liliane schreef:Ik hoop maar dat Houstonwehaveaproblem een beetje prettig heeft kunnen reizen vandaag, nu ze éindelijk haar jongens mee naar huis mocht nemen.
Liliane
Hoi Liliane (en de rest),
Ja, ik ben dus op de bewuste donderdag van Amsterdam naar Houston gevlogen met een tussenlanding op Newark. Mocht ik eindelijk na ongeveer 9 maanden rechtszaken mijn kinderen mee naar huis nemen, krijg je dit nog

.
Toen ik 's morgens vertrok hoorde ik wel van de berichten. Toch had ik het idee dat er op Schiphol niet veel van te merken was. Nou vertrok ik vanaf hal 3 en ik dacht dat BA in hal 1 zit, dus daar zou het mee te maken kunnen hebben.
Pas met het landen in Newark werd duidelijk wat dit grapje weer voor consequenties had overal. Wij zouden eigenlijk naar terminal C moeten, maar vanwege veiligheidstoestanden gingen we naar een gate in terminal D. Dit betekende dat mijn bagage niet even doorgesluisd kon worden en ik dus met 5 zware koffers, 3 stuks handbagage en 2 kinderen helemaal naar terminal C moest lopen. Gelukkig was de oudste sterk genoeg om ook een karretje te duwen anders had ik echt een probleem gehad. In terminal C moest ik mijn koffers weer kwijt en dit duurde ook een tijd omdat niemand wist waar ik die moest afgeven. Even later opnieuw door de poortjes. Aan elk paaltje in de rij hingen A4'tjes met daarop geschreven wat je allemaal niet mee mocht nemen in je handbagage. Ik had nog een fles rioja in mijn handbagage zitten en ik dacht dat dat wel kon omdat die helemaal afgesloten zat, maar ook die moest worden ingeleverd of in de normale bagage. Met het risico dat die fles in de nomale bagage kapot zou gaan heb ik hem maar achtergelaten. Wijn uit kleding zien te krijgen is wat duurder dan de nog geen 3 euro die ik voor die wijn had betaald.
Eenmaal weer aan boord van het vliegtuig naar Houston bleek dat er ook nog een grote onweersbui boven de luchthaven hing, waardoor alle vertrekken werden opgeschort. We vertrokken 2 uur te laat en waren uiteindelijk pas om half 12 's avonds in Houston.
Maarrrrrr...ik ben er, mijn kinderen zijn er, we zijn veilig gevlogen en geland en dat is het belangrijkste! Zijn er verder nog mensen hier die 10 augustus zijn gevlogen en die ook last hebben gehad van de toestanden op de luchthavens?