In de bosjes ...OrangeDaisy schreef:Aan de ene kant zou ik ook graag de Panorama trail gaan lopen, maar er is 1 ding waar ik erg tegenop zie. Ik heb namelijk PDS en moet daardoor soms plots naar de wc. Op de route zijn eigenlijk weinig toiletten en 7 uur is ook best een lange tijd... Hoe doen jullie dat? Ik ben namelijk bang dat ik hierdoor namelijk te weinig (lees: niet) eet en drink en dat is natuurlijk helemaal niet goed..

De aardigheid van de bus naar GP is juist dat je de mooie wandeling naar beneden maakt. Als je ook weer met de bus terug wilt kun je net zo goed je eigen auto/camper nemen.SATO schreef:Ik lees dat je de bus ook gewoon terug kunt boeken? Je bent dus niet verplicht om naar beneden te wandelen.
Een round-trip ticket is natuurlijk wel duurder..
Dat is wat hierboven aangehaald werd: je kunt via de Four Mile Trail naar boven en via de PT naar beneden. Dat is een flinke wandeling! Zie ook http://www.yosemitehikes.com.lau_j schreef:Is het eigenlijk haalbaar om alles te wandelen, dus naar glacier point en dan naar beneden (of is dat een stomme vraag)? Grootste 'bezorgdheid' bij mij is dat ik nogal snel reisziek wordt, zeker in bussen, dus ik heb schrik dat ik misselijk boven aan kom en dan niks meer heb aan de wandeling
Marianne