Mod modus uit : Ik ben blij dat Roland deze opmerking maakt. Het moet me van het hart dat het de laatste tijd toch regelmatig voorkomt dat nieuwe leden vrij harde antwoorden krijgen in hun topic. Het gebeurt toch meer dan eens dat nieuwe leden verdwijnen.Coyote schreef:
Vijf minuten is kort maar voor het verwijderen van eigen dubbel geposte berichten genoeg. En ik denk dat dit in de praktijk niet 'misbruikt' gaat worden. De enige reden die ik kan bedenken is wanneer iemand een vraag stelt en hij/zij wordt meteen 'neergesabeld'. Aan ons forumleden dus de taak elke vraag serieus te nemen.
Roland
Ik vergeet nooit mijn begintijd op het forum, hoe vaak ik antwoorden las waarvan ik vond dat ze grof of intimiderend waren. Het heeft dan ook enige tijd geduurd voor ik durfde schrijven. Het kan er ook mee te maken hebben dat ik als Belg minder assertief ben. Ik ben daarin niet alleen. Met de tijd ben je hier vaste klant op het forum en word je die houding wat gewend. Maar ik zal nooit vergeten hoe ik me toen voelde en als ik nu regelmatig nieuwe leden zie verdwijnen of die niet meer reageren in hun eigen topic, ben ik daar gevoelig voor. Ikzelf vind het de laatste periode er soms vrij grof aan toegaan. mod modus aan.