Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Echte amerikaanse food producten in Nederland

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Plaats reactie
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Echte amerikaanse food producten in Nederland

Bericht door markgoestoamerica »

Vandaag waren we bij de Makro, en sinds kort hebben ze een heuse USA import rek, hier kun je echte US Food import producten kopen.
Mijn vrouw blij, meteen de hele voorraad macaroni cheese gekocht...
Ook een zakje orriginal cheese balls, en echte pancakes! mmmm
nu nog maar hopen dat ze cherry sour balls krijgen... die koop ik altijd massal in, maar voor ik thuis ben zijn ze al op... :cry:
If you can dream it...
DejaVu
Amerika-expert

Re: Echte amerikaanse food producten in Nederland

Bericht door DejaVu »

Bij de Sligro(concurrent van de Makro) hebben ze nu sinds een jaar een België import rek ;) jaja dat kan ook!
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

DejaVu schreef:Bij de Sligro(concurrent van de Makro) hebben ze nu sinds een jaar een België import rek ;) jaja dat kan ook!
Dat zullen ze hier in Brabant niet hebben, wij rijden gewoon even de grens over :wink:
De Sligro, daar ben ik al lang niet meer geweest, sinds wij een Hanos / ISPC hebben...

Nu zou ik het wel geweldig vinden als ze hier belgische worstenbroden zouden hebben... mmmm Ik rij daarvoor altijd naar essen (bij Roosendaal de grens over) daar heb je een bakkertje in de moplen die enkel op zondag open is... DAT is pas lekker worstenbrood... Dus idd belgische producten mogen van mij ook hier geimporteerd worden... :clap:
Eigenlijk zou er zo een winkeltje moeten zijn met het beste van over de hele wereld....
If you can dream it...
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Ik weet niet bij welke Makro je komt maar bij de Makro in Amsterdam is dat rek er eigenlijk al zo lang als ik me kan herinneren. Ze hebben wel de indeling van de winkel laatst helemaal veranderd zodat het nu ergens anders is en het veel meer opvalt.
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Wellicht dat het er bij ons altijd al wel was, maar door de verbouwing heeft het een zichtbare plek gekregen :lol:

't is Makro best BTW
If you can dream it...
Ripley6174
Amerika-ontdekker

Bericht door Ripley6174 »

Ik heb ook ooit zo'n Amerikaanse macaroni and cheese gekocht en tot op de dag van vandaag vraag ik mij af of dat chemische goedje wel voor menselijke consumptie bestemd was.
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Ripley6174 schreef:Ik heb ook ooit zo'n Amerikaanse macaroni and cheese gekocht en tot op de dag van vandaag vraag ik mij af of dat chemische goedje wel voor menselijke consumptie bestemd was.
heel veel amerikanen en mijn vrouw zijn er gek op... :lol:
If you can dream it...
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer