Gat in de markt: kluisjesverhuur op het strand
Verklaar u naderArlette schreef:als we met ons tweetjes romantisch willen gaan zwemmen
Maar ja, of die geschikt zijn voor romantisch zwemmen....Petra/VS schreef:Wij hebben een aantal waterdichte houders voor sleutels, credit cards, geld e.d., die je om je nek kunt hangen en mee kunt zwemmen. Walmart heeft bijvoorbeeld deze.
Dit probleem heb je toch elke vakantie waar een strand / zwembad is of als je hier op Scheveningen gaat liggen?Arlette schreef:Zolang ik op mijn plaats lig, geen probleem natuurlijk maar als we met ons tweetjes romantisch willen gaan zwemmen, wat dan??
DejaVu : Romantisch zwemmen : het is ten slotte onze (uitgestelde) 25jarig getrouwd huwelijksreis dus .... We doen geen dingen dat niet mag natuurlijkVerklaar u nader
Die had ik hier ook al gezien maar ja het is niet de bedoeling dat ik dan alles rond mijn nek moet gaan hangen want ja dat zwemt niet lekker hé.Wij hebben een aantal waterdichte houders voor sleutels, credit cards, geld e.d., die je om je nek kunt hangen en mee kunt zwemmen.
Precies, dat probleem heb je niet alleen in de USA!tosca schreef:Dit probleem heb je toch elke vakantie waar een strand / zwembad is of als je hier op Scheveningen gaat liggen?Arlette schreef:Zolang ik op mijn plaats lig, geen probleem natuurlijk maar als we met ons tweetjes romantisch willen gaan zwemmen, wat dan??
Ja da weet ik ook wel maar ik moet bekennen dat we hier (in België) eigenlijk nooit gaan zwemmen en als we naar het strand zouden gaan dan zijn we meestal met meer vrienden of familie waar er altijd wel minstens eentje blijft zitten. Ik ga hier trouwens nooit in de zee maar om dan op Hawaii ofzo niet een keertje te genieten van de blauwe zee en de groene palmbomen ...Dit probleem heb je toch elke vakantie waar een strand / zwembad is of als je hier op Scheveningen gaat liggen?
Ik denk dat ik maar naar de VS ga verhuizenEr wordt hier ook veel minder gestolen op het strand en al helemaal niet in het zwembad, even terzijde.
Maar waarom heb je dan zo'n waterdichte houder nodig?Petra/VS schreef:Er wordt hier ook veel minder gestolen op het strand en al helemaal niet in het zwembad, even terzijde..
Voor Arubavana schreef:Maar waarom heb je dan zo'n waterdichte houder nodig?Petra/VS schreef:Er wordt hier ook veel minder gestolen op het strand en al helemaal niet in het zwembad, even terzijde..