Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips voor reizen met kinderen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
lovely_laura
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tips voor reizen met kinderen

Bericht door lovely_laura »

heerlijk hoor weer op vakantie :thumbup:
Ookal ben ik net terug van vakantie ik ben toch een beetje jaloers!!
Ik ben meteen lid geworden van jullie blog en ben erg benieuwd naar jullie verhalen!
Veel plezier :thumbup:

Gr Laura
SteViS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door SteViS »

Dimple,
Wat heerlijk dat je toch nog naar Amerika gaat! En nee hoor, ik ben helemáál niet jaloers :mrgreen:... Nee hoor, geniet er maar lekker van.
Ben benieuwd hoe Disney in Florida gaat bevallen met je kinderen.

Veel plezier!
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Ik ook Vicky. Vorig jaar waren we niet enthousiast of Disneyland, maar Disneyworld is toch even anders. We zitten daar ook met ons hotel in Disney Animal Kingdom Lodge. Vanaf daar met een treintje of shuttle direct het park in. Dus kortere bezoeken. Je hebt van die Magic Hours die alleen gelden voor mensen die in een Disney hotel slapen (in de ochtend van 8.00 tot 9.00 uur :lol: ) Dus vroeg op, het park in en tussen de middag lekker weer naar het zwembad en in de avond weer terug.

We gaan het meemaken. Ik zal mijn blog proberen up to date mogelijk te houden. :wink:
met5opreis
Amerika-ontdekker

Bericht door met5opreis »

Wauw wat heerlijk; Dimple, toch nog last minute naar Florida. We zijn daar vorig jaar geweest en hebben het geweldig gehad. We hadden dezelfde vlucht als jullie nu hebben. Ook geen problemen mee gehad. Ik ben benieuwd hoe het julie bevalt in de zomerperiode. Ik zou daar ook graag nog eens heen willen. Ik ga eens kijken hoe ik me kan abonneren op je blog. Veel plezier!
SteViS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door SteViS »

maar Disneyworld is toch even anders. We zitten daar ook met ons hotel in Disney Animal Kingdom Lodge. Vanaf daar met een treintje of shuttle direct het park in.
Hmmmm...in september gaan wij genieten van een paar daagjes Parijs, maar dit klinkt toch nét even anders :thumbup:
Ik vind ze er altijd geweldig uitzien die hotels daar. Het staat ook op ons to-do lijstjes voor over een paar jaar! Ga gelijk even op de link van je weblog klikken. Effe lid worden!
met5opreis
Amerika-ontdekker

Misschien een beetje off-topic, maar wat zijn nu leuke kinderkleding merken welke jullie in de VS wel eens kopen voor jullie kids?
Vorig jaar hebben we voor de jongens wat oa wat meegenomen van Quicksilver en Levi en voor onze dochter wat non-merk kleding, maar hier terug in Nederland vond ik het toch een stuk minder leuk gelijk. Van die Ralph Lauren polo's e.d. hou ik niet zo ;)
Joyco
Amerikafan

Bericht door Joyco »

Wij hebben vorige keer wat kleertjes gekocht bij Old Navy. Ik was toen 6 maanden zwanger, en we wisten niet wat het werd, dus we konden helaas niet echt gericht shoppen;) dit jaar ga ik weer eens kijken bij Old Navy, want de paar kleertjes die ik daar toen wel gekocht heb vond ik erg leuk! Ik kreeg toen een beetje het idee dat Old Navy een soort van Amerikaanse Zeeman of Wibra is, heb eerlijk gezegd geen idee of dat daadwerkelijk zo is;) Als het maar leuke kleertjes zijn, haha :wink:
2008 - CA,NV,AZ
2010 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, CA
2012 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, WA, OR, CA
2013 - FL
2014 - CA, NV (solo trip)
2014 - FL
2015 - CA, NV, AZ, UT, CO, NM
lovely_laura
Amerikakenner

wij zijn net terug en hebben een heleboel kleding gekocht bij osh kosh b'gosh. Het is niet echt een merk ik ik vond dat ze er leuke kleurige kleding hadden. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar voor de kleintjes hebben ze er echt leuk spul!!
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Ik koop meestal bij Osh Kosh inderdaad, ook omdat dat smal valt. En dan heb je nog het merk Carter's, dat is volgens mij van hetzelfde bedrijf, maar dan vooral babykleding en verder tot een jaar of 5. Old navy vind ik ook leuk en betaalbaar, leuker dan het duurdere Gap.
Terug in Texas!
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Joyco schreef:Ik kreeg toen een beetje het idee dat Old Navy een soort van Amerikaanse Zeeman of Wibra is, heb eerlijk gezegd geen idee of dat daadwerkelijk zo is;) Als het maar leuke kleertjes zijn, haha :wink:
Nee, Old Navy is meer vergelijkbaar met Hema, niet echt supergoedkoop maar ook niet echt heel duur. Voor veel mensen in ons stadje is Old Navy toch echt te duur om veel te kopen. In de uitverkoop en bij de kringloop zijn Old Navy kleding wel heel populair omdat het toch iets betere kwaliteit is dan de Walmart (waar dus bijna iedereen winkelt).
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

LittlePhoenix schreef:niet echt supergoedkoop maar ook niet echt heel duur
Normale prijzen dus? :lol:
Reisblog: thisisfraa.be
Joyco
Amerikafan

Bericht door Joyco »

Leuk om te weten! Ik dacht dat Macy's vergelijkbaar was met Hema, of is dat dan meer bijenkorf ofzo?
Voor Nederlandse begrippen vond ik het niet duur bij Old Navy, we hadden toen een rompertje voor $0.75! Ook voor shirtjes was het niet duur. Nou moet ik wel zeggen dat we op een outlet mall waren, dus misschien waren dat niet de normale prijzen. Een t-shirtje voor mijn man kostte daar ook maar 4 dollar :mrgreen:
2008 - CA,NV,AZ
2010 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, CA
2012 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, WA, OR, CA
2013 - FL
2014 - CA, NV (solo trip)
2014 - FL
2015 - CA, NV, AZ, UT, CO, NM
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Wij houden inderdaad wel van Ralph Lauren voor onze kids, maar we kunnen ook goed slagen bij Tommy Kids, Nautica en Gap.

Moet zeggen dat we dan alleen naar Outlets gaan hoor! Korting op korting daar houden we van. Dan betaal je daar 8 dollar voor een shirtje van Tommy. Daar worden we blij van :lol:

Osh Kosh hebben we ook redelijk wat van maar verkleurd sneller. De shirtjes van Tommy en Ralph gaan hier erg lang mee.
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Ik koop trouwens ook gewoon bij Walmart en Target. Die laatste is wat duurder, maar vind ik meestal leuker en is kwalitatief iets beter denk ik. Maar walmart is ook niet slecht hoor, het hoeft van mij ook niet eeuwig mooi te blijven, ze groeien er toch uit. Ik vind alleen wel dat het jongensspul er erg breed valt, ik kan er voor de oudste dus geen broeken kopen.
Terug in Texas!
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Ik heb zo'n moppie wat door slechte gezondheid heel erg lang in de kleding heeft gepast. :lol:
Hij kan nu de korte broek die hij in 2009 al aan had nog steeds aan. Nu weliswaar zonder luier en is hij iets korter maar toch.

Walmart heb ik het leukste badpakje ooit voor Coco vandaan gehaald. Zo leuk! Dus volgende week (klinkt lekker :mrgreen: ) weer op zoek maar dan 2 maten groter want die dame groeit wel mega hard.

En ik sla voor een weeshuis pleisters in met leuke opdruk en ook Dora tandpasta. Heb ik hier nog niet kunnen vinden die zij zo lekker vindt. Ik heb mijn lijstje al klaar liggen hoor! :thumbup:
met5opreis
Amerika-ontdekker

Bedankt voor de leuke tips (ook van de pleisters).
Onze jongste is nu 2 en is meer een wat net jongetje zeg maar en daar kunnen we inderdaad nu wel eens voor gaan kijken bij Tommy H oid. De middelste is 5 en een echte 'stoere vent'. Het liefst draagt hij t-shirts met draken, star wars etc, maar daar hou ik echt niet van. Die mag hij dus als pyjama aan en we hebben nu een aardige compromis gevonden in de t-shirts van Claessens tegenwoordig. Onze dama van 7 houdt erg van alles wat zwiert en zwaait, maar dat kan er soms zo tuttig uitzien. Br@nd is zeg maar meer het merk waar ik van hou ;).
Een badpak staat hier ook al op het verlanglijstje. We beginnen in New York, maar ik verwacht dat de prijzen daar wat hoger zullen liggen dan meer in het binnenland in de Outlet shops. We zijn 4 hele dagen in New York dus veel tijd aan shoppen wil ik daar niet spenderen, er is zoveel te doen daar.
Het begint hier ook wel te kriebelen hoor en de eerste lading speeltjes van de Action ligt ook al klaar en vanochtend snoepjes en lollies bij de Reformwinkel gekocht voor in het vliegtuig (zit geen suiker in). Nog een kleine 3 weken.....
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Grappig dat jullie al zolang bezig zijn met voorbereidingen en wij eigenlijk ´thuis zouden blijven´ en ik woensdag al vertrek. Wat kan het toch raar lopen.

Houdt je ook een blog bij? Ik ben zo nieuwsgierig hoe het jullie zal vergaan.

En draken en star wars........hou ik ook niet van. Mika is daar wel makkelijk in, die kan je alles aantrekken. Al heeft hij wel voorkeur voor lekker zittende kleding.

Voor jouw meid zou je in NL eens moeten kijken naar de kleding van http://www.pompom.nl/
Je kunt alles combineren, het staat super leuk. Ik heb er de hele kast mee vol hangen. Vriendin van ons is de ontwerpster/eigenaar en we horen als eerste wanneer er ´garage sale´ is bij hun in de opslag. Dan kan je voor weinig veeeeeeeeeeeel meenemen. :thumbup:
Wordt overigens ook verkocht in USA.

Badpakjes lekker bij Walmart halen of Nautica. Dan moet je even goed kijken dat er ook een factor in zit. Dat is tegenwoordig bij de meeste wel het geval. Dat scheelt smeren. Bij ons hebben ze met echt veel zon ook gewoon zo´n shirt met factor aan. Weet ik zeker dat het goed gaat icm smeren.

Weer genoeg gekletst :lol:

We moeten maar eens een ´met kinderen op reis´ meeting houden. (zonder kids want anders hebben we geen tijd om te kletsen) Misschien ideetje voor na de vakanties~?
met5opreis
Amerika-ontdekker

Een live meeting met reislustige ouders zou inderdaad weg erg leuk zijn om ervaringen en tips uit te wisselen.
Maar eerst jullie laatste vakantiestress Dimple!
Vorig jaar hadden wij 2,5 maand de tijd. Voordeel van kort te voren boeken is dat er minder keus is en je dus niet zo lang kunt twijfelen..
Volgens mij gaan jullie een super reis maken. Vorig jaar zijn wij alleen naar Busch Gardens en Seaworld geweest en de andere parken links laten liggen. Een reden om nog een terug te gaan als de jongste wat ouder is. Wel hebben wij toen ' illegaal' van het zwembad bij het hotel gebruik gemaakt waar jullie nu heen gaan, Animal Lodge toch? Het is er prachtig! Wij zaten in een huis in Kissimee en kregen de tip van een overwinteraar om daar naar toe te rijden en bij de poort aan te geven :" We are meeting guests at the giftshop" en we konden doorrijden. Ik schaamde me wel een beetje maar konden zo goed sfeerproeven en ik wil zeker nog eens terug, maar dan als betalende overnachtende gast hahaha. Ook zijn we toen met de monorail meegegaan en bij dat Polynessian Hotel er even uitgestapt en rond gelopen. Ook erg leuk, want daar hebben ze een strandje bij gemaakt.

We houden geen blog bij, zal hoogstens wat foto's op Facebook plaatsen denk ik :lol:

Wij hebben vorig jaar ook van die shirts met een factor erin gekocht, voor jongens hadden ze leukere dan voor meisjes.
Pom Pom heb ik een blouse en spencer van, maar voor meisjes heb ik er nooit zo naar gekeken; ga ik zeker even doen.

Weten jullie dat? Mag je knijpfruit meenemen het vliegtuig in?? Ik denk het niet toch?
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Is knijpfruit hetzelfde als die zakjes fruit die je bij de Walmart in de fruitafdeling vind?
Denk niet dat dat mee mag.
lovely_laura
Amerikakenner

bij ons waren ze heel makkelijk. Omdat we met 2 kleintjes vlogen mochten we zelfs 2 flesjes met limonade siroop meenemen en bij de tassen controle op atlanta deden ze ook niet moeilijk maar ik weet niet of wij geluk hadden of dit altijd wel mag. Ik had trouwens ook 2 pakjes met pyjama papje bij me en die mocht ook gewoon mee. :thumbup:

Een meeting lijkt me leuk! Ben erg benieuwd naar alle moeders hier... :D

Gr Laura
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer