Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Liveverslag Vana: 20 juli t/m 18 augustus Zuid en Noordwest
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hallo allemaal.
We hebben een aantal dagen geen verslag kunnen schrijven omdat onze laptop gecrasched was. Inmiddels hebben we een nieuwe gekocht en zijn we weer on line.
Vanavond heb ik heel hard gewerkt op de hotelkamer in Logan. het resultaat?
Alle verslagen van de lafgelopen 5 dagen staan nu op het weblog. En we hebben eeen heleboel meegemaakt. We hebben een ontmoeting met een beer gehad, zowel in Yellowstone als in Grand Teton.
Nieuwsgierig geworden? Kijk gauw op ons weblog. veel leesplezier!
Groetjes Marjon
We hebben een aantal dagen geen verslag kunnen schrijven omdat onze laptop gecrasched was. Inmiddels hebben we een nieuwe gekocht en zijn we weer on line.
Vanavond heb ik heel hard gewerkt op de hotelkamer in Logan. het resultaat?
Alle verslagen van de lafgelopen 5 dagen staan nu op het weblog. En we hebben eeen heleboel meegemaakt. We hebben een ontmoeting met een beer gehad, zowel in Yellowstone als in Grand Teton.
Nieuwsgierig geworden? Kijk gauw op ons weblog. veel leesplezier!
Groetjes Marjon
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Onze twee laatste nachten in de VS zijn aangebroken. We zitten nu in Williams en morgen gaan we, na een bliksembezoek aan de Grand Canyon naar Phoenix.
Vrijdag ochtend om 7 uur vertrekken we weer naar nederland
Ik heb onze twee dagen in Las vegas nog aan het live verslag toe kunnen voegen. http://www.backtotheusa.web-log.nl/
Tot ziens allemaal in Nederland (en duim even dat onze vlucht beter verloopt dan de heenweg)
Marjon
Vrijdag ochtend om 7 uur vertrekken we weer naar nederland

Ik heb onze twee dagen in Las vegas nog aan het live verslag toe kunnen voegen. http://www.backtotheusa.web-log.nl/
Tot ziens allemaal in Nederland (en duim even dat onze vlucht beter verloopt dan de heenweg)
Marjon
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo Marjon,
:welcome: terug. Wat gaat het gauw voorbij he.
Ik zag je al weer op het forum verschijnen, vandaar. Ik zie ook met belangstelling uit naar het laatste stukje van je liveverslag (zelf heb ik het nog niet eens af.....
). Ik heb er de afgelopen weken bijzonder van genoten. Bedankt hiervoor. Je bent trouwens een echte volhouder hoor.
Sterkte met je jetlag!
Groetjes Marjan
P.S. Al jouw geposte berichtjes komen er dubbel in te staan. Ik heb ze inmiddels verwijderd. Heb je een idee waar dat aan ligt?
:welcome: terug. Wat gaat het gauw voorbij he.
Ik zag je al weer op het forum verschijnen, vandaar. Ik zie ook met belangstelling uit naar het laatste stukje van je liveverslag (zelf heb ik het nog niet eens af.....

Sterkte met je jetlag!
Groetjes Marjan
P.S. Al jouw geposte berichtjes komen er dubbel in te staan. Ik heb ze inmiddels verwijderd. Heb je een idee waar dat aan ligt?
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
We zijn inderdaad weer terug op Nederlandse bodem. Om half 9 vanochtend waren we thuis en ik ben nu ( 23.00 uur ) nog steeds niet naar bed geweest.
In het vliegtuig heb ik een (in Amerika gekochte) melatonine pil genomen van 3 mg en heb zowaar een paar uurtjes kunnen slapen. Ik probeer nu direct in het Nederlandse ritme te komen dus ga over een paar minuutjes naar bed.
De terugreis verliep op zich voorspoedig, alleen hadden we op de eerste vlucht 57 minuten vertraging, terwijl we maar een overstap van 1.13 uur hadden. Toch gehaald, knap hé!
Aangezien we twee I-pods, heel veel kleding, 3 paar sportschoenen en een laptop gekocht hadden in de VS, kneep ik hem wel een beetje bij de douane in Nederland. We hadden ons verhaaltje allevier al ingestudeerd, en hielden rekening met een fikse boete.
Tot onze niet geringe verbazing mochten we zo doorlopen, er werd zelfs niet eens naar ons gekeken.
Kijk dat is even mazzel hebben!
Marjon
In het vliegtuig heb ik een (in Amerika gekochte) melatonine pil genomen van 3 mg en heb zowaar een paar uurtjes kunnen slapen. Ik probeer nu direct in het Nederlandse ritme te komen dus ga over een paar minuutjes naar bed.
De terugreis verliep op zich voorspoedig, alleen hadden we op de eerste vlucht 57 minuten vertraging, terwijl we maar een overstap van 1.13 uur hadden. Toch gehaald, knap hé!
Aangezien we twee I-pods, heel veel kleding, 3 paar sportschoenen en een laptop gekocht hadden in de VS, kneep ik hem wel een beetje bij de douane in Nederland. We hadden ons verhaaltje allevier al ingestudeerd, en hielden rekening met een fikse boete.
Tot onze niet geringe verbazing mochten we zo doorlopen, er werd zelfs niet eens naar ons gekeken.
Kijk dat is even mazzel hebben!
Marjon
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1529 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne