Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Peter en Nikki: Los Angeles - Los Angeles 3 weken.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Peter en Nikki
Amerika-ontdekker

Reis Peter en Nikki: Los Angeles - Los Angeles 3 weken.

Bericht door Peter en Nikki »

Hallo allemaal,

Wij gaan over een kleine 3 weken richting Amerika.
We zijn nu druk bezig met de planning, we willen ons niet te veel vast leggen maar toch een soort van route hebben.
Wij vroegen ons af wat jullie van deze route vinden zoals hieronder aangegeven. Wij denken dat dit op deze manier haalbaar is.
Wij hebben vanaf de eerste dag tot de laatste dag een auto gehuurd. En tot nu toe alleen voor de eerste dag een hotel geboekt.

1
Zaterdag 28-7
-Vertrek Amsterdam: 11:40
Aankomst Londen (term 5): 12:00
Vlucht: 431
- Vertrek Londen (term 1): 16:15
Aankomst Los Angeles: 19:45
Vlucht: 1

Hilton Hotel in LA besproken

Zondag 29-7
Los Angeles:
- Walk of Fame
- Hollywood Sign
-
- Rodeo Drive
- Venice Beach
Hotel nog in LA?
Km: ?

Maandag 30-7
Van LA naar Calico Ghost Town, via de Route 66
rijden tot Havasu City
Wanneer we een hotel onderweg tegenkomen deze evt pakken en Havasu City weglaten.
166 + 298= 464 km
7 uur

Dinsdag 31-7
Richting de Grand Canyon:
-met een Helikopter
- verschillende uitzichtpunten
Hier een hotel zoeken
374 km
4:02 uur

Woensdag 1-8
Zoeken naar de Navajo indianen reservaten onderweg van Grand Canyon naar Page.
223 km
2:49 uur

Donderdag 2-8
Van Page naar National Parc Zion.
Een hotel zoeken na parc Zion richting de Hooverdam?
185 km
2:17 uur

Vrijdag 3-8
Parc Zion
(afstand is tussen Parc Zion en de Hooverdam)
312 km
3:33 uur

Zaterdag 4-8
Hooverdam?

Zondag 5-8
Hotel bij Hooverdam?
Aankomen in Las Vegas begin middag?
(afstand tussen hooverdam en las Vegas)
55 km
45 min

Maandag 6-8
Las Vegas 1: vastzetten
-
Dinsdag 7-8
Las Vegas 2: vastzetten

Woensdag 8-8
Vertrekken uit Las Vegas richting Dead Valley Junction
186 km
1:54 uur

Donderdag 9-8
Dead Valley naar mammoth Lakes
378 km
4:11 min

Vrijdag 10-8

Zaterdag 11-8
Yosemite Parc: fietstocht

Zondag 12-8
Yosemite Parc

Maandag 13-8
Begin van de middag aankomst in San Francisco
- Fietstocht over de Golden Gate Bridge
- Chinatown

Dinsdag 14-8
San Francisco
Ochtend:
- Alcatraz
- Trammetjes

Overnachten nog in SF of verder rijden?

Woensdag 15-8
San Francisco? Dagje extra kust?

Donderdag 16-8
Kunstenaarsdorpje Carmel en Monterey

Vrijdag 17-8
-Santa Maria, Santa Barbara, Malibu, Santa Monica

Zaterdag 18-8
- Vertrek Los Angeles (term 2): 16:45 uur
Aankomst Londen (term 1): 11:15 uur
Vlucht: 2
LA- Lond: 10:30 uur

Zondag 19-8
- Vertrek Londen (term 5): 13:15 uur
Aankomt Amsterdam: 15:35
Vlucht: 438
Lond- A’dam: 1:20 uur

Is deze route haalbaar?

Groeten Peter en Nikki
thijsvgils
Amerika-ontdekker

Re: Reis Peter en Nikki: Los Angeles - Los Angeles 3 weken.

Bericht door thijsvgils »

Hoi Peter en Nikki,

Dat is ongeveer dezelfde route als die wij gaan maken!:)

http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 36&t=42805

Ik denk dat jullie een iets relaxter schema hebben omdat wij 18 dagen gaan, en ongeveer hetzelfde gaan doen... :thumbup:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Opzich is de route goed te doen, maar ik zou toch heel snel overnachtingen in de grand canyon, zion en yosemite gaan boeken, maar ik vrees dat je in de parken al niet veel keus meer hebt. Ik hoop dat ik het goed lees, want je kunt beter je van en naar route per dag uitschrijven dan zo uitgebreid als jij doet, maar ik zie nog vaak hooverdam voorbij komen. Pak de hooverdam als dag(deel) tochtje mee vanuit Las Vegas. Bij Page ligt de Glen Canyon dam. Misschien net iets minder bekend en niets iets minder imposant, maar qua ligging veel mooier dan de hoover dam.

Lake havasu city ligt niet echt op de route van route66. Het beste kun je richting needles rijden en vanaf daar route66 via oatman naar Kingman pakken en daar een overnachtingsplek zoeken.

Succes met plannen
Peter en Nikki
Amerika-ontdekker

Bedankt voor de reacties!

We waren inderdaad van plan om de hooverdam in een dagdeel te doen, maar misschien is dan de Glan Canyon een beter idee. We zijn aan het kijken voor de hotels in Las Vegas en daarom was het nog niet duidelijk wanneer we langs de dam komen. Het verschilt namelijk qua prijzen erg veel doordeweeks of in het weekend!
Een goed idee om nu te gaan kijken voor hotels in de parken.
Is het mogelijk om ergens bij Dead Valley een hotel te pakken of is het aan te raden om dan meteen naar Yosemite parc of iets te rijden?
thefreeze
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door thefreeze »

Op zich is de route van Las Vegas naar Mammoth lakes prima te doen in 1 dag, maar dat hangt sterk af van je persoonlijke voorkeur. Als je dat in 1 dag doet dan heb je weinig tijd in Death Valley en kom je hooguit toe aan hier en daar even uitstappen en een kwartiertje rondkijken en foto's maken. Persoonlijke keuze dus (maar je kan zo wel een dag winnen).

Lake Havasu is op zich wel een herinnering die je niet snel vergeet want het is er bloed en bloedheet (deze week ver boven de 40 graden en 's nachts 35 graden!), verder niet veel te beleven. Wij zijn in 2008 vanuit LA via Joshua Tree National Park naar Lake Havasu gereden en de dag erna door naar de Grand Canyon, was prima te doen. Hier is onze route van 2008: http://www.thefreeze.nl/usa2008/
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ik ben geen spelling-freak, maar deze stoort me wel. De Amerikanen schrijven Park met een 'k' en niet met een 'c'. :wink:

Ik zie nogal wat aparte dingen in jullie route, maar dat zou ook kunnen komen door de manier van opschrijven, waardoor ik het overzicht een beetje kwijtraak.

-De tweede overnachting in LA heb je niet geboekt. Het lijkt mij niet heel prettig om naar een nieuw hotel te gaan zoeken. Waarom niet gelijk 2 nachten in hetzelfde hotel geboekt?
-De eerste rijdag, richting de Grand Canyon, kun je ook in 1 dag doen. Is er een reden om naar Havasu te willen?
- Na Page en Zion maak je een wat vreemde kronkel door naar de Hooverdam te rijden. Sowieso heb je te weinig tijd in Zion NP als je er alleen maar doorheen rijdt, zelfs als je niet helemaal naar de Hooverdam maar naar Vegas zou rijden. Gezien de tijd die jullie hebben zou ik je aanraden zeker 2 nachten in Zion NP (oftwel, het nabijgelegen Springdale) te verblijven. Maakt de route relaxter en je hebt 1,5 dag om het park te verkennen. Hooverdam zou ik skippen.
- Wat bedoel je precies met 'zoeken naar Indianen reservaten onderweg naar Page'? Wat wil je precies bezoeken?
- Death Valley Junction is een kruising van wegen met een paar huizen, niet echt een bestemming. Er zijn een aantal plekken waar je kunt overnachten in Death Valley NP. Zie hier voor meer info: http://www.nps.gov/deva/index.htm
- Op de hierboven genoemde website kun je ook veel informatie vinden over Yosemite National Park. O.a. welke hikes er zijn en op welke plekken de shuttlebus rijdt. Ook kun je hier overnachtingen boeken in de vallei. Ik vrees dat je daarvoor al te laat bent, maar als iemand net geannuleerd heeft heb je misschien nog geluk! Anders zul je een overnachting buiten het park moeten zoeken en dat zou je, helaas, zo'n 3 uur extra reistijd per dag kunnen kosten om van en naar de vallei te rijden.
- Voor je rust zou ik je adviseren ook de 2e overnachting in San Francisco door te brengen. Bovendien een heerlijke stad!
- Je route na SF wordt wat rommelig. Het eerste deel, naar Monterey/Carmel is een ritje van +/- 1,5 uur. Terwijl de volgende rit, naar LA, ongeveer 7 uur in beslag neemt, zonder tussenstops. Was je van plan de kustroute, via Big Sur te rijden? Voor het laatste traject, van SF naar LA zou ik het volgende adviseren:

San Francisco - Cambria, via Big Sur (dit is de mooie kustroute). Je kunt onderweg op diverse plekken stoppen om te genieten van de uitzichten. Cambria heeft prachtige stranden waar je nog van de zonsondergang kunt genieten. Er zijn genoeg kleine motelletjes in het dorp zelf (ietsje meer landinwaarts) en wat duurdere hotels aan de kust.
Cambria - Los Angeles, via Santa Barbara (zeker de moeite waar om even een stop te maken, de pier op te lopen en te lunchen/winkelen in de hoofdstraat).

Ik denk dat als je je route opnieuw opschrijft op een 'van-naar' manier dat je ziet dat je dagen overhoudt. Dan kun je misschien een extra dagje LA doen aan het einde.
Peter en Nikki
Amerika-ontdekker

Hallo,

Bedankt voor de reactie voor de duidelijkheid zal ik hieronder nog even de route van en naar schrijven. We hebben al het een ander verandert dus dat pas ik hieronder gelijk aan.

Dag 1 28/7 19:45 aankomst los angeles
Dag 2 29/7 Los angeles
Dag 3 30/7 Los angeles
Dag 4 31/7 Los angeles naar calico naar lake havasu city
Dag 5 01/8 Havasu City naar Grand Canyon
Dag 6 02/8 Grand Canyon naar Page
Dag 7 03/8 Page: glen canyon dam
Dag 8 04/8 Page naar Zion
Dag 9 05/8 Zion
Dag 10 06/8 Zion naar las Vegas
Dag 11 07/8 Las vegas; Hooverdam
Dag 12 08/8 Las Vegas
Dag 13 09/8 Las Vegas naar Death Valley
Dag 14 10/8 Death Valley naar mammoth Lakes
Dag 15 11/8 Yosemite park
Dag 16 12/8 Yosemite park naar San fransico
Dag 17 13/8 San fransico
Dag 18 14/8 San fransico
Dag 19 t/m 22 langs de kust terug naar los angeles waar we op 18-8 weer terug vliegen naar nederland.

Ik hoop dat het nu wat overzichtelijker is :)

@ RiverCola;
* Wij hadden begrepen dat hotels aanbieden om een nacht langer te blijven voor een goedkopere prijs, Dus wij hebben 1 nacht geboekt en willen dat in Las vegas en San Fransico ook doen omdat je waarschijnlijk een nachtje bij kan boeken.
* Page en zion hadden we ook begrepen dat het wat apart was en hebbben dat een beetje aangepast.
* We hebben nog geen hotels in de parken geboekt, omdat we vrij willen zijn. Alleen kwamen we er ook al achter dat alles vrijwel vol zit en we moeten dit snel regelen
* We willen een extra nacht in SF doorbrengen en anders rijden we naar de kust
* De laatste dagen zien we wel waar we uit komen, we willen route 1 pakken en de kustlijn volgen, hebben hier ook 4 dagen te tijd voor, we denken dat dit wel genoeg moet zijn.

Groeten Peter en Nikki
gunterke
Amerika-newbie

Bericht door gunterke »

Peter en Nikki schreef:Hallo allemaal,

Wij gaan over een kleine 3 weken richting Amerika.
We zijn nu druk bezig met de planning, we willen ons niet te veel vast leggen maar toch een soort van route hebben.
Wij vroegen ons af wat jullie van deze route vinden zoals hieronder aangegeven. Wij denken dat dit op deze manier haalbaar is.
Wij hebben vanaf de eerste dag tot de laatste dag een auto gehuurd. En tot nu toe alleen voor de eerste dag een hotel geboekt.

1
Zaterdag 28-7
-Vertrek Amsterdam: 11:40
Aankomst Londen (term 5): 12:00
Vlucht: 431
- Vertrek Londen (term 1): 16:15
Aankomst Los Angeles: 19:45
Vlucht: 1

Hilton Hotel in LA besproken

Zondag 29-7
Los Angeles:
- Walk of Fame
- Hollywood Sign
-
- Rodeo Drive
- Venice Beach

in hollywood kan je naast het chinese theater een 44$ ticket kopen, je rijd dan mee met een busje (mooie rit van 2u) van 12 personen langs alle villa's van de sterren in hollywood, je ziet de hollywood sign, rodeo drive en met dat ticket kan je ook nog eens gratis naar madame tusseau.

venice beach ligt zeker 40km van hollywood, echte aanrader om overdag heen te gaan en net daarnaast is santa monica en haar santa monica pier, moet je gezien hebben.

Hotel nog in LA?
Km: ? ik zat ik hotel hancienda aan het vleigveld en vandaaruit overal met de wagen naartoe, LA is te groot om de bus of taxi te nemen voor wat jullie willen doen

Maandag 30-7
Van LA naar Calico Ghost Town, via de Route 66
rijden tot Havasu City
Wanneer we een hotel onderweg tegenkomen deze evt pakken en Havasu City weglaten.
166 + 298= 464 km
7 uur

Dinsdag 31-7
Richting de Grand Canyon:
-met een Helikopter
- verschillende uitzichtpunten
Hier een hotel zoeken
374 km
4:02 uur

Woensdag 1-8
Zoeken naar de Navajo indianen reservaten onderweg van Grand Canyon naar Page.
223 km
2:49 uur

Donderdag 2-8
Van Page naar National Parc Zion.
Een hotel zoeken na parc Zion richting de Hooverdam?
185 km
2:17 uur

Vrijdag 3-8
Parc Zion
(afstand is tussen Parc Zion en de Hooverdam)
312 km
3:33 uur

Zaterdag 4-8
Hooverdam?
er zijn geen hotels daar, hooverdam heb je op een uurtje wel gezien !Zondag 5-8
Hotel bij Hooverdam?
Aankomen in Las Vegas begin middag?
(afstand tussen hooverdam en las Vegas) 1u rijden
55 km
45 min

Maandag 6-8
Las Vegas 1: vastzetten
-
Dinsdag 7-8
Las Vegas 2: vastzetten

Woensdag 8-8
Vertrekken uit Las Vegas richting Dead Valley Junction
186 km
1:54 uur

Donderdag 9-8
Dead Valley naar mammoth Lakes
378 km
4:11 min

Vrijdag 10-8

Zaterdag 11-8
Yosemite Parc: fietstocht

Zondag 12-8
Yosemite Parc

Maandag 13-8
Begin van de middag aankomst in San Francisco
- Fietstocht over de Golden Gate Bridge
- Chinatown

Dinsdag 14-8
San Francisco
Ochtend:
- Alcatraz (ticket online al boeken, is daar altijd al de eerst volgende 7 dagen uitverkocht
- Trammetjes
pier 39 is the place to be !!!
Overnachten nog in SF of verder rijden?

Woensdag 15-8
San Francisco? Dagje extra kust?

Donderdag 16-8
Kunstenaarsdorpje Carmel en Monterey

Vrijdag 17-8
-Santa Maria, Santa Barbara, Malibu, Santa Monica

Zaterdag 18-8
- Vertrek Los Angeles (term 2): 16:45 uur
Aankomst Londen (term 1): 11:15 uur
Vlucht: 2
LA- Lond: 10:30 uur

Zondag 19-8
- Vertrek Londen (term 5): 13:15 uur
Aankomt Amsterdam: 15:35
Vlucht: 438
Lond- A’dam: 1:20 uur

Is deze route haalbaar?

Groeten Peter en Nikki
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik mis Bryce in julie planning, daar zou ik toch wel een dag Las Vegas voor op willen offeren. Of een dag minder Page.
Peter en Nikki schreef:Dag 14 10/8 Death Valley naar mammoth Lakes
Dag 15 11/8 Yosemite park
Dag 16 12/8 Yosemite park naar San fransico
Dag 17 13/8 San fransico
Als je dit duidelijker uitschrijft zie je dat er maar 1 dag voor Yosemite is want dag 15 is deels een rijdag en dag 16 grotendeels ook. Als het je niet trekt, prima, maar bedenk wel dat het een enorm groot park is met erg veel bezienswaardigheden en activiteiten. In je eerste opzet had je er meer tijd voor uitgetrokken.

Ik heb nog nooit gehoord van de mogelijkheid om goedkoper een tweede nacht bij te boeken. Niemand heeft ons ooit aangeboden om nog een nacht langer te laten blijven tegen een lagere prijs. Ik zou er niet op rekenen, je zit er in het hoogseizoen. Kijk regelmatig of er iets vrij is/komt in de parken.

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 10 jul 2012, 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Peter en Nikki schreef:
@ RiverCola;
* Wij hadden begrepen dat hotels aanbieden om een nacht langer te blijven voor een goedkopere prijs, Dus wij hebben 1 nacht geboekt en willen dat in Las vegas en San Fransico ook doen omdat je waarschijnlijk een nachtje bij kan boeken. Hmm, ook ik heb daar nog nooit van gehoord...
* Page en zion hadden we ook begrepen dat het wat apart was en hebbben dat een beetje aangepast. Je kunt ook overwegen om maar 1 dag in Page te blijven en door te rijden naar Bryce NP. De Glen Canyon Dam bezoek je dan gewoon zodra je 's ochtends Page uit rijdt.
* We hebben nog geen hotels in de parken geboekt, omdat we vrij willen zijn. Alleen kwamen we er ook al achter dat alles vrijwel vol zit en we moeten dit snel regelen
* We willen een extra nacht in SF doorbrengen en anders rijden we naar de kust
* De laatste dagen zien we wel waar we uit komen, we willen route 1 pakken en de kustlijn volgen, hebben hier ook 4 dagen te tijd voor, we denken dat dit wel genoeg moet zijn. 4 Dagen lijkt me wat veel. Wij reden de route andersom en kwamen, met een tussenstop in Santa Barbara om een uur of 4 in Cambria aan. We vertrokken pas laat in de ochtend uit LA. De volgende dag reden we de kustroute naar het noorden, stopten voor ontbijt ergens onderweg, maakten een wandeling in Julia Pfeiffer Burns, maakten een stop in Monterey, vervolgens in Santa Cruz en kwamen toen rond een uur of 5 in SF aan. Het is echt niet zo'n lange rit. Maar je zou natuurlijk ervoor kunnen kiezen om gewoon echt een dagje strand eraan te plakken. Dat zou je kunnen doen in Cambria, Morro Bay, Pismo Beach of, wat verder op de route, Santa Barbara.
Peter en Nikki
Amerika-ontdekker

Hallo,

Na veel lezen en op site's kijken, heb ik toch nog een paar vraagjes. (op den duur zie je door de bomen het bos niet meer :))

* Omdat we nog geen hotel's hebben geboekt in de nataionale parken en deze ook vrij duur zijn, vroegen wij ons af welke hotels aan te raden zijn tussen Death Valley en Yosemite en de hotels rond Grand Canyon, zion en bryce Canyon?
* Wij weten eigenlijk niet zo goed wat beste route is om Grand canyon, Page, Zion en bryce te doen en hoeveel dagen je hiervoor uit moet trekken. we zijn niet echt wandelaars.
* Als ik het goed heb begrepen is death valley meer iets om doorheen te rijden en af en toe uit te stappen om iets te zien. Wij zijn dan ook van plan om in 1 dag door death valley te rijden vanuit Las Vegas richting Yosemite en dan tussen deze twee parken te overnachten.
* We hebben nu 3 of 4 nachten (wat is aan te raden) geplant in yosemite park, om sequoia, kings canyon en lak tahoe te bezoeken is dit reeel? Is het dan ook mogelijk om buiten het park een hotel te zoek of moet je dan te veel rijden?

Alvast bedankt
Groeten,
Peter en Nikki
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Uhm....ik geloof dat ik je post niet helemaal begrijp...

De route Grand Canyon-Page-evt Bryce-Zion had je toch al uitgeschreven?

En Yosemite gebruiken als uitvalsbasis voor bezoeken aan Lake Tahoe en Kings Canyon? Ik zou, als ik jou was, je hele route eens uit gaan zetten in google maps, dan zie je de afstanden en de rijtijden en zul je zien dat dat laatste niet mogelijk is.
Peter en Nikki
Amerika-ontdekker

@ colariver,
Lees net even de post terug en het is misschien niet helemaal duidelijk. Zal het even uit schrijven.
Ik vroeg me af of de route die we nu hebben een beetje klopt. Blijf aan passen omdat we elke keer iets nieuw tegen komen wat we ook willen zien :)

dag 4 kingman- grand canyon
dag 5 Grand Canyon
dag 6 Grand Canyon - page (glen canyon dam) - zion
Dag 7 Zion
Dag 8 Zion - Bryce Canyon
Dag 9 Bryce Canyon
Dag 10 Bryce canyon - las vegas
Dag 11 Las vegas (hooverdam)

Dag 13 Las Vegas Death Valley -sequoia
Dag 14 Sequoia
Dag 15 Sequoia- Yosemite (Mammoth Lakes)
Dag 16 Yosemite
Dag 17 Yosemite - lake tahoe
Dag 18 Lake tahoe - San Fransico

Nu vroeg ik mij dus af of het mogelijk is buiten de parken te overnachten omdat het vrij duur is in de parken zelf. Of moet je dan te veel heen en weer rijden.

Alvast bedankt :)
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je hebt nu nogal wat aanpassingen gedaan zo te zien. Ik zie niet zo snel waar je nu minder tijd hebt, maar je hebt nu meer tijd in de parken, wel wat lange rijdagen ertussen. Van Las Vegas naar Sequoia via DV vind ik erg ver. Naar Three Rviers, vlak voor de ingang van het park, is het al ruim 8 uur rijden, en dan heb je in DV nog niets bekeken. Twee nachten voor Bryce is niet nodig als je niet veel gaat wandelen. Je krijgt met 1 overnachting al een goed indruk. Qua route is het beter om eerst Bryce te doen en dan Zion.
Kijk voor overnachtingen eens op de beoordelingen op de AA site (link hierbovenaan). In Zion en Bryce is overnachten in het park inderdaad erg duur, en je hebt er prima mogelijkheden buiten de parken.
Voor Yosemite is een tent in Curry VIllage of Housekeeping de goedkoopste optie. Buiten het park wordt het al snel erg ver rijden. El Portal ligt wel gunstig maar is ook niet heel goedkoop dnek ik. Je kunt eens de Yosemite Bug proberen. Een lodge in de GC hoeft niet heel duur te zijn, maar jullie zijn natuurlijk wel erg laat om nog iets te vinden. Kijk eens op http://www.xanterra.com of er niet iets vrij komt.

Kijk eens in mijn 2006-verslag voor de route Lake tahoe - Yosemite - Sequoia en voor de route Las Vegas - Death valley - Yosemite. Om een idee te krijgen.

Marianne
Peter en Nikki
Amerika-ontdekker

bedankt voor de reactie,

Heb het een en ander aangepast.
* Ik heb bryce en zion omgedraaid.
* een extra reisdag om van Las vegas in sequoia te komen door death valley, doe daar nu twee nachten over.
* ik lake toahoe laten vallen om deze dag te composeren.

Omdat we alles graag willen zien, rijden we iets meer kilometers maar ik denk dat je niet op een paar honderd km moet kijken op zo'n reis.
Nu nog kijken voor hotels maar dat gaat vast goed komen.

groeten,
Peter en Nikki
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer