Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
iPhone apps
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: iPhone apps
Ik heb afgelopen week de City Guides van Tripadvisor gedownload en dat is wat mij betreft echt een aanrader. Alle info van TA met daarbij een handige applicatie waarmee je richting restaurants of bezienswaardigheden gestuurd wordt. Of andere beschikbaar voor NY en Orlando.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik heb pas sinds een goede week een iPhone dus dit is een handig topic
. Binnen 2 weken ga ik naar Londen, iemand die goede apps kan aanraden?
Ik heb momenteel Tube Map, voor de metro, al.

Ik heb momenteel Tube Map, voor de metro, al.
Katja schreef:Ik heb afgelopen week de City Guides van Tripadvisor gedownload en dat is wat mij betreft echt een aanrader. Alle info van TA met daarbij een handige applicatie waarmee je richting restaurants of bezienswaardigheden gestuurd wordt. Of andere beschikbaar voor NY en Orlando.
deze citymaos van tripadvisor werken ze ook off line of alleen op 3G of wifi?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Excuus voor de vreselijk trage reactie maar hij werkt offline.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia
Ik gebruik mijn iPhone ook om naar het NOS Journaal te kijken en naar de Nederlandse radio te luisteren.
Wat betreft Apps, ik vind ook de Sex Offender Locator wel handig... (compleet met adres, kaartje, en foto). Een gewaarschuwd mens telt voor twee...
Wat betreft Apps, ik vind ook de Sex Offender Locator wel handig... (compleet met adres, kaartje, en foto). Een gewaarschuwd mens telt voor twee...
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia
Vergeet ook GasBuddy niet - geeft je een goed idee waar benzine het minst kost.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Wat ik hier nog niet tegenkwam voor de mensen die SeatGuru onder hun bladwijzers hebben op de pc of mac : Er is nu ook een gratis SeatGuru App voor de iPhone.
Helaas nog geen universele app
, maar 't maakt het zoeken van goeie plekken wel makkelijker.
Hier te vinden in de App Store.
Helaas nog geen universele app

Hier te vinden in de App Store.
Handig die app van seatguru, gelijk gedownload.
Hebben jullie nog tips voor leuke gratis spelletjes die je offline kunt spelen voor bv in het vliegtuig?
Hebben jullie nog tips voor leuke gratis spelletjes die je offline kunt spelen voor bv in het vliegtuig?
- Robbielb
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
BubbleshooterZenp schreef:Handig die app van seatguru, gelijk gedownload.
Cut the birds
Elevens
Doodlejump
Angry Birds
Airchallenge
Checkers (dammen)
Pickup sticks
Allemaal verslavend en offline te spelen

Life is what happens to you while you're busy making other plans...
2012 - 68 dagen roadtrip USA & Curacao mei t/m augustus
2013 - 16 dagen roadtrip noord oost USA september
http://www.robbiegoesamerica.nl
2012 - 68 dagen roadtrip USA & Curacao mei t/m augustus
2013 - 16 dagen roadtrip noord oost USA september
http://www.robbiegoesamerica.nl
Ik gebruik Viber. Ik kan iedereen bellen of txt-en die ook deze app heeft, gratis, waar dan ook ter wereld. Zo heb ik dagelijks contact met hubby die weer overzee zit. Hij heeft zijn iphone op airplane-mode staan en belt alleen via viber dankzij wi-fi.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Dat vind ik dus ook inderdaad een uitvinding Viber! Vorig jaar in de middle of nowhere al dagen geen contact met oma (die over 2 dagen naar LA zou vliegen waar we haar zouden oppikken) Maar in Sequioa was er in de lobby wifi en daar konden we bellen. Aanrader!
Hier ook een tevreden Viber gebruiker!
Trouwens, voor mensen die van (Amerikaanse) vogels kijken houden kan ik de volgende apps aanbevelen:
WildLab Bird: Gratis, de meest gebruikelijke vogels staan erin en je kunt een geluidje afspelen om te horen hoe ze klinken, en je kunt zien in welke regio ze voorkomen.
Audubon Birds & Butterflies: Betaalde app (nu afgeprijsd van $7.99 naar $0.99). Neemt heel veel ruimte in, maar is dan ook erg uitgebreid. Elke vogel is wel te vinden en ieder heeft een uitgebreide beschrijving. Ook zijn er zijn meerdere foto's en geluiden van de vogels te vinden. Je kunt ook zoeken naar hotspots om vogels te kijken, en welke vogels er in die regio gespot zijn in de afgelopen maand.
Trouwens, voor mensen die van (Amerikaanse) vogels kijken houden kan ik de volgende apps aanbevelen:
WildLab Bird: Gratis, de meest gebruikelijke vogels staan erin en je kunt een geluidje afspelen om te horen hoe ze klinken, en je kunt zien in welke regio ze voorkomen.
Audubon Birds & Butterflies: Betaalde app (nu afgeprijsd van $7.99 naar $0.99). Neemt heel veel ruimte in, maar is dan ook erg uitgebreid. Elke vogel is wel te vinden en ieder heeft een uitgebreide beschrijving. Ook zijn er zijn meerdere foto's en geluiden van de vogels te vinden. Je kunt ook zoeken naar hotspots om vogels te kijken, en welke vogels er in die regio gespot zijn in de afgelopen maand.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weetniet of hij al genoemd is, maar zoek even in de appstore naar "california atlas" van Benchmark Maps, een fantastische gratis kaart tot straat niveau van heel amerika, met gratis te downloaden maps tot topografisch level,met zoekfunctie,poi's en meer, voor de iPhone en iPad, zwaar de moeite!
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Werkt Viber anders dan Skype?
Edit: Ik heb het al opgezocht. Het loont niet de moeite voor mij. Het enige voordeel wat ik zie, is dat je niet ingelogd hoeft te zijn en je app op de achtergrond moet draaien om gesprekken binnen te krijgen. Ik heb echter veel meer vrienden op Skype dan op Viber en ik heb geen zin om ze allemaal te gaan overtuigen te switchen. Ik vraag me ook af hoelang het zal duren voordat Skype ook push gebruikt om de app op te starten; dan is het voordeel van Viber weg.
Edit: Ik heb het al opgezocht. Het loont niet de moeite voor mij. Het enige voordeel wat ik zie, is dat je niet ingelogd hoeft te zijn en je app op de achtergrond moet draaien om gesprekken binnen te krijgen. Ik heb echter veel meer vrienden op Skype dan op Viber en ik heb geen zin om ze allemaal te gaan overtuigen te switchen. Ik vraag me ook af hoelang het zal duren voordat Skype ook push gebruikt om de app op te starten; dan is het voordeel van Viber weg.
- Marjolein1972
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Voor de echte shopaholics onder ons, gratis app voor OutletMall locater
:
http://appsfire.com/index.php/search/in ... alse/false
En nog wel een handige; eentje waarbij de plattegronden offline zijn te benaderen na installatie op je Iphone. Met Poi's. De app heet Best Travel. En is ook gratis overigens.

En nog wel een handige; eentje waarbij de plattegronden offline zijn te benaderen na installatie op je Iphone. Met Poi's. De app heet Best Travel. En is ook gratis overigens.
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
-
- Amerikafan
- Contacteer:
google transalte ook super, wanneer je er even niet uitkomt, in welke taal dan ook! hij spreekt het zelfs uit en je kunt zelf ook inspreken als je niet weet hoe je iets schrijft! super!
amtrak app
tripadvisor app
amtrak app
tripadvisor app
1999 Zuidwest USA rondreis
2008 Florida rondreis
2010 Zuidwest USA rondreis Http://www.lingetjes-at-westusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 West Canada en USA Http://www.lingetjesatcanadaandusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2008 Florida rondreis
2010 Zuidwest USA rondreis Http://www.lingetjes-at-westusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 West Canada en USA Http://www.lingetjesatcanadaandusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marjolein1972
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Heb er weer een gevonden, een tijdelijk gratis app, Yosemite Valley Hikes van Notescast:
http://itunes.apple.com/nl/app/id372606 ... mpt=uo%3D6.
http://itunes.apple.com/nl/app/id372606 ... mpt=uo%3D6.
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
-
- Amerikafan
- Contacteer:
op de amtraksite betaal je dzelfde prijs in dollars als via de app in euros!,,
1999 Zuidwest USA rondreis
2008 Florida rondreis
2008 Florida rondreis
-
- Amerika-expert
Niet voor de iPhone, maar de iPad.
Tot en met 8 juli is de Martha Stewart craft studio app gratis te downloaden.
Heb er net met zitten knippen en plakken en echt zo grappig en super makkelijk!
Scrapbooken op de iPad dus zonder lijm
Tot en met 8 juli is de Martha Stewart craft studio app gratis te downloaden.
Heb er net met zitten knippen en plakken en echt zo grappig en super makkelijk!
Scrapbooken op de iPad dus zonder lijm

-
- Amerika-expert
Weet iemand of er een goede app is om wildfire info in de gaten te houden?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht