Ik reis solo, dus misschien zijn er dingen die alleen niet haalbaar zijn. Is het bvb veilig om zo dicht bij de Mexicaanse grens te komen?
Ook heb ik een panische angst voor spinnen. Het vervelende hierbij is dat ik dit via google niet kan opzoeken, want dan krijg je bovenaan foto's te zien en ja, zelfs van foto's krijg ik al angstaanvallen... Ik weet dat ze er zijn, maar hoe zorg ik ervoor dat ik ze niet tegenkom? Zijn er plekken die ik gewoon beter vermijd?
Ik reis per huurauto en slaap het liefst in een hotel/motel/cabin. Misschien dat ik ook best eens de route van mijn vorige reis meegeef, ook dit was een solo reis: Phoenix>Grand Canyon>Page>MV>Moab>Torrey>Bryce Canyon>Zion>Las Vegas>Death Valley>Lee Vining>Yosemite>San Francisco>Cambria>Los Angeles>San Diego
dag 1: Brussel-Phoenix
dag 2: Phoenix-Tucson (Apache Trail)
dag 3: Tucson (Arizona Sonora Desert Museum, Sabino Cayon, sunset bij Saguaro NP east/west?)
dag 4: Tucson-Bisbee
dag 5: Bisbee-Alamogordo (White Sands National Monument sunset walk)
dag 6: Alamogordo-Albuquerque
dag 7: Albuquerque-Chinle (El Morro, El Malpais, Canyon de Chelly)
dag 8: Chinle-Page (Canyon de Chelly)
dag 9: Page (The Wave indien permit, horseshoe bend, boottocht Lake Powell Rainbow Bridge)
dag 10: Page (Antelope Canyon middagtour, luieren Lake Powell)
dag 11: Page-Zion
dag 12: Zion (hike Observation Point)
dag 13: Zion-Marble Canyon (Navajo Bridge, Lee’s Ferry)
dag 14: Marble Canyon-Peach Springs (Flagstaff)
dag 15: Peach Springs-Supai (hike naar Havasu Falls; waarschijnlijk guided tour)
dag 16: Supai
dag 17: Supai
dag 18: Supai-Kingman (hike terug, route 66)
dag 19: Kingman-Palm Springs (Joshua Tree)
dag 20: Palm Springs- LA
dag 21: LA (Santa Monica, Venice)
dag 22: LA (Griffith Observatory, Getty Center, hollywood sign, The Grove + Farmer's Market)
dag 23: LA (Universal Studios of andere studio tour)
dag 24: LA-San Diego (La Jolla, old point loma, Cabrillo National Monument)
dag 25: San Diego (Coronado, gaslamp, old town)
dag 26: San Diego (Zoo, balboa park)
dag 27: San Diego (strand, shoppen)
dag 28: San Diego-Brussel
Tips of opmerkingen zijn welkom