Wij hebben voor volgend jaar 1 mei tot en met 18 mei geboekt met British Airways maar wel via connections.be. Of ze nog echt prijzig zijn weet ik niet maar als ik het totale bedrag door 2 personen deel en daarna nog eens door 4 vluchten dan valt dat denk ik toch nogal mee. En nu zijn de vluchten al betaald en dus is er nu al een heel groot bedrag van de reis betaald waardoor het dan nadien niet meer zoveel lijkt
We starten in LA voor 3 dagen, vandaar naar Oahu (6 dagen) en nadien nog naar Las Vegas. Wij doen dus vier vluchten en ja ik had nog kunnen wachten maar geduld is geen goede deugd van mij

Ik ben veel te opgewonden daarvoor en ook het hotel in LA (omdat ik dit perse wou) ligt al een paar weekjes vast en vorige week heb ik ook het hotel in Waikiki vastgelegd. Ik vind het wel wat jammer dat we nog geen stoelen kunnen vastleggen bij BA of ik moet ervoor betalen. Maar eens ik de goedkeuring heb op het werk (normaal geen probleem maar toch maar even wachten dan) ga ik dan toch voor de vluchten vanuit Londen nonstop naar LA wel al stoelen uitkiezen omdat de vlucht tenslotte dan al 11 uur minimum duurt en dan wil ik wel effe goed zitten.

Bij de vlucht van HNL naar Las Vegas (ook non stop) zitten we op de vleugel (die plaatsnummers heb ik al maar kan ik nog niet wijzigen op de site) Deze vlucht is met Hawaiian Airlines, weet er iemand of ik de stoelen dan bij hen of via BA moet wijzigen???
Ik zit nu nog enkel te kijken naar het hotel van Las Vegas omdat ik niet goed weet hetwelk ik zou willen nemen. En dan moet ik wachten tot volgend jaar om de allerlaatste zaken zoals bezoekjes en uitstapjes, ... vast te leggen.