voilaDejaVu schreef: Nou ik heb geen last vaste data dus kan altijd, maar ik zit te zoeken en ik zie nergens de 399 vluchten staan :/
Link zal niet lang werken
voilaDejaVu schreef: Nou ik heb geen last vaste data dus kan altijd, maar ik zit te zoeken en ik zie nergens de 399 vluchten staan :/
Wat moet je in godsnaam met 35kg bagage pp. Dat halen wij met zijn vieren geeneens. Dat is toch gewoon een extraatje waar je niks aan hebt?monster schreef:Wij gaan over een ruime week naar Florida.... Ik heb dus ook bij Arkefly geboekt voor 399 pp, vond het wel een goede deal.
Wat ik ook super vind is dat je in de comfort class 35 kg bagage pp mag meenemen!!!!
Heb een keer eerder met ze gevlogen naar Puerto Vallarta, dat was eigenlijk prima bevallen..... Hoorde wel dat het een zootje kan zijn met de stoelindeling omdat wij vanaf Orlando ( Sanford) terugvliegen, maar er zitten dan dus ook nog mensen in het toestel die in Miami eruit moeten....
Bij gecombineerde vluchten gaat de stoelindeling gelden vanaf de laatste opstap plaats (Miami).Matrox schreef:Wat moet je in godsnaam met 35kg bagage pp. Dat halen wij met zijn vieren geeneens. Dat is toch gewoon een extraatje waar je niks aan hebt?monster schreef:Wij gaan over een ruime week naar Florida.... Ik heb dus ook bij Arkefly geboekt voor 399 pp, vond het wel een goede deal.
Wat ik ook super vind is dat je in de comfort class 35 kg bagage pp mag meenemen!!!!
Heb een keer eerder met ze gevlogen naar Puerto Vallarta, dat was eigenlijk prima bevallen..... Hoorde wel dat het een zootje kan zijn met de stoelindeling omdat wij vanaf Orlando ( Sanford) terugvliegen, maar er zitten dan dus ook nog mensen in het toestel die in Miami eruit moeten....
Thanks, goed om te horen. Terugvlucht maakt me niet zoveel uitknop20 schreef:...Als je op een dinsdag vertrek vlieg je NON STOP naar Las Vegas. Als je terug ook vliegt vanaf Vegas, vliegt het toestel eerst naar San Francisco...
Dit is sowieso een probleem voor ons dan...nitwit schreef:*Je kan van te voren geen voorkeur aangeven qua eten. Dus als vegetariër zit je in de stress of er wel eten voor je is.
Is dit nieuw ofzo? Ik heb 2 vluchten met Arkefly via st Maarten naar Curacao gehad en eigenlijk weinig problemen ondervonden qua eten/drinken of slecht uitziend personeel. Ik vind die ouwe wijven van United ook niet veel, maar als ze hun werk maar goed doen.Je moet zelf tappen uit een soort tank