Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
FAQ Autohuur voor Amerika (veelgestelde vragen)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: FAQ Autohuur voor Amerika (veelgestelde vragen)
Neen, een gewone mid size suv. Nog vreemder is het feit dat ik voor dezelfde periode op de website via alamo dezelfde wagen opnieuw kan boeken! Begrijpe wie begrijpen kan..
-
- Amerika-ontdekker
Olamo heeft blijkbaar geen mid size SUV in Salt Lake City. Maandag beslissen ze of ze de website aanpassen.
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Oh, SLC, inderdaad, in 2009 vond ik daar ook geen midsize SUV op hun officiele website... Vertrouwde het niet om die dan te boeken via usa-reisen (waar hij wel stond). Hebben dan de route hertekend vanaf Denver, daar hadden ze er wel.
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
-
- Amerika-ontdekker
GVD, had ik dat geweten had ik mijn route ook hertekend en gestart vanuit Denver.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hallo,
Vanmiddag heb ik via drive-usa een midsize suv geboekt voor de periode van 30-8 t/m 29-9.
Daarvan heb ik een bevestiging ontvangen dat de boeking in behandeling word genomen. So far so good.
Even later ontvang ik een email van usareisen.de in het duits. Nu snap ik er helemaal niets van, ik heb m al door de translate gegooid maar ook daar word ik er niet wijzer van. Zou iemand even willen kijken wat ze nou precies bedoelen?
Sehr geehrte Damen und Herren,
vielen Dank, dass Sie uns mit der Vermittlung eines Mietwagens beauftragt haben.
Da der Veranstalter die 20,- EUR Sofort-Ermäßigung nur Mittwochs gewährt, werden wir Ihre Mietwagenbuchung auch erst am kommenden Mittwoch verbindlich für Sie buchen.
Sobald wir den Mietwagen am Mittwoch für Sie gebucht haben, werden wir uns unaufgefordert bei Ihnen melden.
Vielen Dank für Ihre Geduld!
Alvast bedankt voor de moeite,
Gr Bianca
Vanmiddag heb ik via drive-usa een midsize suv geboekt voor de periode van 30-8 t/m 29-9.
Daarvan heb ik een bevestiging ontvangen dat de boeking in behandeling word genomen. So far so good.
Even later ontvang ik een email van usareisen.de in het duits. Nu snap ik er helemaal niets van, ik heb m al door de translate gegooid maar ook daar word ik er niet wijzer van. Zou iemand even willen kijken wat ze nou precies bedoelen?
Sehr geehrte Damen und Herren,
vielen Dank, dass Sie uns mit der Vermittlung eines Mietwagens beauftragt haben.
Da der Veranstalter die 20,- EUR Sofort-Ermäßigung nur Mittwochs gewährt, werden wir Ihre Mietwagenbuchung auch erst am kommenden Mittwoch verbindlich für Sie buchen.
Sobald wir den Mietwagen am Mittwoch für Sie gebucht haben, werden wir uns unaufgefordert bei Ihnen melden.
Vielen Dank für Ihre Geduld!
Alvast bedankt voor de moeite,
Gr Bianca
2009 West Usa
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2013 Nieuw-Zeeland & Frans Polynesie
2015 Las vegas
2017 Florida (met dreumes)
2018 Florida (met peuter)
http://www.familieaartsmakingmemories.com
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2015 Las vegas
- Janne1969
- Amerika-ontdekker
Volgens mij geldt de korting alleen op woensdag en gaan ze daarom a.s. woensdag de auto voor je boeken. Zodra dat rond is krijg je een bevestiging van de boeking.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Inderdaad, ze gaan hem woensdag voor je vastleggen omdat er dan een korting van 20 euro is.
Maar waarom boek je iets in een taal die je niet machtig bent?
Maar waarom boek je iets in een taal die je niet machtig bent?
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
@Harry, er staat in mijn post dat ik geboekt heb via de engelse versie, juist om deze reden. Ik werd alleen via de duitse weg benaderd.
Bedankt voor de antwoorden. Ik dacht al wel zoiets maar ik weet alleen niks van een korting, wel was het via drive-usa 40E goedkoper dan usareisen, misschien dat dat er mee te maken heeft.
Bedankt voor de antwoorden. Ik dacht al wel zoiets maar ik weet alleen niks van een korting, wel was het via drive-usa 40E goedkoper dan usareisen, misschien dat dat er mee te maken heeft.
2009 West Usa
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2015 Las vegas
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2015 Las vegas
-
- Amerika-ontdekker
In september heb ik voor 22 dagen de categorie DO - Ford Escape gehuurd. Eerst zouden we hem ophalen in het centrum van SF, maar na net lezen van dit forum hebben we dit aangepast naar de luchthaven, vanwege de beperkte keuze in het centrum. Echter, nu nog even de zaken doorgenomen (we hebben de auto al twee maanden geleden gereserveerd via sunnycars/alamo), en volgens mij zit er in deze auto standaard geen cruise control. Quote uit de kleine letters id afhaalvoucher:
"PRODUCT INFORMATIE: categorie IC, JC, JO, LC, NC, FO, VC en ZC zijn uitgerust met cruisecontrol."
Redelijk teleurstellend aangezien ik tussen twee afslagen op de A10 al gauw mijn cruisecontrol gebruik. Ik was in de naïeve veronderstelling dat elke midsize SUV hier wel uitgerust mee zou zijn.
Is er iemand die kan bevestigingen of ontkrachten dat ik in mijn midsize SUV wel of geen cruisecontrol heb? En zo niet, kan ik dit alsnog daar regelen of is het beter om dit hier te doen? Vermoed dan wel dat ik meer zal gaan betalen.
Dank!
"PRODUCT INFORMATIE: categorie IC, JC, JO, LC, NC, FO, VC en ZC zijn uitgerust met cruisecontrol."
Redelijk teleurstellend aangezien ik tussen twee afslagen op de A10 al gauw mijn cruisecontrol gebruik. Ik was in de naïeve veronderstelling dat elke midsize SUV hier wel uitgerust mee zou zijn.
Is er iemand die kan bevestigingen of ontkrachten dat ik in mijn midsize SUV wel of geen cruisecontrol heb? En zo niet, kan ik dit alsnog daar regelen of is het beter om dit hier te doen? Vermoed dan wel dat ik meer zal gaan betalen.
Dank!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Een beetje Midsize SUV heeft wel een cruise control.
Alle auto's die ik gehuurd heb in Amerika (en dat zijn er inmiddels heel wat geweest, alle soorten en maten) hadden overigens cruise control. Denk dan ook dat het eerder uitzondering dan regel is indien je een auto meekrijgt zonder cruise control.
Roland
Alle auto's die ik gehuurd heb in Amerika (en dat zijn er inmiddels heel wat geweest, alle soorten en maten) hadden overigens cruise control. Denk dan ook dat het eerder uitzondering dan regel is indien je een auto meekrijgt zonder cruise control.
Roland
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hier nog een bevestiging, ik heb nog nooit in Amerika een auto zonder cruise control gehad.
Alhoewel ik me kan herinneren dat er een forumlid geweest is die een Jeep Liberty meekreeg (dat is een mid size SUV) en die was zo uitgekleed dat er zelfs geen cruise control op zat. (of hij/zei heeft het niet kunnen vinden
)
Alhoewel ik me kan herinneren dat er een forumlid geweest is die een Jeep Liberty meekreeg (dat is een mid size SUV) en die was zo uitgekleed dat er zelfs geen cruise control op zat. (of hij/zei heeft het niet kunnen vinden

-
- Amerika-ontdekker
Ah prima! Goed om te horen... Ga ik me dan maar verder geen zorgen over maken. Mocht het er alsnog niet opzitten dan vraag ik er op moment van afhalen gewoon naar!
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Wil ik je net gaan steunen in dit verhaal, lees ik dit in een ander topicCoyote schreef:Alle auto's die ik gehuurd heb in Amerika (en dat zijn er inmiddels heel wat geweest, alle soorten en maten) hadden overigens cruise control. Denk dan ook dat het eerder uitzondering dan regel is indien je een auto meekrijgt zonder cruise control.
Roland

Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ja, ik las het verhaal van Caesar2 ook. Zal dat vast de uitzondering zijn geweest.
Roland

Roland
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
Even een vraagje over de bagageruimte van de Midsize SUV's
Wij gaan al jaren naar de VS (met zijn 4en, dus ook 4 grote koffers) en we huurden dan een Standaard SUV, dat volstond prima. Nu zijn we de afgelopen 2 keer met zijn 3en geweest en huurden we via Alamo een Midsize SUV, allebei de keren hebben we echter gratis een Standaard SUV (Chevrolet Trailblazer & Dodge Journey) upgrade gekregen omdat de Midsize niet beschikbaar was. Dit jaar gaan we weer met zijn 3en en weer een Midsize SUV gehuurd (via USAreisen.de) die we op 23 juli gaan ophalen in Denver. Nu vraag ik me echter af na heel wat topics hier te hebben gelezen, of de bagagerumte van een Midsize wel voldoet? We hebben alledrie een grote koffer, een coolbox, veel handbagage etc.
Wat denken jullie? Voldoet dit? Zo nee, wachten we dan rustig af wat we op Denver krijgen?
Bedankt!
Wij gaan al jaren naar de VS (met zijn 4en, dus ook 4 grote koffers) en we huurden dan een Standaard SUV, dat volstond prima. Nu zijn we de afgelopen 2 keer met zijn 3en geweest en huurden we via Alamo een Midsize SUV, allebei de keren hebben we echter gratis een Standaard SUV (Chevrolet Trailblazer & Dodge Journey) upgrade gekregen omdat de Midsize niet beschikbaar was. Dit jaar gaan we weer met zijn 3en en weer een Midsize SUV gehuurd (via USAreisen.de) die we op 23 juli gaan ophalen in Denver. Nu vraag ik me echter af na heel wat topics hier te hebben gelezen, of de bagagerumte van een Midsize wel voldoet? We hebben alledrie een grote koffer, een coolbox, veel handbagage etc.
Wat denken jullie? Voldoet dit? Zo nee, wachten we dan rustig af wat we op Denver krijgen?
Bedankt!
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Contacteer:
Altijd met 3 geweest, altijd een midsize gehad. Moet lukken, tenzij je je koffers niet plat kan leggen in de koffer.
Handbagage & frigobox en al wat je bij de hand wil hebben gooi je gewoon op de 4e zitplaats achteraan.
Handbagage & frigobox en al wat je bij de hand wil hebben gooi je gewoon op de 4e zitplaats achteraan.
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
Blog // Photo Album
Blog // Photo Album
-
- Amerika-ontdekker
Welke van de twee raden jullie aan:
- Price Super-Saver-PLUS Package
- Price Super-Inclusive-PLUS Package
- Price Super-Saver-PLUS Package
- Price Super-Inclusive-PLUS Package
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat ligt aan je persoonlijke situatie, vanuit welke staat je huurt en voor hoelang.
-
- Amerika-ontdekker
Colorado en voor 10 dagen.
En ga je alleen of willen meer mensen gaan rijden?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht