Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Selena33 : Seattle - San Francisco juli/aug 2012
Re: Seattle - San Francisco juli/aug 2012
Hai,
Volgens mij zijn we juist wel vroeg in de parken, tenminste het ligt eraan wat je vroeg vindt.
Seattle - Olympic is toch niet zo heel ver?
Er zijn daar 16 campgrounds dus ik dacht we nemen er een die vrij is.
We wilden niet al onze tijd in de parken doorbrengen maar jusit ook de sfeer in stadjes proeven. SLC wil ik wel graag bekijken ivm de mormoonse gemeenschap daar, the temple, de bibliotheek, het oefenen van het koor.
Van Idaho naar Yellowstone is toch ook niet heel erg ver daar hopen we dan ook vroeg te zijn.
We hebben ook een mini laptop mee zodat we onderweg nog kunnen kijken en reserveren.
Ik denk dat we Bryce en misschien Zion wel moeten reserveren. In Bryce zijn niet zoveel campgrounds en in Zion komen we laat aan.
Las Vegas en Death Valley wil ik ook wel reserveren.
Yosemite komen we ook vroeg als we bij Lake Tioga stoppen.
Ik zelf zou wel graag meer vast willen leggen maar Alie wil ook graag ter plekke kijken. Als het in Portland mooi is kunnen we een dag langer blijven evenals in Bend bijvoorbeeld. Onderweg kom je wellicht dingen tegen waar je toch meer tijd voor wil nemen, met als consequentie dat je andere dingen weer moet laten vallen.
Daarom wil zij niet teveel vastleggen, we moeten een mix zien te vinden.
Volgens mij zijn we juist wel vroeg in de parken, tenminste het ligt eraan wat je vroeg vindt.
Seattle - Olympic is toch niet zo heel ver?
Er zijn daar 16 campgrounds dus ik dacht we nemen er een die vrij is.
We wilden niet al onze tijd in de parken doorbrengen maar jusit ook de sfeer in stadjes proeven. SLC wil ik wel graag bekijken ivm de mormoonse gemeenschap daar, the temple, de bibliotheek, het oefenen van het koor.
Van Idaho naar Yellowstone is toch ook niet heel erg ver daar hopen we dan ook vroeg te zijn.
We hebben ook een mini laptop mee zodat we onderweg nog kunnen kijken en reserveren.
Ik denk dat we Bryce en misschien Zion wel moeten reserveren. In Bryce zijn niet zoveel campgrounds en in Zion komen we laat aan.
Las Vegas en Death Valley wil ik ook wel reserveren.
Yosemite komen we ook vroeg als we bij Lake Tioga stoppen.
Ik zelf zou wel graag meer vast willen leggen maar Alie wil ook graag ter plekke kijken. Als het in Portland mooi is kunnen we een dag langer blijven evenals in Bend bijvoorbeeld. Onderweg kom je wellicht dingen tegen waar je toch meer tijd voor wil nemen, met als consequentie dat je andere dingen weer moet laten vallen.
Daarom wil zij niet teveel vastleggen, we moeten een mix zien te vinden.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je gaf in je route zelf een afstand aan van 300 km vanuit s/eattle, daarom vroegik me af welke camping, of welk deel van Olmpic NP je op het oog had. Er zijn wel veel campings maar die liggen aan verschillende toegangswegen. Je zult daar wel een camping vinden, dat lijkt me geen probleem,maar je moet wel weten wat je er gaat doen. Het park bestaat eigenlijk uit 3 verschillende delen. Voor de populaire parken moet je soms om 7 uur 's morgens aanwezig zijn voor een first come first served plaats. Dat red je niet als je nog een paar uur moet rijden. Ook voor Yosemite moet je wel de nodige tijd rekenen; je wilt toch ook nog voldoende tijd nemen voor de tioga Road lijkt me. Je bent dan wel vroeg in het park, maar niet vroeg in de vallei.
Yellowstone idem: als je van Twin falls komt ben je al een uur of 3 an het rijden vor je een camping in het park hebt.
Een beetje vrijheid is natuurlijk wel fijn (maar met zoveel mooie dingen kan ik me niet voorstellen dat je liever een extra dag in Bend zou willen blijven) maar annuleren is natuurlijk ook altijd een mogelijkheid.
Het is jullie keuze hoor, ik geef het alleen maar even mee.
Marianne
Yellowstone idem: als je van Twin falls komt ben je al een uur of 3 an het rijden vor je een camping in het park hebt.
Een beetje vrijheid is natuurlijk wel fijn (maar met zoveel mooie dingen kan ik me niet voorstellen dat je liever een extra dag in Bend zou willen blijven) maar annuleren is natuurlijk ook altijd een mogelijkheid.
Het is jullie keuze hoor, ik geef het alleen maar even mee.
Marianne
Dat weet ik, het zijn allemaal goed bedoelde tips en zetten me ook zeker aan het denken.
Voor ons is het echter de eerste keer in de VS dus we zullen alles mooi vinden denk ik zo.
Bend doen we misschien ook wel niet aan, dat willen we dus open laten. Maar als we het aandoen gaat het ook weer om de omgeving daar in combi met een stadje.
Als ik jullie reisverslagen zo lees zijn jullie echt verknocht aan de parken he. Misschien dat dat ons ook nog wel overkomt, maar we willen niet alleen maar praken, zo denken we nu.
We moeten nog maar eens kijken naar het reserveren van campings.
Mijn eerste idee was ook om niet naar Yosemite te gaan maar naar Sequioa, dit ivm de drukte.
Voor ons is het echter de eerste keer in de VS dus we zullen alles mooi vinden denk ik zo.
Bend doen we misschien ook wel niet aan, dat willen we dus open laten. Maar als we het aandoen gaat het ook weer om de omgeving daar in combi met een stadje.
Als ik jullie reisverslagen zo lees zijn jullie echt verknocht aan de parken he. Misschien dat dat ons ook nog wel overkomt, maar we willen niet alleen maar praken, zo denken we nu.
We moeten nog maar eens kijken naar het reserveren van campings.
Mijn eerste idee was ook om niet naar Yosemite te gaan maar naar Sequioa, dit ivm de drukte.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind Sequoia (en vooral Kings Canyon) een mooi alternatief voor Yosemite.
En tja, wat de parken betreft; het zijn gewoon stukken natuur, maar meestal met iets bijzonders; het zijn niet voor niets nationale parken. Verkijk je niet op de grootte van de parken.
Marianne
En tja, wat de parken betreft; het zijn gewoon stukken natuur, maar meestal met iets bijzonders; het zijn niet voor niets nationale parken. Verkijk je niet op de grootte van de parken.
Marianne
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Valt best wel mee Alie je hoeft niet bang te zijn voor een overdosis aan parken. Ze zijn allemaal zo verschillendAlieNL schreef:Daarna zou het volgende kunnen:
Salt Lake City - Bryce - Zion - Grand Canyon - Las Vegas - Death Valley NP - Yosemite - San Francisco
In grote lijnen. Toch wel veel parken.
en uniek dat het geen probleem wordt. Ik heb er in 2007 ook ongeveer 12 NP's een aantal SP, NM's en andere markante
punten bezocht. En dat alles dan nog buiten de grote steden. Ik heb me totaal niet verveeld of een overdosis aan
parken gehad.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Seattle: fery naar Bainbridge Island. Rondkijken in de mainstreet en dan met de bus (vanaf de ferry plaats in Bainbridge) naar Pouslbo. Deens plaatsje. Bank of America tower (zowel dag als nacht: kijk op hun website voor de openingstijden) vond ik beter dan Space Needle. Je ziet 'm bij de Bank of America Tower ook daadwerkelijk. Ook Kerry Park heeft een mooi uitzicht op de stad.
Portland: stelde me qua stad erg teleur (had het liever overgeslagen). Veel zwervers, gure types en afgebrokkelde huizen. Leuk is Washington Park met de "T 4 trail". Mooie wandeling met 3 verschillende middelen van transport (o.a. een kabelbaan met 360 graden uitzicht). Heb je hier maar één dag, bezoek de Columbia River Gorge.
Portland: stelde me qua stad erg teleur (had het liever overgeslagen). Veel zwervers, gure types en afgebrokkelde huizen. Leuk is Washington Park met de "T 4 trail". Mooie wandeling met 3 verschillende middelen van transport (o.a. een kabelbaan met 360 graden uitzicht). Heb je hier maar één dag, bezoek de Columbia River Gorge.
Bedankt weer voor de reacties.
Ik heb nog even een paar vragen omtrent Portland - Bend - Boise.
Zijn er hier mensen die hun ervaring over/met Portland willen delen?
Wat is er te doen, is het een leuke stad? Is het de moeite waard om hier 2 dagen te zijn?
Of zeggen jullie neem die tweede dag om te rijden richting Bend omdat deze omgeving zo scenic is?
Over dit stuk twijfel ik nog een beetje, langer in Portland, toch richting Bend en dan Boise beetje overslaan of nog iets anders?
Ik heb nog even een paar vragen omtrent Portland - Bend - Boise.
Wat is er te doen, is het een leuke stad? Is het de moeite waard om hier 2 dagen te zijn?
Of zeggen jullie neem die tweede dag om te rijden richting Bend omdat deze omgeving zo scenic is?
Over dit stuk twijfel ik nog een beetje, langer in Portland, toch richting Bend en dan Boise beetje overslaan of nog iets anders?
Ik ben bezig met het laatste stuk van de route.
We gaan van Vegas naar Lee Vining en wilden stoppen in Death Valley.
Maar alles in DV is behoorlijk duur of al vol. In Beatty heb ik nu iets gevonden voor een goede prijs.
Eerst was het idee:
LV - Death Valley - Lee Vining - Yosemite - San Francisco.
zit nu te denken aan:
LV - Death Valley (Beatty) - Kings Canyon - Lee Vining - San Francisco.
Mijn vragen voor deze laatste optie zijn nu:
Vanaf Las Vegas is het niet erg ver naar Beatty, dus hebben we de rest van de dag voor Death Valley, wat raden jullie aan om te doen, of is er een omweg vanaf Las Vegas naar Beatty die scenic is zodat we er wat langer over kunnen doen en de omgeving bekijken?
Dan de volgende vraag. Is er een weg vanaf de kant van Death Valley naar Kings Canyon?
Op google maps kan ik dit niet duidelijk vinden?
We gaan van Vegas naar Lee Vining en wilden stoppen in Death Valley.
Maar alles in DV is behoorlijk duur of al vol. In Beatty heb ik nu iets gevonden voor een goede prijs.
Eerst was het idee:
LV - Death Valley - Lee Vining - Yosemite - San Francisco.
zit nu te denken aan:
LV - Death Valley (Beatty) - Kings Canyon - Lee Vining - San Francisco.
Mijn vragen voor deze laatste optie zijn nu:
Vanaf Las Vegas is het niet erg ver naar Beatty, dus hebben we de rest van de dag voor Death Valley, wat raden jullie aan om te doen, of is er een omweg vanaf Las Vegas naar Beatty die scenic is zodat we er wat langer over kunnen doen en de omgeving bekijken?
Dan de volgende vraag. Is er een weg vanaf de kant van Death Valley naar Kings Canyon?
Op google maps kan ik dit niet duidelijk vinden?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, je kunt niet vanuit het oosten Kings Canyon in. Ik heb het vast al eens eerder aangeraden; koop een goede kaart hier, dan kun je toch wat makkelijker de route bekijken dan via google. De hallwag-kaarten zijn heel mooi en gedetailleerd genoeg, zeker voor de planning.
Als je in Beatty overnacht zou ik eerst een deel van het park gaan bezoeken en dan naar Beatty. Je kunt via Pahrump en Shoshone rijden, en dan naar Badwater, Artisit drive, Devils golfcourse, Zabriskie Point en Dante's view, visitor center in furnace creek om een kaart van het park te halen, en dan naar Beatty. Voor Beatty heb je nog Rhyolite Ghosttown.
Wel jammer om niet in het park te overnachten, dat is wel een mooie ervaring. Is Stovepipe Wells ook geen optie? Of Panamint Springs?
Dat dit deel nog onduidelijk is betekent dat je ook geen camping in Yosemite hebt? Probeer eens regelmatig te kijken of er iets vrij is/komt. Of slaan jullie Yosemite helemaal over?
Als je zoveel mogelijk kampeert kun je op andere plaatsen - zoals in DV - eens iets duurder gaan overnachten.
Marianne
Als je in Beatty overnacht zou ik eerst een deel van het park gaan bezoeken en dan naar Beatty. Je kunt via Pahrump en Shoshone rijden, en dan naar Badwater, Artisit drive, Devils golfcourse, Zabriskie Point en Dante's view, visitor center in furnace creek om een kaart van het park te halen, en dan naar Beatty. Voor Beatty heb je nog Rhyolite Ghosttown.
Wel jammer om niet in het park te overnachten, dat is wel een mooie ervaring. Is Stovepipe Wells ook geen optie? Of Panamint Springs?
Dat dit deel nog onduidelijk is betekent dat je ook geen camping in Yosemite hebt? Probeer eens regelmatig te kijken of er iets vrij is/komt. Of slaan jullie Yosemite helemaal over?
Als je zoveel mogelijk kampeert kun je op andere plaatsen - zoals in DV - eens iets duurder gaan overnachten.
Marianne
Re: Reis Selena33 : Seattle - San Francisco juli/aug 2012
In Yosemite zijn alle campgrounds inderdaad vol.
Ben daarom nu bezig met het vinden van een plekje om te kamperen in Sequoia/Kings Canyon.
Zit op de recreation.gov site te kijken maar begrijp iets niet.
Misschien even iemand die mee wil kijken?
Zie dat ze bijde parken als 1 beschouwen en dat er maar 2 campgrounds zijn waar je kan reserveren. Lodgepole zit vol.
In Dorst creek is er nog plek. Ze maken een onderverdeling in standard/tent onley/walk in.
Mijn vragen: Op die standard plekken staat op de site een autootje maar mag je hier ook met een tent staan? Helaas zit tent onley vol!
En de plaatsen met Walk in, hoever moet je dan lopen en waar laat je dan je auto?
Ben daarom nu bezig met het vinden van een plekje om te kamperen in Sequoia/Kings Canyon.
Zit op de recreation.gov site te kijken maar begrijp iets niet.
Misschien even iemand die mee wil kijken?
Zie dat ze bijde parken als 1 beschouwen en dat er maar 2 campgrounds zijn waar je kan reserveren. Lodgepole zit vol.
In Dorst creek is er nog plek. Ze maken een onderverdeling in standard/tent onley/walk in.
Mijn vragen: Op die standard plekken staat op de site een autootje maar mag je hier ook met een tent staan? Helaas zit tent onley vol!
En de plaatsen met Walk in, hoever moet je dan lopen en waar laat je dan je auto?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Beide parken worden inderdaad als één park beheerd, er is ook maar 1 NPS-site voor beide parken, zie http://www.nps.gov/seki .
Je kunt proberen iets te reserveren maar je kunt ook proberen een plaats te vinden in een campgournd die je niet kunt reserveren, Voor Kings Canyon is Cedar grove bijvoorbeeld heel mooi gelegen.
Wat de walk to -sites betreft; misschien heb je hier iets aan.
Marianne
Je kunt proberen iets te reserveren maar je kunt ook proberen een plaats te vinden in een campgournd die je niet kunt reserveren, Voor Kings Canyon is Cedar grove bijvoorbeeld heel mooi gelegen.
Wat de walk to -sites betreft; misschien heb je hier iets aan.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 15 jun 2012, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- martinenelsa
- Amerikafan
selena33 schreef:Ik heb nog even een paar vragen omtrent Portland - Bend - Boise.
Portland an sich is niet zo heel bijzonder; klein centrum, geen bijzondere gebouwen. Het Science museum is wel erg leuk, net als de zoo, maar daarvoor komt niet iedereen in Amerika. De Japanse tuinen zijn ook weer mooi.
Toch zijn wij ook 2 hele dagen in Portland geweest, maar één daarvan was voor de kinderen in het Children Museum en de dierentuin. Portland is op zich wel ook een goede uitvalsbasis voor de Columbia River Gorge. Je kunt het als one way doen als je via Mt. Hood naar Bend gaat, maar je kunt vanuit Portland ook dagtour maken via Columbia River Gorge en Mt. Hood. Je kunt dan vanuit Portland zuidwaards via Silver Falls State Park naar Bend, dat is wel een mooi parkje met veel korte wandelingen en iets van 12 watervallen relatief dicht bij elkaar.
Eventueel kun je richting het westen vanuit Portland nog een bezoek brengen aan het Evergreen Aviation Museum. Erg mooi en goed opgezet museum over lucht- en ruimtevaart.
1997 USA Zuidwest, 2000 USA Denver-Seattle, 2001 Alaska, 2004 USA Denver-Las Vegas, 2009 USA Oregon en Yellowstone
Ik ben nu bezig met het boeken van een campsite in Sequoia NP en vroeg mij het volgende af.
Als je 'tent-only' kiest, krijg je (logischerwijs) alleen de plekken te zien waar je alleen met tent (zonder auto?) kunt camperen. Bij weer andere campings staat dan 'walk in' aangegeven. I'm a little confused. Betekent dit dat je bij tent-only spots wel je spul met de auto kunt afdroppen (vaak liggen ze aan een weg met RV spots in de buurt) en bij walk-in niet, of interpreteer ik dit verkeerd?
Als je 'tent' kiest, zie je telkens bij de nog available plaatsen 'standard, non electric' staan. Aangezien RVs apart worden aangeduid ga ik ervanuit dat dit dan plekken zijn voor tent en auto of niet?
Iemand bekend met: Fairview campground of Coy Flat? Ben wat wary tov de laatste aangezien daar alles nog te boeken is..
Ik heb bij bovenstaand de 'recreation.gov' site gebruikt. Zijn er nog andere sites waar we campgrounds op kunnen vinden?
Tot dusver:
Bryce - voor wat ik kan zien alleen maar op basis van 'first come, first served' (of zijn er nog campings waar je wel kunt reserveren)
Zion - voor een van de nachten zit alles vol. Maar ook hier vond ik maar 1 campsite.
Yellowstone - niet via deze site te doen (morgen maar even verder..)
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Als je 'tent-only' kiest, krijg je (logischerwijs) alleen de plekken te zien waar je alleen met tent (zonder auto?) kunt camperen. Bij weer andere campings staat dan 'walk in' aangegeven. I'm a little confused. Betekent dit dat je bij tent-only spots wel je spul met de auto kunt afdroppen (vaak liggen ze aan een weg met RV spots in de buurt) en bij walk-in niet, of interpreteer ik dit verkeerd?
Als je 'tent' kiest, zie je telkens bij de nog available plaatsen 'standard, non electric' staan. Aangezien RVs apart worden aangeduid ga ik ervanuit dat dit dan plekken zijn voor tent en auto of niet?
Iemand bekend met: Fairview campground of Coy Flat? Ben wat wary tov de laatste aangezien daar alles nog te boeken is..
Ik heb bij bovenstaand de 'recreation.gov' site gebruikt. Zijn er nog andere sites waar we campgrounds op kunnen vinden?
Tot dusver:
Bryce - voor wat ik kan zien alleen maar op basis van 'first come, first served' (of zijn er nog campings waar je wel kunt reserveren)
Zion - voor een van de nachten zit alles vol. Maar ook hier vond ik maar 1 campsite.
Yellowstone - niet via deze site te doen (morgen maar even verder..)
Alvast bedankt voor jullie hulp!
- goldenhills
- Amerika-expert
Tent only => geen RVs, auto vlak bij de tent
Walk-in => auto niet direct naast de tent. De afstand hangt er helemaal van af.
Hoe en of je de camp sites kan reserveren staat altijd netjes op de site van het NP. Als ze recreation.gov aangeven is er geen andere site waar je ook kunt reserveren. In de omgeving kunnen natuurlijk andere campsites zijn (state parks, BLM, KOA, ...) dat is een kwestie van op internet zoeken, bij Google Maps.
P.S. Misschien dit afsplitsen, het heeft niet met de reis van Selena te maken, toch?
Hoe en of je de camp sites kan reserveren staat altijd netjes op de site van het NP. Als ze recreation.gov aangeven is er geen andere site waar je ook kunt reserveren. In de omgeving kunnen natuurlijk andere campsites zijn (state parks, BLM, KOA, ...) dat is een kwestie van op internet zoeken, bij Google Maps.
P.S. Misschien dit afsplitsen, het heeft niet met de reis van Selena te maken, toch?
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben al 2x op Dorst Creek gestaan. We hadden beide keren plaats 71. Dit is een "walk to" plaats. Je moet hier je spullen een stukje heuvel op sjouwen maar dan heb je het mooiste plekje van de camping. De parkeerplaats is aan de weg.selena33 schreef: Zie dat ze bijde parken als 1 beschouwen en dat er maar 2 campgrounds zijn waar je kan reserveren. Lodgepole zit vol.
Hier kun je onze ervaringen lezen:
http://michelly.nl/USA_2009/dag07.htm
http://michelly.nl/USA_2011/dag30.htm
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Ik reis met Selenagoldenhills schreef:Tent only => geen RVs, auto vlak bij de tent

Ik blijf confused over dat bij tent-only de auto dan wel gewoon (vlak)bij de tent staat, wat betekent onder 'tent' dan 'stardard non electric'? of wordt daar wel RVs mee bedoeld?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tent only is tent only, dus geen RV-plaats. Als er non electric staat heb je daar blijkbaar geen elektriciteit.
Zoals goldenhills zegt kun je het beste op de NPS-site beginnen om te zien welke mogelijkheden er zijn.
Bij Bryce zou je een plaats bij Ruby's Campground kunnen reserveren.
Zion heeft 2 campings in het park (Watchman en South), en een in Springdale (Zion Canyon Campground).
Yellowstone: via Xanterra.
Marianne
Zoals goldenhills zegt kun je het beste op de NPS-site beginnen om te zien welke mogelijkheden er zijn.
Bij Bryce zou je een plaats bij Ruby's Campground kunnen reserveren.
Zion heeft 2 campings in het park (Watchman en South), en een in Springdale (Zion Canyon Campground).
Yellowstone: via Xanterra.
Marianne
En op de plaatsen waar een een tekeningetje van een RV staat mag je daar ook met je tentje staan?
Want als ik ingeef tent selecteert de site ook deze plekken.
Ben er uit!!!! je mag op de standard plaatsen waar op de kaart een tekening van een RV staat ook met je tentje staan.
Want als ik ingeef tent selecteert de site ook deze plekken.
Ben er uit!!!! je mag op de standard plaatsen waar op de kaart een tekening van een RV staat ook met je tentje staan.
@michelly: We hebben voor 3 nachten op Dorst creek geboekt en wel op campsite nummer 71 hahaha. Hij was nog vrij en na jullie verslag te hebben gelezen dachten we dat dit idd wel eens een heel mooi plekje zou kunnen zijn!
Hallo,
Dorst Creek is geboekt, Watchman is geboekt, helaas kan je bij Ruby's Inn voor een campsite niet boeken maar is het first come first served, dus daar zitten we echt nog mee. We komen laat in Bryce en dan zal alles wel vol zijn denk ik....
Ben nu bezig met de camping in Olympic NP. Daar zijn 16 campgrounds waarvan er maar 1 te reserveren is.
Eigenlijk wil ik jullie vragen; Welk gebied is het mooist in Olympic, we houden van bos en riviertjes, welke camping moeten we dan op mikken?
En zouden we het erop kunnen wagen of toch maar reserveren op die ene camping waar het kan?
Dorst Creek is geboekt, Watchman is geboekt, helaas kan je bij Ruby's Inn voor een campsite niet boeken maar is het first come first served, dus daar zitten we echt nog mee. We komen laat in Bryce en dan zal alles wel vol zijn denk ik....
Ben nu bezig met de camping in Olympic NP. Daar zijn 16 campgrounds waarvan er maar 1 te reserveren is.
Eigenlijk wil ik jullie vragen; Welk gebied is het mooist in Olympic, we houden van bos en riviertjes, welke camping moeten we dan op mikken?
En zouden we het erop kunnen wagen of toch maar reserveren op die ene camping waar het kan?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 50 Reacties
- 16692 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 5 Reacties