Na dankbaar gebruik te hebben gemaakt van alle tips op dit forum voor onze eerste reis naar de USA 2 jaar geleden, wil ik jullie graag weer raadplegen.
We gaan begin september, hurricane season! Spannend.
Vliegticket (arke) en auto (usareisen.de) zijn al geregeld. Hotels willen we allen boeken via priceline, leuk voor de voorpret en de portemonee

Mijn vraag: Ik wil heel graag naar een american football wedstrijd. College Football of een ander niveau, I don't care. Heeft iemand voor mij een tip hoe ik kan uitzoeken of er een wedstrijd valt te boeken die past in het onderstaande schema?
Hierbij ons voorgenomen schema. Bewust geen disneyparken en kenedy space center. Opmerking zijn natuurlijk welkom

datum dag Route Wat doen
3-sep maandag 1 Utrecht - Miami Vliegen, huurauto ophalen
4-sep dinsdag 2 Miami - Ft Lauderdale - Melbourne Strand
5-sep woensdag 3 Melbourne Strand Cocoa Beach
6-sep donderdag 4 Melbourne - Daytona Beach Visit Daytona Beach, strand, circuit
7-sep vrijdag 5 Daytona Beach - Apopka - Orlando Reizen
8-sep zaterdag 6 Orlando Outlet shoppen (Florida Mall + Premium Outlets)
9-sep zondag 7 Orlando - Bush Gardens - Clear Water Pretpark Bush Gardens bezoeken
10-sep maandag 8 Clear Water Strand
11-sep dinsdag 9 Clear Water - St.Psburg – Pt Charlotte Reizen en sight seeing
12-sep woensdag 10 Port Charlotte – Fort Meyers - Sanibel Islands Fort Meyers sight seeing
13-sep donderdag 11 Sanibel Islands Strand
14-sep vrijdag 12 Sanibel Islands - Everglades - Key Largo Everglades bezoeken
15-sep zaterdag 13 Key Largo –Snorkelen - Key West Snorkelen - Reizen en zonsondergang
16-sep zondag 14 Key West Mallory Square Festival Market Place
17-sep maandag 15 Key West – Miami Beach Reizen en Miami Beach
18-sep dinsdag 16 Miami Beach Aventura Mall
19-sep woensdag 17 Miami Beach Strand
20-sep donderdag 18 Miami Beach Sawgrass Mills
21-sep vrijdag 19 Miami - Amsterdam Rondvaart / Sightseeing / huurauto inleveren / vliegen
22-sep zaterdag 20 Aankomen