Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Met Icelandair naar JFK, ervaringen?
Met Icelandair naar JFK, ervaringen?
Over een paar weken vliegen wij met Icelandair, via Ijsland, naar JFK. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Met het vliegtuig/de vlucht/ de aankomst/ JFK?
Voor moj is het de eerste keer dat ik ga vliegen, dus ben wel heel nieuwsgierig hoe het zal zijn!
Met het vliegtuig/de vlucht/ de aankomst/ JFK?
Voor moj is het de eerste keer dat ik ga vliegen, dus ben wel heel nieuwsgierig hoe het zal zijn!
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Met Icelandair naar JFK, ervaringen?
Misschien even de zoekfunctie gebruiken; is afgelopen week al vaker aan de orde gekomen 
Zie onder andere dit topic

Zie onder andere dit topic
Ik ben nog wat aan het zoeken gegaan, en vond bij Icelandair zelf nog dit:
http://www.icelandair.nl/information/on ... rtainment/
Je kunt zelfs het menu aan boord zien, wel grappig.
Qua ervaringen was ik meer op zoek naar hoe het allemaal een beetje in zijn werk gaat. Hoe is de vlucht? Kun je nog mooie dingen zien? En JFK, is het erg hectisch? Misschien snapt iemand mijn eerste-keer-vliegen-zenuwen
http://www.icelandair.nl/information/on ... rtainment/
Je kunt zelfs het menu aan boord zien, wel grappig.
Qua ervaringen was ik meer op zoek naar hoe het allemaal een beetje in zijn werk gaat. Hoe is de vlucht? Kun je nog mooie dingen zien? En JFK, is het erg hectisch? Misschien snapt iemand mijn eerste-keer-vliegen-zenuwen

Wij zijn voor het laatst in 2009 op JFK geweest met Delta en ik vond het toen een vreselijke luchthaven. De terminal waar wij toen aankwamen was erg verouderd met lage plafonds etcetera. Nu meen ik wel te hebben begrepen dat eea is verbouwd in de tussentijd.
Ik snap jouw eerste keer vliegen zenuwen wel, hoor. Gewoon over je heen laten komen.
Ik snap jouw eerste keer vliegen zenuwen wel, hoor. Gewoon over je heen laten komen.
Overstappen op IJsland gaat makkelijk en JFK is een afschuwelijke luchthaven.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Er zullen een paar films te zien zijn. Uit het raampje zul je voornamelijk oceaan zien.kun je nog mooie dingen zien?
Probeer om je voor je 1e vlucht niet al te druk te maken. Ik neem aan dat icelandair ook een kort vraaggesprek houdt voor het boarden over wat je in de USA gaat doen. Beantwoordt dat gewoon en dan kun je door. Op JFK is het wat hectisch, maar als je je gewoon even rustig orienteerd dan moet het geen probleem zijn om de borden te volgen.
Wij vonden het geweldig om met Icelandair naar JFK te vliegen; nauwelijks ondervraging gehad, ik vond dat op AMS veel "strenger". De overstap op Keflavik gaat soepel, alles is goed aangegeven en het is een moderne luchthaven. Verder hadden we genoeg beenruimte en lederen stoelen.
Het eten aan boord was niet heel geweldig, maar we hadden gelukkig zelf iets meegenomen voor onderweg. Wij hadden een eigen tv schermpje in de stoel voor ons, dus je kon zelf je film oid kiezen.
JFK is groot, maar toch vond ik het daar allemaal wel goed aangegeven staan. Als je de bordjes volgt kom je vanzelf buiten. Wij moesten voor onze shuttle transfer naar Ground Transportation Desk die met de bordjes goed te vinden was..... Verder is het wel druk, dus houdt je spulletjes goed in de gaten.
Het komt vast goed, geniet van je reis!
Het eten aan boord was niet heel geweldig, maar we hadden gelukkig zelf iets meegenomen voor onderweg. Wij hadden een eigen tv schermpje in de stoel voor ons, dus je kon zelf je film oid kiezen.
JFK is groot, maar toch vond ik het daar allemaal wel goed aangegeven staan. Als je de bordjes volgt kom je vanzelf buiten. Wij moesten voor onze shuttle transfer naar Ground Transportation Desk die met de bordjes goed te vinden was..... Verder is het wel druk, dus houdt je spulletjes goed in de gaten.
Het komt vast goed, geniet van je reis!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2565 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 24 Reacties