Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Winteraanbiedingen connections.be

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Remski
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Winteraanbiedingen connections.be

Bericht door Remski »

Heb vorige week 3 retourtjes Brussel - Atlanta geboekt. Heen op 1 januari, terug op 15 januari. Kosten: 274 euro pp :)
Dat is wel wat anders dan de 793 euro die ik afgelopen zomer voor een retourtje Dusseldorf - Los Angeles moest neertellen!
Reizen 2015: Krakau, Sevilla, Israël, Jordanië, Oekraïne, Moldavië, Kazachstan, Kirgizië en Boedapest
Reizen 2016: Cuba, Bulgarije, Macedonië, Londen
Reizen 2017: München, Salzburgerland, Londen, Libanon
Reizen 2018: Barcelona, Sri Lanka, Madrid, VS (NO)
fieke85
Amerikafan

Bericht door fieke85 »

Dit is wel een oud topic, maar zou connections ook dit jaar al vanaf midden augustus zo'n scherpe prijzen kunnen aanbieden?
In andere topics las ik dat hun acties vaak in november of begin januari zijn.
Weet iemand hier toevallig meer over?
Afbeelding

http://bartensofie.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Meestal doen ze een één in november en eentje in januari, ja. :-) Soms zijn er tussendoor wel aanbiedingen, maar vaak is dit maar voor bepaalde bestemmingen.

Voor wanneer en naar waar zoek je een vlucht misschien? Augustus is denk ik nog te vroeg voor het hoogseizoen van volgend jaar.
fieke85
Amerikafan

Bericht door fieke85 »

Bedankt voor je snelle reactie!

We gaan volgend jaar in mei-juni (vanaf Brussel). Wellicht heen naar LA en terug vanaf Salt Lake City.
Ik denk dat we misschien het beste al na de zomer al kunnen uitkijken voor goedkope tickets :-).
Afbeelding

http://bartensofie.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Waarschijnlijk zullen de betere deals pas in november verschijnen. Of zelfs januari. Wij hebben de laatste 3 jaar altijd in januari geboekt. 2 keer voor een reis in juni, 1 keer voor augustus. Dat komt dus wel in orde. :-)
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Fieke, je kan je ook inschrijven voor hun nieuwsbrief. Je krijgt dan een mailtje als er 'bigdeals' zijn, zoals zij hun aanbiedingen noemen. Ook via SMS kan je melding krijgen van hun nieuwsbrief.

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
LeenG
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LeenG »

ik hoop het! want ik vind nu geen vluchten naar NY voor onder de 5-600 € en dat vind ik teveel.
Nu ja, het ligt ook nog niet vast of we gaan dus ik heb wel tijd om te wachten op betere prijzen :thumbup:
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

ik heb connections gecontacteerd (voor onze reis van april volgend jaar) en ze zeiden zelf spontaan dat ik zeker moest wachten tot eind augustus op hun promoties, ze komen dus zeker die promoties!
fieke85
Amerikafan

Bericht door fieke85 »

Ik heb me meteen aangemeld voor hun nieuwsbrief! Bedankt voor de tip!
500-600€ moet wel haalbaar zijn tijdens een actie...
Afbeelding

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer