Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vanuit Nederland huurauto betalen?
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Vanuit Nederland huurauto betalen?
Toch een gekeken, en ik huur via usareisen toch nog steeds dezelfde auto voor 100 euro minder dan rechtstreeks bij Dollar zelf, toch de moeite.
-
- Amerika-newbie
Hoi allemaal,
bedankt weer!
Ik denk dat de reden dat onze auto relatief wat duurder is, is dat we hem op een andere locatie inleveren dan huren. Als ik met dezelfde data en locaties zoek op die 'Gold-aanbieding' link, betaal ik voor het Masterpakket toch ook nog 825,- euro.
Wat wel scheelt is dat ik dan vooruit kan betalen, een volle tank meekrijg en daar naar de zelfservicebalie kan. Dus dat is misschien wel de moeite waard.
Ook op alamo.nl ga ik nog eens kijken. Bedankt voor de tips dus!
Groetjes, Rinske
bedankt weer!
Ik denk dat de reden dat onze auto relatief wat duurder is, is dat we hem op een andere locatie inleveren dan huren. Als ik met dezelfde data en locaties zoek op die 'Gold-aanbieding' link, betaal ik voor het Masterpakket toch ook nog 825,- euro.
Wat wel scheelt is dat ik dan vooruit kan betalen, een volle tank meekrijg en daar naar de zelfservicebalie kan. Dus dat is misschien wel de moeite waard.
Ook op alamo.nl ga ik nog eens kijken. Bedankt voor de tips dus!
Groetjes, Rinske
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Misschien is het dan nog wel handig om erbij te zetten dat er in het Masterpakket geen extra bestuurder inzit. Daar moet je dan nog apart voor betalen als je dat nodig hebt.SeeQ schreef: Master Pakket is t meest volledige pakket, je bent dan verzekerd voor alles (behalve road assistance) + de tankvulling is al betaald.
Wat Mickey99 zegt kan waar zijn, maar in Californië is de 2e bestuurder sowieso gratis. Ongeacht welk pakket je neemt.
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Hockey, wij gaan komende vakantie naar Florida en daar is de 2e bestuurder niet gratis.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wat Sonja (mickey99) zegt klopt, ik had gekeken voor 12 dagen Florida in december, maar er kwam nog maar liefst $ 119,88 ex.tax bij voor een extra bestuurder, en zo is de prijs aanzienlijk hoger dan bij anderen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht