Zo ja, waar kan dit dan? Alvast bedankt voor de reacties!

Hoezo? Toen ik laatst een rekening opende was dat binnen 2 dagen helemaal geregeld, moest alleen 'enkele' dagen wachten op de pincode van mijn pasje maar dat duurde echt niet twee weken hoor! Vergeet je pas niet even te gebruiken in je eigen land voor vertrek! Anders werkt ie niet in het buitenland!Tigerbunny schreef:Das idd wel een hele goeie tip Dieter, en ik moet zeggen dat ik in het verleden wel al meer met de gedachte heb gespeeld om klant te worden bij Argenta (o.m. omwille van andere interessante aanbiedingen)
Om dit nog alles geregeld te krijgen op twee weken lijkt me niet echt meer haalbaar, maar toch maar eens overwegen dus in de toekomst...
Soms is het meer, wij hebben zelfs 1 keer 4 dollar moeten betalen.Tigerbunny schreef:Ah, dus de kosten bedragen dus ongeveer 2 euro, wellicht per keer dat je geld afhaalt, ongeacht het bedrag...
En ook bedankt voor het beleggingsadvies bennogr
Ja, ik heb ze in NL ook wel eens gezien, kan me alleen niet precies herinneren waar....maar toen dacht ik ook:'Huh? Is dat niet typisch iets Amerikaans?'Skitser schreef:Als je pint bij een losstaande ATM machine, betaal je tussen de $1 en $4 aan transactiekosten. Als je ervoor kiest om bij een regulier bankkantoor of bij een pinautomaat in een supermarkt te pinnen betaal je doorgaans niets extra's. De losstaande ATM machines vind je in toeristengebieden in bijna elke souvenirshop. Je ziet ze in NL ook wel eens bij de McD of in een supermarkt.