de forumregels. De commerciele links zijn uit de berichtjes verwijderd. De enige reden dat sommige berichtjes bleven staan is dat er een interessante discussie rond ontstond. Als wij die berichtjes weg zouden halen zou die discussie niet meer kloppen en een aantal mensen voor niets tijd in de reacties hebben gestoken, die anderen zouden kunnen helpen. Ik weet dat de ideale situatie zou zijn om de forumnaam te veranderen of weg te halen en ik zal kijken of dat nog kan, anders is het weer een overweging over wat het beste is. Soms moeten we als mods het beste van twee mogelijkheden kiezen, in dit geval de berichtjes laten staan. Ik zou het wederom zeer op prijs stellen als jullie je realiseerden dat er vaak meer achter de schermen speelt dan jullie op het eerste oog zien. De spullen te koop vanwege terug naar Nederland klacht heb ik eerder gehoord en geloof mij dat is volgens de forumregels behandeld, net als dit geval. Als je voortaan een vraag of kritiek hebt voor ons moderators is het volgens de forumregels via de meldknop of per prive bericht aan ons mede te delen. Graag weer on topic hier.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

Disney-Golf schreef:Wel Beste Edwin, ik lees dat je zelf ook investeert en daarom heb ik het volgende voorstel voor jou.
Ik koop bij jou onroerend goed voor b.v.b. 100.000$ en 365 dagen later krijg ik van jou 112.500$ terug. Het enige wat IK wil is een bankgarantie als borg.
Neem dat de huizenprijzen 10% aantrekken op 1 jaar dan verdien jij dan 12.500$ (10.000$ meerwaarde + 2.5% het verschil tussen de gegarandeerde 10 en 15%)
Dit is 12.5% puur voor jou, zonder iets te investeren.
Om dit te realiseren moet jij enkel maar het, volgens jouw zeer lage risico nemen maar waarvoor ik wel een persoonlijke bankgarantie krijg. :twisted:
Kortom ik geef je de mogelijkheid om jouw "dood" kapitaal (lees vastzittend in onroerend goed) liquide te maken;
Als je zo zeker van je stuk bent is dit je natste droom... hebben we een deal? :?:
Kan ik eens geld verdienen, gaat het weer niet door... :wink: :lol:
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door markgoestoamerica »

Was geld verdienen, maar zo gemakkelijk, dan deed ik meteen mee...
als het zo gmakkelijk was verkocht ik opties / spaarrekeningen aan griekenland, spanje etc. etc. met 5% rente in 1 jaar... met garantie... met dat geld kocht ik ongeveer al het vastgoed in de USA dat te koop staat en in een jaar heb ik minimaal 5% winst, en alle inversteerderes hebben 5%, een rente die ze nergens ter wereld meer krijgen!
Maar helaas zo gemakkelijk gaat dat niet...

Die guest komt binnen no time vast in het nieuws zoals de jongens van Palm Invest... :lol:

Hoe sneller je geld kunt verdienen hoe groter is het risico dat het fout zal gaan... Het is een soort van gokken...
Als je van gokkken houd, ga dan met je eigen geld dat je over hebt naar de beurs, Heb je een beetje zicht op de economie dan valt daar best wel eens wat te verdienen...
Advies... koop poet opties.. :D Geen vastgoed!
If you can dream it...
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Edit: koop geen vastgoed als belegging, wel als je een huis nodig hebt om in te wonen... :lol:
If you can dream it...
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Naam van de spammer is gewijzigd in guest.
Groetjes,
Carine
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Goedzo! :thumbup:

Nu nog de quotes veranderen in 'guest'. :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ik heb mijn quotes aangepast.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

markgoestoamerica schreef:Was geld verdienen, maar zo gemakkelijk, dan deed ik meteen mee...
als het zo gmakkelijk was verkocht ik opties / spaarrekeningen aan griekenland, spanje etc. etc. met 5% rente in 1 jaar... met garantie... met dat geld kocht ik ongeveer al het vastgoed in de USA dat te koop staat en in een jaar heb ik minimaal 5% winst, en alle inversteerderes hebben 5%, een rente die ze nergens ter wereld meer krijgen!
Mark, de redder van Griekenland! :thumbup: ;-)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

@Disney-golf, hoezo gaat het weer niet door? En afwijzende reactie van ons vastgoed spemmertje gekregen?
johan67
Amerikafan

Bericht door johan67 »

markgoestoamerica schreef:Edit: koop geen vastgoed als belegging, wel als je een huis nodig hebt om in te wonen... :lol:
Nou, zo slecht is het niet, is er wel degelijk geld te verdienen in vastgoed. Je hoort mij niet klagen :wink:
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Coyote schreef:Goedzo! :thumbup:

Nu nog de quotes veranderen in 'guest'. :wink:

Roland
Goeie opmerking Roland. Gelijk gedaan. :-)
Moesten ik er over het hoofd gezien hebben, geef me maar een seintje.
Groetjes,
Carine
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

johan67 schreef:
markgoestoamerica schreef:Edit: koop geen vastgoed als belegging, wel als je een huis nodig hebt om in te wonen... :lol:
Nou, zo slecht is het niet, is er wel degelijk geld te verdienen in vastgoed. Je hoort mij niet klagen :wink:
Tja, je hebt altijd mensen die overal geld van kunnen maken, maar ik heb al heel veel real estate brokers bankroet zien gaan.... (maar de ene zijn dood is de andere zijn brood...)
If you can dream it...
Disney-Golf
Amerikakenner

Hockey schreef:@Disney-golf, hoezo gaat het weer niet door? En afwijzende reactie van ons vastgoed spemmertje gekregen?
Neen toch niet Hockey.
ned in MO schreef:ik denk niet dat ie door al onze "bijdragen" nog real estate verkoopt met dank aan het forum :lol:
Ned in MO heeft mij de das omgedaan! :lol: :lol: :lol:
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Petra/VS - excuses dat ik wat uit de slof schoot. Ik had niet hier moeten posten maar een mod direct moeten benaderen - volgende keer dus.

Zoals je weet, woon ik in wat wel het epi-centre van de housing crisis genoemd wordt, de Cengtra Valley van CA. Die crisis ontstond ook omdat velen dachten dat je slapend rijk kon worden met reale eatate. En ja degenen die vooraan stonden hebben winsten gemaakt, behoorlijke winsten. Degenen die iets later - veel nieuwkomers - waren hebben er enorm op toegelegd. Het omhoog pompen van de prijzen heeft zoals je kunt lezen ons ook behoorlijk gekost - en wij kochten alleen een huis om in te wonen.

Maar ik denk dat onze 'spammer' al op de terugweg is, hij/zij had denk ik niet zoveel reacties verwacht, misschien ook niet verwacht dat hier toch aardig wat expertise rondhopst, bv. mijn favo makelaar in MO !
Disney-Golf
Amerikakenner

oortjes schreef: Het omhoog pompen van de prijzen heeft zoals je kunt lezen ons ook behoorlijk gekost - en wij kochten alleen een huis om in te wonen.
Kom, kom oortjes, niet zo negatief. Een waarde vermindering van je huis is uiteraard niet leuk maar je neemt je verlies enkel wanneer je verkoopt.
Het is zelfs geen nadeel als je een ander huis wil kopen.
Je opleg blijft procentueel hetzelfde maar in effectief geld zal het lager zijn.
En ondertussen betaal je toch maar lekker minder Property Tax omdat de waarde van je huis lager is, en blijf je "King (Queen in jouw geval) of your castle" :king:

Is je zure appel nu wat minder zuur? :wave:
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Disney Golf, hoe bedoel je negatief ?
We verkochten het huis eind vorig jaar, daarom weet ik precies wat we erop verloren hebben.
Het huis dat we vervolgens kochten had inderdaad de prijs die het rond 2002 deed. Maar naar verwachting zullen de prijzen de komende jaren stabiel blijven, of langzaamaan wat stijgen.
Het geld is dus echt weg - je hebt geen idee van de gekte die hier heerste toen wij hier kwamen in 2004. De bouwers/projektontwikkelaars verhoogden de prijzen met rond de 25.000 dollar per drie maanden.
En het is wel degelijk een nadeel, want als het geld dat je hebt aanbetaald op een huis is verdwenen, komt er geen geld vrij voor aanbetaling van het nieuwe huis.

Op dezelfde manier kunnen massas mensen nu geen voordeel halen uit de lage rente-standen, ze kunnen niet herfinancieren omdat het huis 'onder water' is. Hetzelfde geldt voor veel mensen die de hoge werkloosheid hier willen ontvluchten door te verhuizen, dat wordt bemoeilijkt omdat hun huis minder waard is dan de hypotheek die er op rust.
Er zijn hier ook grote aantallen short-sales en foreclosures en iedere keer is er toch een droom - vaak van een nieuwkomer - die zo kapot geslagen wordt. Mijn buren aan weerskanten: de Hmong familie verdween op een nacht, mijn buurvrouw een short sale.
En al die short sales en fore closures hebben een heel negatieve invloed op de prijzen van de omringende huizen.

En 'lekker' minder property tax - og belasting betaalt voor lokale diensten enz. We merken inderdaad dat de county minder geld heeft. Plus dat de county en de city juist meer geld nodig hebben nu. Bv. de swimming pools bij leegstaande huizen worden niet meer onderhouden, worden broedplaatsen voor muggen, en kunnen zo een health hazard worden. De county heeft een programma met vissen maar die moeten wel regelmatig gecontroleerd.

Dit heeft niets met zure appels te maken, dit heeft te maken met het feit dat banken, hypotheekverstrekkers, bouwers/projektontwikkelaars, makelaars etc. ongestraft de prijzen hebben opgepompt. Oa. door mensen hier in meer risico-volle hypotheken te praten, meerdere huizen te verkopen 'als belegging' en nog wat meer. Huizen werden in die tijd niet gekocht om in te wonen maar louter om te 'flippen'.

Als ik bij de dollar store een kammetje jat komt de politie erbij en kan ik veroordeeld worden door de rechter. Echter de praktijken met de 'liar loans' zijn volledig zonder gevolgen gebleven voor degenen die ze verkochten. Alleen enkele hypotheekgevers die aantoonbaar de gegevens van hun clienten hadden vervalst hebben enige straf gekregen. De economische gevolgen van de melt-down zijn voor dit gebied enorm, nog steeds.
En dan heb ik het nog niet gehad over de vele huisdieren die de dupe zijn. Als een familie naar een huurflat trekt of zolang bij familie intrekt, is er geen plaats voor de hond(en) en de kat(ten). De worden vaak losgelaten in de 'foothills, soms zelfs vastgebonden langs de kant van de weg. In het gunstigste geval enkele rit asiel. De lokale SPCA barst uit de voegen - en kost ons een paar miljoen per jaar incl. animal control services. Resultaat: bijna 50.000 dieren worden hier in het asiel afgemaakt per jaar.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer