Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Virgin Atlantic

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
portlandia
Amerika-newbie

Re: Virgin Atlantic

Bericht door portlandia »

Veel mensen boeken gewoon direct bij Virgin. Ze staan niet bij alle vergelijkings websites.
Ik gebruik eigenlijk alleen maar Virgin en ben ZEER tevreden erover. Altijd goede service en vliegtijden zijn ideaal voor de meeste bestemmingen. Hun ochtendvlucht NYC-London is ook handig (8uur vertrek AM, aankomst 8uur PM). VInd het altijd ontzettend schelen met de jetlag.
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Virgin Atlantic

Bericht door Raafje87 »

Nou, we zijn weer terug! Virgin Atlantic is ons prima bevallen (economy). Vergeleken bij andere maatschappijen in en op Amerika, en ik heb er nogal wat gevlogen (AA, United, Continental, KLM, Delta, US Airways, Jet Airways, British Airways, Southwest en Virgin America) vond ik het niet de slechtse maar ook niet de beste. Gewoon een middelmaat. Het personeel was vriendelijk, het eten prima (niets bijzonders, wel leuk idee de menu's), de flight kit met tandenborstel was leuk en de vluchten vertrokken op tijd en verliepen (op een medische noodsituatie na op de heenweg die goed afliep) zorgeloos. Ik zou ze zo aanraden. :thumbup:
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer