Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Indeling San Francisco
Re: Indeling San Francisco
Wij hebben vorig jaar in SF de 49-Mile Scenic Drive gereden, erg leuk, je ziet alles en je kan hem gewoon zelf rijden!
zie: http://en.wikipedia.org/wiki/49-Mile_Scenic_Drive
soms even zoeken naar de bordjes maar je pakt hem snel wee rop als je hem mist! echt een aanrader
zie: http://en.wikipedia.org/wiki/49-Mile_Scenic_Drive
soms even zoeken naar de bordjes maar je pakt hem snel wee rop als je hem mist! echt een aanrader
West Amerika December / januari 2010/2011: http://ron-en-sandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Canada September 2011 http://ronsandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Deep South mei 2012 http://ronensandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Canada September 2011 http://ronsandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Deep South mei 2012 http://ronensandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook ik kom er niet goed uit met mijn indeling voor San Francisco.
Ons hotel ligt wat verder weg (319 Divisadero Street, Metro Hotel) omdat het openbaar vervoer in deze stad zo goed zou zijn.
We komen aan in SF vanuit Yosemite rond de middag op dag 1.
- Alamo Square (te voet)
- ritje met cable car van Powell/Market tot aan Fisherman's Wharf
- Fisherman's Wharf en Pier 39
- avondtour Alcatraz
Dag 2:
- fietsen over Golden Gate Bridge tot Sausalito, eventueel terug met ferry of met de fiets (groupon voor dag fietshuur bij Blazing Saddles)
- terug naar het hotel om op te frissen
- over Haight Street wandelen naar Cha Cha Cha (restaurant)
Dag 3:
- met de auto langs Lombard Street en Golden Gate Park (of gewoon de 49 mile scenic drive?? Hoe lang duurt het om deze te rijden?)
- naar Monterey
Mis ik bepaalde essentiële dingen met deze indeling?
Of maak ik het veel te druk?
Ons hotel ligt wat verder weg (319 Divisadero Street, Metro Hotel) omdat het openbaar vervoer in deze stad zo goed zou zijn.
We komen aan in SF vanuit Yosemite rond de middag op dag 1.
- Alamo Square (te voet)
- ritje met cable car van Powell/Market tot aan Fisherman's Wharf
- Fisherman's Wharf en Pier 39
- avondtour Alcatraz
Dag 2:
- fietsen over Golden Gate Bridge tot Sausalito, eventueel terug met ferry of met de fiets (groupon voor dag fietshuur bij Blazing Saddles)
- terug naar het hotel om op te frissen
- over Haight Street wandelen naar Cha Cha Cha (restaurant)
Dag 3:
- met de auto langs Lombard Street en Golden Gate Park (of gewoon de 49 mile scenic drive?? Hoe lang duurt het om deze te rijden?)
- naar Monterey
Mis ik bepaalde essentiële dingen met deze indeling?
Of maak ik het veel te druk?
-
- Amerikafan
Een mooie topic om zo ook mijn dagen in SFO goed te plannen. Maar we laten ook wel wat ruimte over om ter plekke nog wat dingen te gaan plannen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik weet niet of het tijdelijk was of niet, maar vorige maand reden de cable cars maar tot het cable car museum vanaf de fishermans wharf en vanuit daar ook weer terug. Van en naar union square moest je vanaf daar de bus pakken en vise versa dus.ritje met cable car van Powell/Market tot aan Fisherman's Wharf
Om SF te ontdekken is de hop on-off bus ook handig. De pas voor de bus is 24u geldig en deze stopt bij alle 'hoogtepunten' in San Francisco. Je kunt op meer dan 20 plaatsen in en uitstappen in engelse dubbeldekkers, met onderweg info via een koptelefoon.
Vermijdt Tenderloin en 's avonds het stuk ten zuiden van south of market, daar moet je niet wezen. Voor de verdere rest een topstad!
-
- Amerikafan
Ons hotel ligt aan de Geary st. Dat ligt dus precies tegen Tenderloin aan. Is dat niet gevaarlijk dan?PSVwally schreef:Vermijdt Tenderloin en 's avonds het stuk ten zuiden van south of market, daar moet je niet wezen. Voor de verdere rest een topstad!
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Het is er niet echt gevaarlijk, hoogstens wat onprettig. Je zult er niet zoveel last van hebben, overdag maakt het niets uit, 's avonds kun je ook eens een taxi nemen. Maar als je de kans hebt kun je ook een ander hotel zoeken. Er zijn zoveel leuke buurten in SF dat je ergens anders wellicht veel gezelliger en mooier zou kunnen verblijven.
Het valt me toch keer op keer op dat de meeste mensen zo ontzettend de 'standaard toeristenplaatsen' bezoeken in SF. De vibe van San Francisco voel je niet op de Fisherman's Wharff, het is bijna een soort stukje 'Efteling' in de stad. Ik ken ook niet veel locals die daar naartoe zullen gaan om van een gezellige lunch of een leuke middag shoppen te genieten. Iedereen neemt de cabelcar en fietst over de Golden Gate, maar ik hoor bijna nooit mensen die lekker een middag de beroemde homo-wijk The Castro (waar de homo-revolutie van de VS door politicus Harvey Milk begon) gaan verkennen. Je kunt er fantastisch lunchen en dineren en ziet er bijzonder kleurrijk volk, zo kenmerkend voor SF. Ik hoor zelden dat mensen The Haight bezoeken, de straten waar in de jaren '60 de hippie-revolutie plaatsvondt. Waar mensen met bloemen in hun haren aan de dope zaten, en nog steeds
. Je hebt er hele leuke winkeltjes, koffiezaakjes en kunt er zo het grote park in wandelen. Ik hoor bijna nooit dat mensen de industriele wijk SOMA gaan bezoeken, met het stadion van de Giants, uitzichten op de bay, de Yerba Buena Gardens en het prachtige SF Museum of Modern Art. Er is daar ook een hele grote bioscoop, het Loews Theatre, op de hoek van 4th en Mission Street. Je kunt er 3d films kijken.
In de wijk North Beach, van oudsher een wijk van Italiaanse immigranten, kun je geweldig Italiaans eten en je vindt er The Beat Museum, over de beroemde schrijversgeneratie waar Jack Kerouac toe behoorde. Het zit op een leuke kruising van Columbus Ave en Broadway. En dan is er nog Telegraph Hill, een flinke klim, maar dan sta je in een parkje bovenop 1 van de heuvels in SF vanwaar je een fantastisch uitzicht hebt over de rest van de stad. Je ziet zo die lange straten rollen over de heuvels!
SF is fantastisch, ik heb alleen het gevoel dat zoveel toeristen er zoveel van missen.
Het valt me toch keer op keer op dat de meeste mensen zo ontzettend de 'standaard toeristenplaatsen' bezoeken in SF. De vibe van San Francisco voel je niet op de Fisherman's Wharff, het is bijna een soort stukje 'Efteling' in de stad. Ik ken ook niet veel locals die daar naartoe zullen gaan om van een gezellige lunch of een leuke middag shoppen te genieten. Iedereen neemt de cabelcar en fietst over de Golden Gate, maar ik hoor bijna nooit mensen die lekker een middag de beroemde homo-wijk The Castro (waar de homo-revolutie van de VS door politicus Harvey Milk begon) gaan verkennen. Je kunt er fantastisch lunchen en dineren en ziet er bijzonder kleurrijk volk, zo kenmerkend voor SF. Ik hoor zelden dat mensen The Haight bezoeken, de straten waar in de jaren '60 de hippie-revolutie plaatsvondt. Waar mensen met bloemen in hun haren aan de dope zaten, en nog steeds

In de wijk North Beach, van oudsher een wijk van Italiaanse immigranten, kun je geweldig Italiaans eten en je vindt er The Beat Museum, over de beroemde schrijversgeneratie waar Jack Kerouac toe behoorde. Het zit op een leuke kruising van Columbus Ave en Broadway. En dan is er nog Telegraph Hill, een flinke klim, maar dan sta je in een parkje bovenop 1 van de heuvels in SF vanwaar je een fantastisch uitzicht hebt over de rest van de stad. Je ziet zo die lange straten rollen over de heuvels!
SF is fantastisch, ik heb alleen het gevoel dat zoveel toeristen er zoveel van missen.

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Gelukkig hebben wij alle dingen die River Cola opnoemt gedaan (vooral de Castro, ook voor niet homo's een erg leuke wijk om een paar uurtjes door te brengen), maar ik kan ook goed begrijpen dat mensen die maar 1 of 2 dagen in San Francisco zijn zich beperken tot de belangrijkste en meest beroemde attracties in San Francisco. Veel mensen hebben geen auto in San Fransisco en beperken zich tot de cable cars voor vervoer, dan blijf je al snel in de driehoek van Ness avenue-Market street hangen.
Bedankt voor de tipsRiverCola schreef:Het is er niet echt gevaarlijk, hoogstens wat onprettig. Je zult er niet zoveel last van hebben, overdag maakt het niets uit, 's avonds kun je ook eens een taxi nemen. Maar als je de kans hebt kun je ook een ander hotel zoeken. Er zijn zoveel leuke buurten in SF dat je ergens anders wellicht veel gezelliger en mooier zou kunnen verblijven.
Het valt me toch keer op keer op dat de meeste mensen zo ontzettend de 'standaard toeristenplaatsen' bezoeken in SF. De vibe van San Francisco voel je niet op de Fisherman's Wharff, het is bijna een soort stukje 'Efteling' in de stad. Ik ken ook niet veel locals die daar naartoe zullen gaan om van een gezellige lunch of een leuke middag shoppen te genieten. Iedereen neemt de cabelcar en fietst over de Golden Gate, maar ik hoor bijna nooit mensen die lekker een middag de beroemde homo-wijk The Castro (waar de homo-revolutie van de VS door politicus Harvey Milk begon) gaan verkennen. Je kunt er fantastisch lunchen en dineren en ziet er bijzonder kleurrijk volk, zo kenmerkend voor SF. Ik hoor zelden dat mensen The Haight bezoeken, de straten waar in de jaren '60 de hippie-revolutie plaatsvondt. Waar mensen met bloemen in hun haren aan de dope zaten, en nog steeds. Je hebt er hele leuke winkeltjes, koffiezaakjes en kunt er zo het grote park in wandelen. Ik hoor bijna nooit dat mensen de industriele wijk SOMA gaan bezoeken, met het stadion van de Giants, uitzichten op de bay, de Yerba Buena Gardens en het prachtige SF Museum of Modern Art. Er is daar ook een hele grote bioscoop, het Loews Theatre, op de hoek van 4th en Mission Street. Je kunt er 3d films kijken.

Zonder gekheid, het is natuurlijk zo dat wanneer je voor het eerst in SF komt je wat achter de menigte aan huppelt.. dus dat je de toeristische plekken gaat bezoeken (Golden Gate Bridge, Alcatraz, Pier39 etc etc.). Die dingen die je hier opsomt zijn mooi voor een 2e bezoek.

Wij hebben het in ongeveer een halve dag gedaan. Je kan starten waar je wil. Wij zijn geloof ik gestart in de chinese wijk en gestopt in het park.met de auto langs Lombard Street en Golden Gate Park (of gewoon de 49 mile scenic drive?? Hoe lang duurt het om deze te rijden?)
groeten
Sandra
West Amerika December / januari 2010/2011: http://ron-en-sandra.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikafan
Super goede tips rivercola. En ik ben het er zeker niet mee eens dat je deze bezienswaardigheden pas bij een 2e bezoek gaat bezoeken.Jaydee84 schreef:Bedankt voor de tipsRiverCola schreef:Het is er niet echt gevaarlijk, hoogstens wat onprettig. Je zult er niet zoveel last van hebben, overdag maakt het niets uit, 's avonds kun je ook eens een taxi nemen. Maar als je de kans hebt kun je ook een ander hotel zoeken. Er zijn zoveel leuke buurten in SF dat je ergens anders wellicht veel gezelliger en mooier zou kunnen verblijven.
Het valt me toch keer op keer op dat de meeste mensen zo ontzettend de 'standaard toeristenplaatsen' bezoeken in SF. De vibe van San Francisco voel je niet op de Fisherman's Wharff, het is bijna een soort stukje 'Efteling' in de stad. Ik ken ook niet veel locals die daar naartoe zullen gaan om van een gezellige lunch of een leuke middag shoppen te genieten. Iedereen neemt de cabelcar en fietst over de Golden Gate, maar ik hoor bijna nooit mensen die lekker een middag de beroemde homo-wijk The Castro (waar de homo-revolutie van de VS door politicus Harvey Milk begon) gaan verkennen. Je kunt er fantastisch lunchen en dineren en ziet er bijzonder kleurrijk volk, zo kenmerkend voor SF. Ik hoor zelden dat mensen The Haight bezoeken, de straten waar in de jaren '60 de hippie-revolutie plaatsvondt. Waar mensen met bloemen in hun haren aan de dope zaten, en nog steeds. Je hebt er hele leuke winkeltjes, koffiezaakjes en kunt er zo het grote park in wandelen. Ik hoor bijna nooit dat mensen de industriele wijk SOMA gaan bezoeken, met het stadion van de Giants, uitzichten op de bay, de Yerba Buena Gardens en het prachtige SF Museum of Modern Art. Er is daar ook een hele grote bioscoop, het Loews Theatre, op de hoek van 4th en Mission Street. Je kunt er 3d films kijken.
SF is fantastisch, ik heb alleen het gevoel dat zoveel toeristen er zoveel van missen.![]()
Zonder gekheid, het is natuurlijk zo dat wanneer je voor het eerst in SF komt je wat achter de menigte aan huppelt.. dus dat je de toeristische plekken gaat bezoeken (Golden Gate Bridge, Alcatraz, Pier39 etc etc.). Die dingen die je hier opsomt zijn mooi voor een 2e bezoek.
Wij zijn in juli voor de eerste keer in SFO en willen zeker Castro en the haight zien. Ook telegraph hill stond al op ons verlang lijstje.
Dus rivercola.. wees getroost. wij gaan zeker meer van SFO zien

- RiverCola
- Amerika-expert

Ik ben het er ook niet mee eens dat je dergelijke plekken beter de 2e keer gaat bekijken. Nu viert iedereen op een andere manier vakantie en de manier waarop ik dat doe is zeker niet beter ofzo...maar het verbaasd me, in het bijzonder in het geval van SF, elke keer weer dat de meeste mensen zich eigenlijk helemaal niet begeven op de plekken die de stad de stad maken. Ik denk dat je, als je oa bovenstaande plekken bezoekt, écht een leuke tijd hebt en je de leukste en meest kenmerkende plekken van San Francisco gezien hebt.
Veel plezier Babbeloeba! We horen graag hoe je het gehad hebt

@Rivercola: de buurten die jij beschrijft willen wij zeker ook checken! en ik als vegetariër zal in de hippiebuurt wel mijn gading vinden qua eten 

-
- Amerikafan
Komt goed Rivercola.. Ik zal een uitgebreid verslag doen. 

- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Haight ashbury is idd een leuke aparte buurt. Tenderloin wordt door de locals afgeraden om te komen, iig niet de overduidelijke tourist te gaan uithangen. Verder kan ik een bezoek aan de uss hornet (duurt ongeveer 1,5 tot 2u dan heb je het wel gezien) ook aanraden.
Verder denk ik dat veel mensen als ze ergens de 1e keer zijn, veel standaard bekende dingen willen zien en doen. Die tips van Rivercola zijn enorm handig als je er bv toevallig langskomt of tijd over hebt, want het zijn idd niet de 'bekende' SF tourist-points. En daarvoor is dit forum nou precies.
(en ben je bv een trip aan het plannen, gewoon even kopiëren en plakken en het staat in je reisfoldertje)
Verder denk ik dat veel mensen als ze ergens de 1e keer zijn, veel standaard bekende dingen willen zien en doen. Die tips van Rivercola zijn enorm handig als je er bv toevallig langskomt of tijd over hebt, want het zijn idd niet de 'bekende' SF tourist-points. En daarvoor is dit forum nou precies.
(en ben je bv een trip aan het plannen, gewoon even kopiëren en plakken en het staat in je reisfoldertje)
-
- Amerikafan
Kan je dicht bij de Golden Gate Bridge je auto parkeren? En zo ja, waar dan precies?
Ik heb ondertussen al zelf het antwoord gevonden!
Voor geïnteresseerden, hier de link: http://www.ourgoldengate.com/parking-at ... ridge.html
Ik heb ondertussen al zelf het antwoord gevonden!

Voor geïnteresseerden, hier de link: http://www.ourgoldengate.com/parking-at ... ridge.html
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
ondanks dat het een flinke parkeerplaats is moet je wel geluk hebben om hier je plaatsje te vinden hoor, want het is hier altijd druk! Dat krijg je dan ook met zo'n schitterende uitzichtplek (mits je mooi weer hebt).
Maar je hebt ongeveer dit uitzicht
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1064_n.jpg
Maar je hebt ongeveer dit uitzicht

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1064_n.jpg
- RiverCola
- Amerika-expert
Inderdaad een prachtige spot! Het is er altijd druk maar ons is het elke keer gelukt een plekje te vinden. Er rijden constant auto's af en aan.
Met een beetje geluk zie je aan je rechterkant ook nog de dikke slierten mist over de bergen en de Golden Gate stromen en weer oplossen, stromen en oplossen. Prachtig!
Met een beetje geluk zie je aan je rechterkant ook nog de dikke slierten mist over de bergen en de Golden Gate stromen en weer oplossen, stromen en oplossen. Prachtig!
-
- Amerikafan
Zoals belooft:RiverCola schreef:Veel plezier Babbeloeba! We horen graag hoe je het gehad hebt
Dag 1 aangekomen in San Francisco.
Ons hotel lag aan de Union square, dus lekker centraal.
Overal al straat muzikanten te vinden, waardoor je al meteen een super relaxt gevoel krijgt.
Wat wel opvalt is dat er ontiegelijk veel daklozen zijn. Ik moet daarbij vermelden dat je er overigens geen last van hebt. (wij in ieder geval niet gehad).
Ze proberen je zelfs te entertainen.
We liepen naar powell st. station om eens lekker toeristisch in de cable car te gaan zitten.
Aan het eind punt stapten we uit - Hyde st. pier.
We konden daar maar heel even een kijkje nemen aangezien het al 17.00 uur was en de pier om 17.30 uur sluit.
We liepen de gehele fisherman's wharf af richting het ferry building.
Natuurlijk even bij pier 39 gestopt om de maar liefst 4 sea loins te zien, haha!
Bij de ferry building sloegen we af naar de market street waar we (lekker fout) bij de mac gingen eten.
Om 22.00 uur waren we uitgeteld en gingen slapen.
dag 2
Om 7 uur opgestaan om vervolgens een heerlijke amerikaans ontbijt te nuttigen in een leuk barretje.
Rond 9 uur liepen we aan over de union square naar China town.
Wat een wereld van verschil is dat.
Via de greenwich st. liepen we naar de coit tower. Daar genoten we van het zonnetje en het uitzicht.
Via een schitterende woonwijk liepen we weer naar beneden richting pier 33, waar om 11 uur onze boot naar alcatraz vertrok.
Onderweg in een buurtshop wat te drinken gekocht. (met klein geld kunnen die amerikanen blijkbaar niet zo goed omgaan)!
Om 14 uur waren we weer terug aan wal en we aten wat aan de fisherman's wharf.
Via de masonst. liepen we naar lombardstreet. Dat wilden we natuurlijk ook wel even zien.
Wat een toeristen bedoeling is dat zeg.
We liepen bovenaan de hyde street af naar de geary street. Wederom in een buurtshop wat te drinken gekocht.
Om 19 uur gingen we heerlijk eten bij een pizzeria!
We zijn via de wijk tenderloin teruggelopen naar ons hotel (En dat, terwijl het ons is afgeraden om daar naartoe te gaan).
Om 23 uur waren we in het hotel.
dag 3
Om 9 uur huurden we fietsen tegenover ons in de straat.
De ronde die we gefietst hebben is, via marketstreet naar de fisherman's wharf, door naar de marina blvd (gestopt bij palace of fine arts), over de GGB naar sausolito. Aldaar wat gegeten en toen TERUG gefietst naar en over de GGB door de presidio of san francisco naar lincoln park. Door central richmond naar golden gate park. Daar wat gechillt en toen naar the haight. Daar wat rondgesneuveld en toen naar Alamo square (painted ladies). Na lang zoeken (en t werd al donker) toch nog Castro gevonden gelukkig. Via de marketstreet nog even langs civic centre en toen de fietsen terug gebracht. Is was inmiddels ook alweer 21 uur en we waren Total loss!!
Dag 4
7 uur opgestaan om de huurauto op te halen op het vliegveld om naar Yosemite te gaan.
-
- Amerikafan
Zoals belooft:RiverCola schreef:Veel plezier Babbeloeba! We horen graag hoe je het gehad hebt
Dag 1 aangekomen in San Francisco.
Ons hotel lag aan de Union square, dus lekker centraal.
Overal al straat muzikanten te vinden, waardoor je al meteen een super relaxt gevoel krijgt.
Wat wel opvalt is dat er ontiegelijk veel daklozen zijn. Ik moet daarbij vermelden dat je er overigens geen last van hebt. (wij in ieder geval niet gehad).
Ze proberen je zelfs te entertainen.
We liepen naar powell st. station om eens lekker toeristisch in de cable car te gaan zitten.
Aan het eind punt stapten we uit - Hyde st. pier.
We konden daar maar heel even een kijkje nemen aangezien het al 17.00 uur was en de pier om 17.30 uur sluit.
We liepen de gehele fisherman's wharf af richting het ferry building.
Natuurlijk even bij pier 39 gestopt om de maar liefst 4 sea loins te zien, haha!
Bij de ferry building sloegen we af naar de market street waar we (lekker fout) bij de mac gingen eten.
Om 22.00 uur waren we uitgeteld en gingen slapen.
dag 2
Om 7 uur opgestaan om vervolgens een heerlijke amerikaans ontbijt te nuttigen in een leuk barretje.
Rond 9 uur liepen we aan over de union square naar China town.
Wat een wereld van verschil is dat.
Via de greenwich st. liepen we naar de coit tower. Daar genoten we van het zonnetje en het uitzicht.
Via een schitterende woonwijk liepen we weer naar beneden richting pier 33, waar om 11 uur onze boot naar alcatraz vertrok.
Onderweg in een buurtshop wat te drinken gekocht. (met klein geld kunnen die amerikanen blijkbaar niet zo goed omgaan)!
Om 14 uur waren we weer terug aan wal en we aten wat aan de fisherman's wharf.
Via de masonst. liepen we naar lombardstreet. Dat wilden we natuurlijk ook wel even zien.
Wat een toeristen bedoeling is dat zeg.
We liepen bovenaan de hyde street af naar de geary street. Wederom in een buurtshop wat te drinken gekocht.
Om 19 uur gingen we heerlijk eten bij een pizzeria!
We zijn via de wijk tenderloin teruggelopen naar ons hotel (En dat, terwijl het ons is afgeraden om daar naartoe te gaan).
Om 23 uur waren we in het hotel.
dag 3
Om 9 uur huurden we fietsen tegenover ons in de straat.
De ronde die we gefietst hebben is, via marketstreet naar de fisherman's wharf, door naar de marina blvd (gestopt bij palace of fine arts), over de GGB naar sausolito. Aldaar wat gegeten en toen TERUG gefietst naar en over de GGB door de presidio of san francisco naar lincoln park. Door central richmond naar golden gate park. Daar wat gechillt en toen naar the haight. Daar wat rondgesneuveld en toen naar Alamo square (painted ladies). Na lang zoeken (en t werd al donker) toch nog Castro gevonden gelukkig. Via de marketstreet nog even langs civic centre en toen de fietsen terug gebracht. Is was inmiddels ook alweer 21 uur en we waren Total loss!!
Dag 4
7 uur opgestaan om de huurauto op te halen op het vliegveld om naar Yosemite te gaan.
- RiverCola
- Amerika-expert
Leuk Babbeloeba! Wat is fietsen in een stad toch een andere ervaring als je alles te voet of per OV moet doen he? Ik vind het altijd heerlijk omdat je er zo'n vrij gevoel van krijgt.
Volgens mij hebben jullie een hoop van SF gezien.
Volgens mij hebben jullie een hoop van SF gezien.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht