Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
LAX Alamo cabrio onder 25 jaar
LAX Alamo cabrio onder 25 jaar
In september wil ik samen met mijn vriendin naar de westkust, wij zijn beide onder de 25 jaar (24 en 22).
Nu wilden wij graag een cabrio huren, nu heb ik gemaild naar Alamo.com met de vraag wat de mogelijkheden voor ons zijn voor het huren van een cabrio (waarin ik ook nog vraag of het voor ons mogelijk is een Mustang convertible te huren, indien beschikbaar op LAX).
Ik kreeg een e-mail terug met het volgende antwoord:
Since you are both under the age of 25 you can only rent up to a full size car, you would not be able to rent a specialty vehicle.
Maar nu zie ik nergens op hun website staan wat een speciality vehicle is, zijn dit alle cabrio's? of alleen de Mustang? Moeten wij er dus vanuit gaan dat het waarschijnlijk een Sebring gaat worden?
Thanks!
Roy
Nu wilden wij graag een cabrio huren, nu heb ik gemaild naar Alamo.com met de vraag wat de mogelijkheden voor ons zijn voor het huren van een cabrio (waarin ik ook nog vraag of het voor ons mogelijk is een Mustang convertible te huren, indien beschikbaar op LAX).
Ik kreeg een e-mail terug met het volgende antwoord:
Since you are both under the age of 25 you can only rent up to a full size car, you would not be able to rent a specialty vehicle.
Maar nu zie ik nergens op hun website staan wat een speciality vehicle is, zijn dit alle cabrio's? of alleen de Mustang? Moeten wij er dus vanuit gaan dat het waarschijnlijk een Sebring gaat worden?
Thanks!
Roy
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: LAX Alamo cabrio onder 25 jaar
Dat er voor personen < 25 jaar andere voorwaarden gelden (toeslag) was mij bekend maar ik wist niet dat zij ook uitgesloten waren voor bepaalde modellen.
Zoals ik het antwoord van Alamo lees kunnen jullie tot een Full Size auto huren. Auto's worden verdeeld in verschillende categorieën, bijv. zoals hieronder:
- Economy/Subcompact
- Compact
- Mid size/Intermediate
- Full size
- Premium
- Luxury
- Convertible
- Compact SUV
- Mid size/Standard SUV
- Full size SUV
- Premium SUV
- Minivan
Zoals Alamo het aangeeft zouden jullie alles onder de Full size niet kunnen huren.
Heb je trouwens al eens gekeken bij usareisen.de of eautohuur? In de eerste plaats is het meestal veel goedkoper bij hen te huren dan rechtstreeks bij het verhuurbedrijf. Bovendien hebben zij vaak speciale afspraken gemaakt waardoor het zomaar zou kunnen dat je bij hen wel de gewenste auto kunt huren. Zou je even moeten bekijken op de betreffende websites.
Houd er oveigens rekening mee dat je nooit een specifiek merk/type huurt. Het is altijd gelijkwaardig. Enige uitzondering hierop is de Fun Collection van Hertz waarbij je wel specifiek een Ford Mustang (cabrio) kunt huren.
Roland
Zoals ik het antwoord van Alamo lees kunnen jullie tot een Full Size auto huren. Auto's worden verdeeld in verschillende categorieën, bijv. zoals hieronder:
- Economy/Subcompact
- Compact
- Mid size/Intermediate
- Full size
- Premium
- Luxury
- Convertible
- Compact SUV
- Mid size/Standard SUV
- Full size SUV
- Premium SUV
- Minivan
Zoals Alamo het aangeeft zouden jullie alles onder de Full size niet kunnen huren.
Heb je trouwens al eens gekeken bij usareisen.de of eautohuur? In de eerste plaats is het meestal veel goedkoper bij hen te huren dan rechtstreeks bij het verhuurbedrijf. Bovendien hebben zij vaak speciale afspraken gemaakt waardoor het zomaar zou kunnen dat je bij hen wel de gewenste auto kunt huren. Zou je even moeten bekijken op de betreffende websites.
Houd er oveigens rekening mee dat je nooit een specifiek merk/type huurt. Het is altijd gelijkwaardig. Enige uitzondering hierop is de Fun Collection van Hertz waarbij je wel specifiek een Ford Mustang (cabrio) kunt huren.
Roland
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Dat moet "boven" zijn.Coyote schreef:Zoals Alamo het aangeeft zouden jullie alles onder de Full size niet kunnen huren.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Tis maar hoe je het bekijkt.markro schreef:Dat moet "boven" zijn.

Ik refereer met 'onder' naar het lijstje dat ik opsomde...

Maar om verwarring te voorkomen. Zoals Alamo het verwoordt kunnen jullie kiezen uit:
- Economy/Subcompact
- Compact
- Mid size/Intermediate
- Full size
Roland
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Coyote schreef:Tis maar hoe je het bekijkt.markro schreef:Dat moet "boven" zijn.![]()
Ik refereer met 'onder' naar het lijstje dat ik opsomde...![]()
Maar om verwarring te voorkomen. Zoals Alamo het verwoordt kunnen jullie kiezen uit:
- Economy/Subcompact
- Compact
- Mid size/Intermediate
- Full size
Roland

- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Grappig Roland.Coyote schreef:Tis maar hoe je het bekijkt.markro schreef:Dat moet "boven" zijn.![]()
Ik refereer met 'onder' naar het lijstje dat ik opsomde...![]()
Jij bekijkt het, zoals jij het lijstje hebt opgeschreven en ik bekijk het als de hoogte van de categorieën waarin gehuurd kan worden.
Maar het is duidelijk nu.
Alvast dank voor jullie reacties.
Mijn vriendin is naar het reisburo geweest en daar willen wij een rondreis boeken van de Duitse maatschappij Dertour, via hen kunnen wij dan ook een cabrio huren bij alamo voor 820 euro volgens mij (heb de offerte niet bij me nu, kan een paar euro inzitten). Maar ik las op internet dus wisselde verhalen over autoverhuur aan <25.
Als ik kijk bij usareisen.de kom ik uit op 1.016 euro voor 16 dagen, een stuk duurder dus. Bij eautohuur geef ik aan dat ik 24 jaar ben, maar krijg ik volgens mij niet bij iedere auto de all-in prijzen te zien. De goedkoopste die ik daar vind waar duidelijk wordt aangegeven dat deze met <25 pakket is kost 909, maar het begint al bij 568 (volgens mij moet hier dus nog extra betaald worden voor <25, maar dat is niet geheel duidelijk, dus al gemaild naar eautohuur.nl voor uitleg).
Verder ben ik mij er bewust van dat ik niet een bepaald type kan huren bij Alamo, maar ik vroeg mij dus gewoon af of er geen restricties zijn voor <25, voor wat betreft type en klasse (wil toch wel graag de Mustang, dus als die er staat in LA, dan ga ik zeker voor de Mustang). Vind het ook raar dat ze het in de reactie hebben over de klasse 'speciality vehicle' terwijl de enige klasse die iets met special in de naam heeft de Speciality SUV is, en dat is een Hummer H3, daar heb ik helemaal geen interesse in.
Mijn vriendin is naar het reisburo geweest en daar willen wij een rondreis boeken van de Duitse maatschappij Dertour, via hen kunnen wij dan ook een cabrio huren bij alamo voor 820 euro volgens mij (heb de offerte niet bij me nu, kan een paar euro inzitten). Maar ik las op internet dus wisselde verhalen over autoverhuur aan <25.
Als ik kijk bij usareisen.de kom ik uit op 1.016 euro voor 16 dagen, een stuk duurder dus. Bij eautohuur geef ik aan dat ik 24 jaar ben, maar krijg ik volgens mij niet bij iedere auto de all-in prijzen te zien. De goedkoopste die ik daar vind waar duidelijk wordt aangegeven dat deze met <25 pakket is kost 909, maar het begint al bij 568 (volgens mij moet hier dus nog extra betaald worden voor <25, maar dat is niet geheel duidelijk, dus al gemaild naar eautohuur.nl voor uitleg).
Verder ben ik mij er bewust van dat ik niet een bepaald type kan huren bij Alamo, maar ik vroeg mij dus gewoon af of er geen restricties zijn voor <25, voor wat betreft type en klasse (wil toch wel graag de Mustang, dus als die er staat in LA, dan ga ik zeker voor de Mustang). Vind het ook raar dat ze het in de reactie hebben over de klasse 'speciality vehicle' terwijl de enige klasse die iets met special in de naam heeft de Speciality SUV is, en dat is een Hummer H3, daar heb ik helemaal geen interesse in.
Zojuist een nieuw antwoord gekregen van Alamo over de mogelijkheid tot het huren van een cabrio voor <25, ik kreeg het volgende antwoord:
Currently LAX allows young renters to rent convertibles, however the young driver fee will be about $35 per day.
Ziet er dus naar uit dat wel alle cabrio's verhuurd worden aan <25, alleen tegen een extra fee, deze was echter al bij het boeken via het reisburo inbegrepen.
Nu hopen op een Mustang
Currently LAX allows young renters to rent convertibles, however the young driver fee will be about $35 per day.
Ziet er dus naar uit dat wel alle cabrio's verhuurd worden aan <25, alleen tegen een extra fee, deze was echter al bij het boeken via het reisburo inbegrepen.
Nu hopen op een Mustang

Let wel op wanneer je bij een Amerikaanse maatschappij huurt (en dus niet via een Europese broker of de NL site) dat je goed rekening moet houden met de verzekeringen.
-
- Amerika-newbie
Mocht je via AVIS huren: op LAX hebben ze altijd (NEEL) veel mustang conv's staan. Tot nu toe kreeg ik 'm elke keer nog. Erg leuke auto inderdaad. Elke keer als het stoplicht op groen springt zie je je mede weggebruikers alleen nog maar in je achteruitkijkspiegel

- Color01
- Amerika-expert
weet je wel zeker dat je naar de goede stoplicht kijktportlandia schreef:Mocht je via AVIS huren: op LAX hebben ze altijd (NEEL) veel mustang conv's staan. Tot nu toe kreeg ik 'm elke keer nog. Erg leuke auto inderdaad. Elke keer als het stoplicht op groen springt zie je je mede weggebruikers alleen nog maar in je achteruitkijkspiegel![]()

Wie o wie huurt er in CA in September - als het nog behoorlijk warm kan zijn, een open auto ? leuk voor een dagje, maar persoonlijk kies ik voor airco !
Overigens, als je een auto met een versnellingsbak rijdt, en een beetje handig schakelt, zul je zo ongeveer iedere US auto met automaat achter je laten bij stoplichten, daar hoef je geen Mustang voor te huren.
Overigens, als je een auto met een versnellingsbak rijdt, en een beetje handig schakelt, zul je zo ongeveer iedere US auto met automaat achter je laten bij stoplichten, daar hoef je geen Mustang voor te huren.
Laatst gewijzigd door USInsider op 18 jul 2012, 02:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik geloof niet dat Alamo op LAX Mustangs in het assortiment heeft. Ze zijn daar nogal gehecht aan hun Chrysler Sebrings, helaas. We hebben er in 2010 een aantal keer een auto gehuurd toen we langere tijd in L.A. verbleven. Sowieso maar weinig Ford bij Alamo. Als je 100% zeker wil zijn van een Mustang cabrio, moet je uit de Fun Collectie van Hertz huren, maar of dat als <25 jarige kan, zonder failliet te gaan, weet ik niet. Je mag bij Alamo op LAX wel zelf je auto uit de rij van jouw 'klasse' kiezen overigens.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1248 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA
-
- 17 Reacties