Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

nieuw avontuur

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
LindaLruiter
Amerika-ontdekker

nieuw avontuur

Bericht door LindaLruiter »

Hi,

Ik ben Linda. Moeder van 3 kids en vrouw van Enno. Die momenteel voor de aanvraag van een H1 visum in de race zit. Het bedrijf dat deze aanvraag voor hem doet wil graag zijn ervaring en expertice gebruiken, wat als een warm bad voelt. Zeker na een nogal hectisch jaar hier in NL, zijn wij toe aan dit nieuwe avontuur.
In afwachting van de uitslag (eind juni) ben ik als moeder druk aan het rond neuzen voor scholing voor de kinderen. Ik ben dan ook opzoek naar ervarings deskundige die mij enigzins kunnen helpen en vertellen waar te beginnen, wat wel, maar ook vooral niet te doen.
Ik heb al even op het forum rond zitten neuzen, maar er staan vaak hele oude berichten tussen. De regels en uitvoering ervan zijn vast al weer veranderd:-)
Nog even voor de duidelijheid. Het is de bedoeling dat, als het rond is, wij ons gaan vestigen in de buurt van Cleveland OH.
Wellicht zijn er NLers die er al zitten?
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: nieuw avontuur

Bericht door Njit »

Spannend! Je zou ook een kort bericht kunnen plaatsen in het 'Tijdelijke visa voor Amerika' subforum met een wat duidelijkere titel. Want nu loop je de kans dat mensen er overheen lezen. Een avontuur kan van alles zijn :)

Plaats daar dan ook wat meer gedetailleerde info in zoals de leeftijd van de kids etc.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum :thumbup:

Leuk vooruitzicht zo'n nieuw avontuur.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Welkom bij AA!

Ik zie dat je eerder dit jaar nog bezig was om uitgezonden te worden door de werkgever (L1). Dat is niet doorgegaan? In ieder geval goed dat je dan een ander bedrijf gevonden hebt dat je wilt sponsoren.
Ik zou hier vanalles willen schrijven, maar ik wacht tot je in "Tijdelijke Visa'" je topig geopend hebt, en dan schiet ik in gang. ;-)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
LindaLruiter
Amerika-ontdekker

Bericht door LindaLruiter »

Hey,

Ik zal hetzelfde verhaal even plaatsen in de 'Tijdelijk visa' afdeling:)
Bedankt voor de tip!
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Ik kan het niet laten, sorry:
En laat Kastelke maar schuiven als ze een keer in gang geschoten is.....
xsmichel
Amerika-ontdekker

Bericht door xsmichel »

Welkom!
Dit klinkt als een super avontuur!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer