Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ipad 3

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Redouan10
Amerikafan

Re: Ipad 3

Bericht door Redouan10 »

US-fanboy schreef:
Redouan10 schreef:ik wil er een kopen met 4g maar ik zie dat dit alleen kan in combinatie met een abbonement. of zie ik het verkeerd?
De 4g verbinding zul je in ieder geval in Nederland niet kunnen gebruiken.
Het systeem dat ze hier in de toekomst gaan gebruiken is anders dan in de VS.

Als dat dus voor jou de reden is om 'm te kopen en in Nederland te gebruiken, dan zou ik het heroverwegen.
dan kan ik beter voor de ipad2 gaan kijken, die zal nu wel voordeliger zijn en die heeft wel 3g.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Wij zijn op onze 20 reizen naar de USA ook slechts één keer gecontroleerd. Omdat wij onze kampeerspullen altijd in grote reistassen vervoeren dacht men dat die vol zo zitten met spijkerbroeken bestemd voor de verkoop, zo vertelde de douane ons op Schiphol. Ze hadden echter pech want dat was niet zo.... :D
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
RienduPre
Amerika-ontdekker

Bericht door RienduPre »

Heeft iemand onlangs nog een iPad3 gekocht in de VS ? Ben van plan om eind deze maand een iPad in San Francisco te kopen bij de Apple store in de Stockton street in SF, en ben benieuwd of ze genoeg voorraad hebben of dat je die vooraf moet reserveren ?

Alvast bedankt,

Rien
Afbeelding
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Ik heb geen iPad 3 gekocht, maar een iPad 2, maar ik ben in zo veel winkelcentra ed. geweest, dat ik je gerust kan stellen; er is meer dan voldoende voorraad, ook bij de Walmart bijv.
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

alleen denk ik dat het qua prijs bijna hetzelfde is. ik ben nu in orlando en hier zijn ze 499 ex tax. dus dat komt er nog bij plus dat je een reissteker nodig hebt. tenzij je misschien 1 kan kopen ergens waar ze geen tax rekenen daar is het dan het beste.
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

Sales tax in FLorida is 6%, dus een simpel rekensommetje, leert dat een iPad dan $ 529,- kost en dat is ongeveer 60-70 euro goedkoper dan in Nederland.

Je kunt in Nederland voor 7,50 euro een originelele (Nederlandse) Apple-stekker kopen, dus je bent hoe dan ook goedkoper uit.
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

En dat sluit weer mooi aan bij dit topic: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=42250
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
monique2331
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door monique2331 »

Hallo

Ik heb vorige week de ipad 3 gekocht bij dixons. Was een actie dat je met 5000 airmiles 50 euro korting de ipad kon kopen
voor 429 euro. Ik had genoeg airmiles maar er was een storing bij airmiles maar ik kreeg toch de korting.
Ik heb dus 429 euro betaald en geen airmiles daar voor moeten inleveren. Ik heb hem 7 euro duurder dan
als je hem in amerika koopt.
Dat was voor mij een voordeel. Ik kreeg wel bonus miles omdat ik mijn airmiles nummer heb doorgegeven.
Die zijn er wel bijgeboekt. Dat is later gedaan.

Monique
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

Airmiles" korting" = gewoon betalen, maar uit en ander "potje" :wink:

Jij hebt nu inderdaad een mooie deal gehad!
recidivist
Amerikafan

Bericht door recidivist »

Iemand trouwens een idee van wat een iPad bij de seebuyfly kost?
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

Geen idee, maar daar heb ik nog nooit iets gezien wat in een reguliere winkel -in de aanbieding, dat dan vaak wel- niet goedkoper kon worden aangeschaft.
Mads2010
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Mads2010 »

Heb in de USA een ASUS 300T gekocht in NY, deze kostte $399, dit is in NL exact dezelfde prijs alleen dan in euros...Tablet was alleen niet overal meer te krijgen vanwege de populariteit (zelfs in de USA)...Ik kan `m iedereen aanraden, doet zeker niet onder voor een Ipad (die heb ik ook in mijn bezit voor mij werk).
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer