Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

In welk stadsdeel San Francisco hotel boeken?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
tosca
Amerika-expert

Re: welk stadsdeel San Francisco

Bericht door tosca »

Nee, helemaal niet! Ik vond Parc 55 is een heel goed hotel. Je zit aan het begin (of eind) van een cable car route, waar het karretje draait. Er zit een grote mall tegenover het hotel (met een grote en fijne foodcourt en gratis wifi). Verder zit je met 5 minuten lopen op Union Square.

Ja, wanneer je de andere kant op loopt is het wat minder fancy. En er zit een paar straten verder een soort gaarkeuken waar bijvoorbeeld rijen staan voor mensen om een maaltijd te halen. Maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld.

Ook hebben wij onze auto hier ergens geparkeerd in een garage en dit was allemaal prima geregeld!

Absoluut een fijn hotel een fijne locatie!
Sanny
Amerika-ontdekker

Bericht door Sanny »

Hoi hoi, we hebben geboekt een homestay in mission, op 19th street, tussen guerrero street en Valencia street...iemand bekend daar?? Dachten dat dit een van de gezelligste punten van sf is en hebben daarom geboekt..lees nu dat het afgeraden wordt (mission algemeen)..moeten we annuleren? Kom zelf uit grote stad en ben eerder bang op een camping dan in de stad maar we willen natuurlijk ook niet problemen opzoeken...
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

tosca schreef:Nee, helemaal niet! Ik vond Parc 55 is een heel goed hotel. Je zit aan het begin (of eind) van een cable car route, waar het karretje draait. Er zit een grote mall tegenover het hotel (met een grote en fijne foodcourt en gratis wifi). Verder zit je met 5 minuten lopen op Union Square.

Ja, wanneer je de andere kant op loopt is het wat minder fancy. En er zit een paar straten verder een soort gaarkeuken waar bijvoorbeeld rijen staan voor mensen om een maaltijd te halen. Maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld.

Ook hebben wij onze auto hier ergens geparkeerd in een garage en dit was allemaal prima geregeld!

Absoluut een fijn hotel een fijne locatie!
Wij hebben ook in het Parc 55 gelogeerd. Goed hotel met een fijne locatie! En inderdaad, ga je richting Union Square, prima te doen, ook in het donker. De andere kant op, neh ik zou het niet doen. Ik heb er overigens niets van gemerkt. We zijn die andere kant helemaak niet opgelopen. Moet wel zeggen, als het donker is en de winkels sluiten vind ik het centrum van SF niet ideaal voor een toerist. Komt misschien ook dat ik 12 jaar geleden daar toch wel een soort van intimidatie heb meegemaakt. Hou je daarom gewoon in de gebieden waar het wat drukker is en ga niet stille zijstraatjes in. Maar ja, dat geldt voor iedere grote stad.
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

ik ga ook naar SF en ook ik zit met de vraag waar ik voor een redelijk bedrag in een redelijk buurt wil zitten. ik kom enkel op de hotel Embassy uit. deze biedt gratis parkeren en gratis wifi aan. weet iemand of dit hotel in een goede buurt zit?? heeft iemand misschien een alternatief??? ik ben op zoek naar een hotel van 19-5 tot 22-5.
ermers1973
Amerika-ontdekker

Bericht door ermers1973 »

Hallo,
wij vertrekken morgen voor 4 dgn naar S.F. / Twin Peaks
zie: http://www.reddoorproperties.net/157Glenview_rates.html
Gr, Peter
Jenneke1
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Jenneke1 »

Hallo,

In September zit ik samen met mijn vriend 5 nachten in San Francisco. Ik zou graag via priceline een hotel willen proberen te boeken nu wou ik in eerste instantie als regio Union Square East nr.12 of Union Square West - Nob Hill nr.13 kiezen maar zijn deze twee wel handig? Kan iemand me vertellen wel regio's (van priceline) veilig zijn en welke ik dus beter kan overslaan?

Groetjes Jenneke
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

iemand toevallig ervaring met het Embassy hotel??
C4MIEL
Amerika-ontdekker

Bericht door C4MIEL »

Jenneke1 schreef:Hallo,

In September zit ik samen met mijn vriend 5 nachten in San Francisco. Ik zou graag via priceline een hotel willen proberen te boeken nu wou ik in eerste instantie als regio Union Square East nr.12 of Union Square West - Nob Hill nr.13 kiezen maar zijn deze twee wel handig? Kan iemand me vertellen wel regio's (van priceline) veilig zijn en welke ik dus beter kan overslaan?

Groetjes Jenneke
Welke is het geworden Jenneke1?

Ik ben zelf nu aan het zoeken in San Francisco, zonder succes zo ver op Priceline.
IvoH
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door IvoH »

Op advies van sommige op dit forum heb ik overnacht in Buena Vista Motor inn, prima appartement. Niks mis mee,
De hop-on hop-off stopte voor de deur, wat ik een ideaal vervoersmiddel vond in SF. (In het begin schaamde ik me wel ivm overkill aan toerist zijn).

Tenderloin district vond ik niet onprettig om te lopen. Meer oncomfortabel.
Ik was 21, alleen op reis met men smartphone in men zak, portemonnee in men andere zak, digitale camera mee en laptop in het hotel.
Daar stonden echt rijen mensen te wachten zodat ze kunnen eten.
Als ik aan iedereen 5 dollar zou hebben gegeven had ik er bijwijze van spreke bij kunnen gaan staan zoveel dat er waren.

Maar ze deden niets, waren zelfs vriendelijk en gezellig. Dus mijn ervaring met de beruchte wijk Tenderloin is negatief qua armoede, positief qua personen.
Jenneke1
Amerika-ontdekker

Bericht door Jenneke1 »

@ C4MIEL Ik heb uiteidelijk toch proberen te bieden in het gebied SOMA (het is al even geleden de precieze reden waarom juist daar weet ik niet eens meer :)) We wou van 28 september tot 2 oktober. Dit is helaas niet gelukt maar we hebben wel een deal voor 28 en 29 september weten te krijgen bij de Marriott Marquis voor $140 p.n. Hier zijn we wel heel blij mee dit is haast 50% van de normale prijs. 30 september en 1 oktober heb ik voor nu bij Beresford arms geboekt dit is een veel minder mooi hotel en is ook nog een stukje duurder. :? Over dit hotel twijfelen we nog heel sterk ik ga misschien over een tijdje nog is via priceline proberen wat te boeken maar voor nu hebben we tenminste wel iets want ik vond de prijzen van San Francisco echt de pan uit rijzen en een aantal grote hotels begonnen al uitverkocht te raken waarom weet ik niet voor zover ik weet zijn er geen bijzondere gebeurtenissen ofzo.
Is er iemand die ervaring met Beresford Arms heeft? Het ligt volgens op de scheidingslijn van tenderloin, maar wel vlak bij union square
Sammo
Amerika-ontdekker

Bericht door Sammo »

Iemand nog een gouden tip voor het boeken van een hotel in San Francisco voor 3 nachten in september? We zoeken gewoon iets fatsoenlijks in een beetje centrale omgeving tegen een prijs van +/- $ 150.00 per nacht, maar dit lijkt echt onmogelijk te zijn... :? Ook op hotwire kan ik niks vinden en priceline ook nog geen geluk.
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

We hebben van 25 t/m 28 september hotel The Stratford geboekt voor 129 dollar per nacht inclusief ontbijt(je). Het is een 2 sterren hotel. Basic maar op tripadvisor zijn de meeste reviews (74e plek van 239 hotels in SF) prima en het hotel ligt zo'n beetje op Union Square. Wel al een tijdje terug gereserveerd op Booking.com en nu kost hetzelfde hotel al weer bijna 200 dollar per nacht.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

Sammo schreef:Iemand nog een gouden tip voor het boeken van een hotel in San Francisco voor 3 nachten in september? We zoeken gewoon iets fatsoenlijks in een beetje centrale omgeving tegen een prijs van +/- $ 150.00 per nacht, maar dit lijkt echt onmogelijk te zijn... :? Ook op hotwire kan ik niks vinden en priceline ook nog geen geluk.
Verder kunnen we nog annuleren want op betterbidding merk ik dat mensen vooral een paar dagen van te voren pas goed scoren via Priceline dus ga het zeker ook nog proberen.

Probeer anders ook eens lastminutetravel.com voor je data.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
lau_j
Amerika-ontdekker

Bericht door lau_j »

Wij gaan in september naar SF, en we blivjen drie nachten in het Hayes Valley Inn, voor 209 euro excl taxes (voor drie nachten!), inclusief ontbijt. Parking is wel niet voorzien, maar we zetten onze auto eerst af. Het hotel ziet er prima uit, meer soort pension. Enige nadeel is wel dat het gaat om gedeelde badkamers, maar ik heb daar persoonlijk niet echt een probleem mee. Ik hoop alleen dat het in een beetje een goeie buurt is gelegen, maar het ziet er wel vrij goed uit. Krijg took wel vrij goede kritieken op booking.com en tripadvisor. Het kan dus misschien een tip zijn... Als er trouwens mensen ervaringen ehbben met dit hotel, dan mag je dit altijd laten weten! (Ik kan nog steeds annuleren moest het echt slecht zijn ;-)).
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Waarom niet een hotel boeken net buiten San Francisco?
Wij hadden een mooi hotel met ontbijt en gratis parkeren. Je bent in 15-20 minuten in San Francisco en parkeerden bij de pier voor 17 dollar de hele dag. Ik had van te voren een plattegrondje waar alle parkeergarages opstonden.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
YVK81
Amerikafan

Bericht door YVK81 »

Ik twijfel ook nog steeds over ons geboekte hotel, het Inn at the Opera nabij City Hall. Qua reviews en prijs niet slecht (240 euro van 10-12 sept), alleen twijfel ik over de lokatie.

Lokatie google maps: http://maps.google.nl/maps?oe=utf-8&rls ... NEBEPwSMAA

We doen vanaf hier alles met het OV, auto huren we pas als we de stad uit gaan... wat raden jullie aan? Vasthouden of toch nog iets nabij Fisherman's Wharf, Financial District of Union Square proberen?
Mervin
Amerika-ontdekker

Bericht door Mervin »

@ YVK81: gewoon lekker naar dat hotel gaan. Wij zaten in het holiday inn civic centre (overigens een heel prima hotel!!!).

De wijk is op zich niks mis mee. ok, er zijn wat meer zwervers, maar ook daar heb je geen last van. Ik ben er een aantal keren 's avonds alleen over straat gegaan en geen problemen gehad. Bij City Hall kun je op de hop on hop off bus stappen, prima geregeld.

Ik zie het probleem niet: als je over straat niet overdreven de toerist uithangt met dure digitale camera's, iPad's en met geld gaat zwaaien valt het volgens mij heel erg mee. Maar dat moet je hier in Nederland ook niet doen.
2012: NY, West Coast & Washington DC
2013: Florida
2013: Las Vegas
2015: East Coast
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Travelodge at the Presidio is een aanrader. Staat ook erg hoog op tripadvisor en gratis parkeren en ontbijt! Zit er nu en bevalt op. Hop on hop off stopt er om de hoek.
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
YVK81
Amerikafan

Bericht door YVK81 »

Mervin schreef:@ YVK81: gewoon lekker naar dat hotel gaan. Wij zaten in het holiday inn civic centre (overigens een heel prima hotel!!!).

De wijk is op zich niks mis mee. ok, er zijn wat meer zwervers, maar ook daar heb je geen last van. Ik ben er een aantal keren 's avonds alleen over straat gegaan en geen problemen gehad. Bij City Hall kun je op de hop on hop off bus stappen, prima geregeld.

Ik zie het probleem niet: als je over straat niet overdreven de toerist uithangt met dure digitale camera's, iPad's en met geld gaat zwaaien valt het volgens mij heel erg mee. Maar dat moet je hier in Nederland ook niet doen.
Ik maakte me ook niet druk om de zwervers, maar meer dat we niet dichtbij een van de highlights zitten. Goed om te weten van die bus, dat wist ik nog niet!
Sammo
Amerika-ontdekker

Bericht door Sammo »

Zojuist de Days Inn San Francisco Downtown /Civic Center geboekt voor een redelijke prijs. Niet helemaal super centraal gelegen, maar wel gratis parkeren en incl. ontbijt (for what it's worth). Evt. kunnen we nog annuleren, dus ik ben in ieder geval blij dat wetoch nog een redelijk fatsoenlijk onderkomen hebben kunnen vinden! :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer