Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Rudy78
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.

Bericht door Rudy78 »

Njit schreef:De McD heeft gratis Wifi. Da's soms wel handig :)
De wifi bij de McD rijkt vaak verder dan de muren van het restuarant. Wij zijn wel eens op de parkeerplaats van de Mac gaan staan met ons broodje van de Subway om eventjes gebruik te maken van de wifi.... altijd handig.

Subway is wel lekker. Vers klaar gemaakt altijd. Wij nemen daar vaak een footlong. Die snijden ze dan in 2 (2 x 6 inch, schijnt 1 foot te zijn). Dan hebben we 1 stuk voor ontbijt en 1 stuk voor lunch. Handig als je een stuk moet rijden of als je gaat wandelen...
2005 West Canada
2007 Thailand
2009 Noorwegen
2012 West Amerika
2013 Java en Bali - Indonesië
2014 Cruise Italië - Griekenland
2014 New York
2015 - 2024 voornamelijk campings in Frankrijk
2025 Florida (VS)
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

Souraia schreef: :P nee vast niet.
Ik weet niet hoe ze heten, maar ze zien eruit als appelflappen.
Apple turnovers als ik mij niet vergis :)
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
richardbrand
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door richardbrand »

Voor Fastfood gaan wij in de USA toch meestal voor de Mc Donalds (assortiment is anders dan hier en de cherryberry chiller is geweldig) Jack in the Box, Wendy's en A&W waren ook heel goed te doen.
En inderdaad de BK is niet zo geweldig daar.
Als we op de gezonde tour zijn gaan we voor de Subway
En voor een lekker koffie natuurlijk naar de Starbucks
In de pretparken proberen we meestal de hamburgers te vermijden omdat het vaak gewoon niet te eten is en veel te duur

Voor restaurants kiezen we meestal voor de grotere keten restaurants waarvan voor ons Outback en Tgi Fridays ver boven de rest uitspringen zoals Denny's en I-Hop.

In San Francisco hebben we bij het Rainforestcafe gegeten en heb ik daar echt de beste sparibs op die ik ooit gegeten heb
In Las Vegas hebben we bij de buffeten van Monte Carlo, Fremont Hotel en Planet Hollywood gegeten, het buffet van Planet Hollywood was heel goed. De andere 2 waren gewoon goed(maar bij alle 3 was de primerib heerlijk)
http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Rudy78 schreef:Die snijden ze dan in 2 (2 x 6 inch, schijnt 1 foot te zijn)
Yep, 1 voet is 12 inches - vandaar. :wink:
richardbrand schreef:Voor restaurants kiezen we meestal voor de grotere keten restaurants waarvan voor ons Outback en Tgi Fridays ver boven de rest uitspringen zoals Denny's en I-Hop.
IHOP en Denny´s zijn kwalitatief ook niet echt te vergelijken met ketens zoals Outback, TGI Friday's en Chili's - ook qua prijs van de hoofdgerechten niet. Daarbij is vooral ook bij IHOP de kwaliteit erg afhankelijk van de lokatie, daar waar je bij zaken als Chili's, TGIF en Outback een veel constantere kwaliteit hebt (over het algemeen genomen).
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Ja, IHOP verschilt gigantisch per lokatie. Tijdens onze laatst reis naar Texas zijn we bij een IHOP gestopt voor het ontbijt en dat was echt supergoed. Heerlijke pancakes, fantastische service, schone tafel/stoele, keurige restrooms. Jammer genoeg weet ik niet meer precies waar het was.
Maar toen we in Austin bij een andere IHOP een kop koffie wilden gaan drinken omdat we te vroeg waren voor een afspraak was het een heel ander verhaal. Plakkerig vloer, rotzooi in de open keuken, maar wel vriendelijke service van een jonge man die rondliep met een schone doek om het bestek in zijn section schoon te maken. Was komisch, of misschien treurig, maar je kon precies zien welke tafels van hem waren: die waren schoon terwijl de andere tafels dat overduidelijk niet waren.
En hier in Utah zijn we de IHOP maar weer uitgelopen zonder iets te bestellen omdat het te erg was. Hebben we in Houston ook een keer gedaan.

De Chili's in Jordan, UT was trouwens waardeloos! Daarom gaan we nooit naar een Chili's als we ergens anders zijn maar misschien toch nog eens proberen.
Nootje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Nootje »

richardbrand schreef:Voor Fastfood gaan wij in de USA toch meestal voor de Mc Donalds (assortiment is anders dan hier en de cherryberry chiller is geweldig)
Ohhh ja, de Cherryberry Chiller is heerlijk! Zo balen dat deze hier niet is :cry:

Voor ons stond McD, Starbucks, Subway regelmatig op het menu. Verder hebben we bij Camarillo Premium Outlets heerlijk gegeten (en lekkere milkshakes gedronken) bij Ruby's Diner.

Verder nog wat aanraders:
Page: Fiesta Mexicana
Lone Pine: Merry's Go-round
Las Vegas Ontbijt buffet van Wynn (duidelijk de beste) en ontbijt + diner buffet bij Aria
Springdale: Spotted Dog & heerlijk ontbijt buffet bij Hitchback
San Francisco: Krab gegeten bij The Franciscan met uitzicht op Alcatraz (Heerlijk!!!)
Monterey: Fish Hopper
LA: Op de 17e verdieping van ons Hotel (Hotel Angeleno).
Santa Monica: Bubba Gump
Bas560SEL
Amerika-ontdekker

Bericht door Bas560SEL »

Kent iemand Longhorn steakhouse? De ribeye steak is daar erg goed en zeer mals, de salades vooraf zijn ook erg lekker. Wij hebben daar in Riverview (Tampa) gegeten. Ze zitten voornamelijk in het oosten geloof ik.
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

De wifi bij de McD rijkt vaak verder dan de muren van het restuarant. Wij zijn wel eens op de parkeerplaats van de Mac gaan staan met ons broodje van de Subway om eventjes gebruik te maken van de wifi.... altijd handig.
Dit moet je niet doen in Las Vegas, bij de MC Donalds in de buurt van CicusCircus.
even 5 minuten de auto laten staan op de parkeerplaats van McDonalds om een broodje te halen bij de "buurman" Subway,
en onze auto was al ge-towed.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Bas560SEL schreef:Kent iemand Longhorn steakhouse?
afgelopen vakantie ook gegeten. Zeker erg lekker!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
smittenimmigrant
Amerikakenner

Bericht door smittenimmigrant »

Ik houd zelf vooral van "street food", dat is vaak origineler en ook goedkoper dan wat je bij de bekende ketens krijgt. Als je in het zuidwesten bent, "moet" je natuurlijk lekkere Mexicaanse gerechten proberen. Je kunt terecht bij een keten als Chipotle's als je op veilig wilt spelen, maar gewoon bij een plaatselijk Mexicaans tentje (of bij een "street car") een goeie burrito halen is vaak authentieker. Probeer ook eens tamales, dat zijn gestoomde deeghapjes met vulling. Oh en fish tacos doen het ook goed. Zelf ben ik, vooral als ik echt veel honger heb, groot voorstander van een goeie chili (met cornbread).

In SF is sushi natuurlijk een klassieke keuze, maar we hebben er ook goedkoop vietnamees gegeten. Een goede pho (individuele portie gloeiend hete bouillon waar vlees naar keuze en groente naar keuze in gedaan wordt) is echt de moeite waard. Volgens mij is pho met verschillende soorten rundvlees het meest veelvoorkomend.

Met diners en delis moet je mazzel hebben. Wij letten vooral op of de zaak vol zit, en of de gasten er erg toeristisch uitzien (zijn het allemaal locals? dan wil je er waarschijnlijk graag eten).
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Helemaal mee eens!

Naarmate wij vaker in Amerika komen neemt ook het aantal bezoeken aan chain restaurants af en zoeken wij veel liever de kleine, lokale tentjes. Het verorberen van een authentieke San Francisco style Burrito is iets wat gewoon een hemelse ervaring is. Zo onwijs veel lekkerder dan bijvoorbeeld Del Taco, Taco Bell enz. Ik heb ooit van een Mexicaanse street vendor een broodje (tortas) gegrilde kip met avocado gegeten, daar denk ik nog bijna dagelijks aan, zo lekker was die.

Pho ga ik zeker uitproberen, klinkt erg goed. Ik ben er al wel achter dag je het als Fo uispreekt. Het is maar dat ik het weet.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Njit schreef:
Bas560SEL schreef:Kent iemand Longhorn steakhouse?
afgelopen vakantie ook gegeten. Zeker erg lekker!
Wij vinden LongHorn ook heel lekker. :wink:
BoneFish Grill past ook wel in dat rijtje. Ik ben eigenlijk niet zo van de garnalen, maar hun bang bang shrimp vooraf is echt heerlijk. Net als de Ahi Tuna. Ze hebben er in tegenstelling wat de naam doet denken ook heerlijke vlees gerechten.
Laatst gewijzigd door markro op 25 jun 2012, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Foto's uit de quote verwijderd.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Bonefish Grill is inderdaad ook erg lekker. Niet goedkoop, maar het is het wel waard.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

Als vele andere forummers: Outback en Longhorn, heerlijke steaks.
Olive Garden en TGIF mei vorig jaar in San Jose bezocht. Olive Garden zat vol met luidruchtige Mexicanen.....beetje rommelig en matig eten.
Verder is eten in de VS voor ons als gezin best wel uitdagend, met twee flexitariers (wel vis, geen vlees, heel soms stukje biologische kip) in het gezin.
Alles is wel gericht op veel vlees.
In Florida heb je dan nog Golden Corral, met keuzebuffetten. En voor de echte vegetariers: Sweet Tomatoes / Soup Plantation. Zelfs ik als non-vegetarier heb gesmuld van de salades, heerlijke soepen, en lekker brood. Heel ander publiek ook dan bij andere buffetrestaurants.
In Sedona kan je weer wel aardig veggie terecht volgens mij.
Andere veggie tips?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

s_janssen schreef:In Florida heb je dan nog Golden Corral, met keuzebuffetten.
Niet alleen in Florida :wink: Golden Corral is in 40 staten actief, in de ene staat wat meer dan de andere (54 in Florida, 54 in North Carolina, en 60 in Texas, tegenover 1 in Massachusetts, 2 in North Dakota, bijvoorbeeld).

Onze website | Mijn blog
SuuSje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door SuuSje »

Iemand wel is bij Johnny Rockets gegeten? Zag vd week Undercover Boss van deze keten, en het zag er wel erg lekker uit :)
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ja hoor, heerlijk junkfood en de milkshakes zijn super. :D
Valckske
Amerikafan

Bericht door Valckske »

Harry schreef:In vergelijking met Nederlandse prijzen is PF Changs echt heel goedkoop, 3 gangen voor zo'n 50 / 60 dollar, en dan met die kwaliteit is echt waar voor het geld.
Per persoon?
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Voor 2 personen, er is ook altijd een aanbieding voor 2 personen 4 gangen voor $ 39,95, maar dan is de keuze beperkt tot een paar gerechten per gang.
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

SuuSje schreef:Iemand wel is bij Johnny Rockets gegeten? Zag vd week Undercover Boss van deze keten, en het zag er wel erg lekker uit :)
Dit vind ik echt super! Het is ook een van de favorieten van mn vriendin!
De milkshakes zijn heerlijk en bij de burgers heb je onbeperkt friet.

Echt super!

Op welke zender was die Undercover Boss? Ik zou de aflevering ook graag willen zien.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer