Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2013 Slow Chat
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Re: DV-2013 Slow Chat
Hoger beroep voor de eerste groep DV2012 winnaars is afgewezen......
Ex-winnaar DV2012
-
- Amerika-expert
Wat jammer......
Bedankt voor het geven van de update Icarua!
Bedankt voor het geven van de update Icarua!
Erg sneu inderdaad! De aanhouder wint (hopelijk) dus stug volhouden! 

- TerlinguaCreek
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Nu ruim 3 maanden verder... is er nog steeds zoveel onduidelijkheid of is er dit jaar echt maar één winnaar op dit forum?TerlinguaCreek schreef:We zijn een week verder en nog steeds maar één winnaar op dit forum?
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die ene winnaar die we hadden, vbreugel, lijkt er precies niet erg gelukkig mee te zijn? Tenminste, na 1 mei niet meer hier geweest, geen reacties van die persoon op het persoonlijke felicitatietopic,... 
(maar van Inge en Centrino horen we ook niks meer, terwijl die nu toch al volop in de startblokken zouden moeten staan?)
De klad zit er in...

(maar van Inge en Centrino horen we ook niks meer, terwijl die nu toch al volop in de startblokken zouden moeten staan?)
De klad zit er in...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Jammer hoor! Ik ben heel benieuwd hoe het er in oktober aan toe gaat op het forum.
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
als ik zou winnen, zouden jullie zeggen, nu weten we het wel hoor... 

If you can dream it...

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Oktober komt steeds dichter bij... 

- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
@Kastelke: nu je het zegt... We hebben inderdaad opmerkelijk lang niets meer van Inge gehoord. En dat terwijl ze zo actief was. Dat ze misschien niet zijn gegaan lijkt me niet de reden. Zij maakte op mij bij uitstek de indruk zich niet te generen voor een evt dergelijke beslissing.
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
wellicht te druk met de emigratie an sich?
Wellicht bezig met huisje boompje beestje aldaar en dat kost heel wat moeite....
Als je na een paar maanden niets gehoord hebt... dan mag je wel eens gaan afvragen hoe zou het nu zijn afgelopen?
Wellicht bezig met huisje boompje beestje aldaar en dat kost heel wat moeite....
Als je na een paar maanden niets gehoord hebt... dan mag je wel eens gaan afvragen hoe zou het nu zijn afgelopen?

If you can dream it...
Is gewoon een beetje het forum vergeten. Kan gebeuren, heeft niemand wel eens dat je een hele lang tijd niet op een website ben geweest?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ging Inge niet in augustus pas nog eens gaan? Ik weet dat ze alles zo lang mogelijk trachten te rekken... En neen hoor, ze zal ons zeker niet vergeten zijn. Waarschijnlijk heeft ze gewoon geen vragen meer. En als ze die wel heeft, dan zal ze wel terug komen.
Al hoop ik ook dat ze ons gewoon nog even komt vertellen hoe alles gaat. Hun emigratie is toch weer een totaal ander iets dan wat we hier standaard hebben.
Al hoop ik ook dat ze ons gewoon nog even komt vertellen hoe alles gaat. Hun emigratie is toch weer een totaal ander iets dan wat we hier standaard hebben.
Elke
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik wil niet te veel voor Inge spreken, maar dit haal ik uit haar topic;
Dus wellicht zitten ze nu in wat rustiger vaarwater en treffen voorbereidingen om hun GC te activeren. Ik denk dat ze ons vast zal verblijden met een update als die er is
en ook ditinge67 schreef:Ik heb net onze reis geboekt: 9 t.e.m. 18 september naar LA
inge67 schreef:Voorlopig gaan we enkel onze greencard activeren. Oversteek is gepland voor 2013
Dus wellicht zitten ze nu in wat rustiger vaarwater en treffen voorbereidingen om hun GC te activeren. Ik denk dat ze ons vast zal verblijden met een update als die er is

- Daniel82
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Ik kom ook weer eens langs waaien. Dit jaar gaan wij naar Thailand op vakantie, even iets rustiger voor de portemonnee zoeken
.
Wanneer de 2e ronde komt van de DV-2013 zitten wij dus in Thailand en alle info gaat mee om het vanaf daar te checken
.
Mijn trip naar NOLA wat geweldig, veel gezien en gedaan en ja die "Hand Grenade" sloeg in als een bom
Er is een heel klein lichtpuntje dat we samen terug gaan naar NOLA, als we gaan gaan we naar de Super ball en er direct achter aan Mardi Gras.
Alle DV-2013 wens ik alvast succes voor Oktober

Wanneer de 2e ronde komt van de DV-2013 zitten wij dus in Thailand en alle info gaat mee om het vanaf daar te checken

Mijn trip naar NOLA wat geweldig, veel gezien en gedaan en ja die "Hand Grenade" sloeg in als een bom

Er is een heel klein lichtpuntje dat we samen terug gaan naar NOLA, als we gaan gaan we naar de Super ball en er direct achter aan Mardi Gras.
Alle DV-2013 wens ik alvast succes voor Oktober

Zie http://www.daanski.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor verslagen van onze roadtrip (Orlando - New York, New York - Chicago) en andere verslagen ;-).
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb geen idee waar jij het over hebt, met 'NOLA'. Als ik dat google, dan zijn de eerste 3 hits sites die verwijzen naar New Orleans (al kan ik daar het woord 'nola' niet terugvinden), en de volgende verwijst naar Nola in Palo Alto (CA)?
Elke
- coukie
- Amerikafan
- Partner van: Erwin
Ik denk dat het over new Orleans gaat
en wie zegt dat er in October een 2e ronde komt ? Dvv 2014 gaat van start op 2 October.........

Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
-
- Amerika-expert
Het betekent New Orleans, Louisiana
NO dus voor New Orleans en LA voor Louisiana
NO dus voor New Orleans en LA voor Louisiana
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Weeral wat bijgeleerd! Dank je wel! 

Elke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht